z2s sas

Fear Inoculum
عضو تحریریه
Jun 15, 2008
765
1,643
نام
sas
David Cage (دیوید کیج) بنیان گذار Quantic Dream با انتشار توییتی بیان داشت که سال 2020 ، سال بزرگی برای این استودیو خواهد بود.


درسته دیر کردم…. اما خواستم سال نو رو بهتون تبریک بگم. و در سال 2020 براتون آرزوی بهترین هارو دارم. 2019، سال شگفت انگیزی برای استودیو بود. و 2020 هیجان انگیزتر هم خواهد شد! ما سوپرایزهای زیادی برای طرفدارامون خواهیم داشت. پس با ما همراه باشید!

استودیو Quantic Dream در سال 2019  به جز پورت بازی Detroit: Become Human برای PC که پیش تر به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شده بود ، بازی جدیدی عرضه نکرد.
نسخه PC بازی Detroit: Become Human هیچ محتوای جدیدی به این عنوان اضافه نکرد. اما اجازه داد تا PC گیمرها چیز هایی را در این بازی تجربه کنند که تا پیش از این برایشان مقدور نبوده است. به گفته یکی از منتقدین صنعت...
Continue reading...
 
Last edited by a moderator:

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
6,347
3,025
نام
Alireza
بیاند چرا حال نداد؟ محبوب ترین کار کیج برای منه
یک خورده بحث فلسفی و اعتقادی هستش داستانش بهم نچسبید بازی بدی نبود اما من از داستان HR که یک پدر بود که برای بچش پدرش در اوردیم بیشتر پسندیدم که تا کجا برای کسی که دوستش داری حاضری پیش بری و حتی داستان DBH که مشخصا یک بحث فلسفی قشنگی پشتش بود اینکه اگه یک چیزی زبان نداره یا مثل انسان نیست دلیل نداره احساس نداشته باشه یا فکر نداشته باشه بعضی وقت ها انسانیت از هر موجودی میتونه خطرناکتر باشه.

بحث فلسفی و داستانی بازی هاش من خیلی دوست دارم .
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
2,517
1,594
نام
سروش
یه اشغال در حد فیلم های درجه 3 هالیوود که این حرفا رو نداره:-j
دندون اسب پیشکشی رو نمیشمرن ولی خب از لحاظ روابط پیشین این استودیو و سونی گفتم به هر حال میتونه یه بازی متفاوت باشه :D
 
  • Haha
Reactions: g4mer

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
14,710
21,427
نام
امیر حسین
Heavy Rain
تنها بازی دیوید کیج که تجربش کردم و جزو بهترین تجربه های گیمینگم بود که هر از چند گاهی همچنان یادش میکنم با اون موزیک محشر و اتمسفر خاکستری و بارونیش..

همچنانم دوستایی دارم که این بازیو بهشون معرفی میکنم و بعد از تموم شدنش هر کدوم از تجربه های متفاوت و نوع ریخته شده برگهاشون صحبت میکنن :D

کسی که بازی مثل هوی رین رو میسازه قابل احترامه و باید دنبال بشه حتی اگه کار ضعیفی این مابین داشته باشه بازم ممکنه یه حرکت قشنگ بزنه، منم اگه وقت بشه حتما ساخته های دیگه ی QB رو تجربه میکنم‌. و در آخر شدیدا منتظرم ببینم چی برامون دارن :D
Detroit رو در اسرع وقت بزار تو لیستت!

عالی بود! عالی!!!!! :x
و پایانی که گرفتم شدیدا روم تاثیر گذاشت!!! خیلی خوب بود:x

منم منتطر بازی های بعدیشون هستم، فقط امیدوارم بدون سونی هم بتونند بلزی توی همون اسکیل بسازند...و یا حتی بزرگتر:p
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
3,696
5,163
نام
سهيل
من Beyond را بازی نکردم ولی از بین سه تا بازی دیگه از کیج بازی کردم به نظرم Heavy Rain بهترین بازیش بود ( به خصوص که به سبک جنایی کلا من علاقه دارم). اتمسفر هوی رین واقعا یکی از بهترین هایی بود که تجربه کردم. با شخصیت هاش هم بیشتر ارتباط برقرار کردم.

به ترتیب برای من
Heavy Rain
Detroit
Indigo prophecy

دترویت هم در مجموع تجربه خوبی بود. مشکل بازی های کیج اینه که زیادی یک بار مصرفن و چالش هم ندارن. به نظرم توی همین سبک اگر کیج بیاد یک اثر اولداسکول تر با معماهای پیچیده بسازه خیلی استقبال بیشتری میشه . این قضیه حق انتخاب درسته به خودی خودش چیز جالبیه ولی چون توی ماهیت گیم پلی اثر نمیذاره عملا ارزش تکرار را هم بالا نمیبره.
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
4,528
7,931
نام
ehsan
داوود مظلومترین بازی سازه تاریخه. فقط فحشش میدن. اونم بی سر و صدا کارشو میکنه. امیدوارم بازی بعدیشون هر چه سریعتر رلیز بشه.

سونی عملکرد خیلی خوبی داشت در این نسل ولی اگر لیست اشتباهاتشونو تو این نسل من بنویسم قطعا از دست دادن QD شماره یکشه
 

FUTURE

کاربر فعال
Aug 20, 2014
3,210
30,641
نام
Alireza
تواناییشون عالیه، منم دوست داشتم کارای متفاوت ازشون ببینم، اما ، یکی از دلایل بالاتر بودن ویژگی های بصری بازی هاشون همین سبک بازی هاشون نبود؟؟؟ به نظرت فقط کوانتیک دریم تنها استودیویی که اون توانایی فنی رو داره، دلیلی که کوانتیک دریم رو آنقدر متفاوت و جذاب کرده بود همین سبک بازی و داستان های عالیشون بود
بود! مشکل اینه که بعد از هوی رین، از نظر داستانی و دیزاین همش پسرفت بوده و دیگه هیچوقت اون انسجام داستانی رو نتونستن ارائه کنن و از اون طرف از نظر فنی و هنری خیلی پیشرفت داشته استدیو...دیترویت خیلی بد بود بنظرم. همون بعد از منتشر شدن بیاند هم گفتم که همه مشکلاتش زیر سر نویسندگی و دیزاین داغون و پراکنده بود و حیف اون همه تکنولوژی‌های بصری و بودجه‌ای که صرفش شده بود (میدونم بیاند رو دوست داشتی! نظرت محترم...ولی به طور کلی نسل قبل یکی از ناامیدکننده‌ترین بازیهای کوانتیک + سونی برای من بود) انتظار داشتم با دیترویت جبران بشه که بدتر شد! و جالبم هم هست دقیقا مشکلات بازی، همون مشکلات بیانده ولی با دوزِ بالاتر! ایده‌ی بازی عالی بود ولی پیاده‌سازی و روایتش خیلی داغون بود و دقیقا مشکل بیاند هم همین بود. دیگه بعد از دو بار ارائه تجربه‌ی ضعیف از نظر روایتی، بنظرم وقت تغییره.
میدونید که من کلا بازیهای تعاملی خیلی دوست دارم و همیشه دنبالشون کردم...اصلا نمیخوام سبکشون رو عوض کنن ولی امیدوارم برای یه بارم که شده یه نویسنده‌ی بهتر بیارن سر پروژه. کیج همیشه روی موضوعات جالب دست میزاره ولی اصلا از پس پیاده سازیش بر نمیاد بنظرم. حالا اگه بعدا کسی خواست مفصل و ریز میتونیم در مورد مشکلات بیاند و دیترویت بحث کنیم.
=================
اینم نظر شخصی بود...اونایی که دنبال فرصت هستن بخاطر موضوعات نامربوط به این بحث، نقل قول کنن و عقده‌گشایی کنن به خودشون زحمت ندن، جواب نمیدم :D
 
  • Like
Reactions: lomis

Dinosaur

کاربر سایت
Sep 29, 2005
16,063
20,372
نام
آریا
من که با هر سه تا بازی قبلی داوود حال کردم! :D
Heavy Rain که به نظرم قشنگ یه تحولی توی این سبک بازی‌ها ایجاد کرد. اولین بازی این مدلی نبود، ولی یه مسیر جدیدی رو برای این جور بازی‌ها ایجاد کرد. مدت‌ها بعد از انتشارش رفتم سراغش و با اینکه سورپرایز اصلی رو هم می‌دونستم و خیلی از بخش‌های بازی رو قبلاً دیده بودم، ولی باز کلی حال کردم.
Beyond: Two Souls خیلی فحش می‌خورد از ملت، ولی بعد از چند سال که روی PS4 سراغش رفتم به نظرم چیز بدی نبود. بزرگ‌ترین مشکلش نحوه‌ی روایت بازی بود ولی در مجموع ازش لذت بردم و داستان جالبی هم داشت با تنوع خیلی بالا که البته همین تنوع هم یه ذره زیادی بود دیگه. یعنی انقدر از لوکیشنی به لوکیشن دیگه می‌رفت و از مقطع سنی‌ای به مقطع دیگه که آدم نمی‌تونست دو دقیقه آروم بگیره. :D
Detroit: Become Human رو هم دوست داشتم. از جهاتی داستانش کلیشه‌ای بود، ولی ویژگی‌های خاص خودش رو داشت و شخصیت‌هاش هم جالب بودن. تنوع انتخاب‌ها هم به شدت بالا بود و واقعاً تفاوت انتخاب‌ها رو می‌شد حس کرد، نه اینکه فقط یه چیز ظاهری و الکی ببینی و تمام.
کلاً بدم نمیاد یه تجربه‌ی جدید از این تیم ببینم، ولی اگه دوباره توی همین سبک بسازن هم مشکلی ندارم. :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
12,907
25,921
نام
ماکان
به عنوان فن جدی دیوید کیج بزرگ کماکان امیدوارم برای بازی بعدی بره سراغ اتمسفر Silent Hill و یه بازی اون مدلی با مولفه های خودش بسازه. بی نهایت جوابه. این تم ربات و AI یا داستان های کارآگاهی یه مقدار توسط سریال ها خز شدن و دیگه واقعا چیز جدید گفتن سخته.

فکر هم میکنم یکی از سورپرایزهای مایکروسافت قطعا امدن دیوید کیج به روی استیج و معرفی بازی بعدیش هست.
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
883
2,293
نام
محمد
من بین بازی های کیج که بازی کردم، اگه بخوام لیست بدم اینطوریه:
Heavy Rain
Detroit
Beyond
واقعا HR بنظرم نه تنها بهترین بازی کیجه بلکه یکی از بهترین بازی های گیمینگ هم هست.

دیترویت بازی خوبیه ولی نه اونقدر اندازه هوی رین...و در اخر Beyondبازیی که تنها جایی که بهش متعلق هست..... زباله دونیه:D
چقدر بد بود:|
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
8,207
19,845
نام
مازیار
دندون اسب پیشکشی رو نمیشمرن ولی خب از لحاظ روابط پیشین این استودیو و سونی گفتم به هر حال میتونه یه بازی متفاوت باشه :D
دندون اسب پیش کشی اشغاله در حد فیلمای درجه 3 هالیوود، 60 دلار قیمتشه :D
 
  • Haha
Reactions: Vortex 777

xsoheilx

کاربر سایت
Jan 21, 2009
1,187
2,210
اولش اومدم این تاپیک فکر کردم خواب میبینم! دیوید کیج، سازنده بازیهای شبه بی مووی و شبیه ساز پیاده روی و دکمه زنی (که حتی بعد تاسیس TT که هیچ، بازیهای مثل LiS و شبیه ساز پیاده روی ها و بی/سی مووی های دیگه همین عناوین رو داشت) یه شبه بازیساز محبوب و برگزیده بازیسنتر شده! بعد سریع یادم اومد این بابا دیگه انحصاری برای سونی نمیسازه و طبیعیه...
حالا باید دید کوجیما هم در صورت بازی ساختن برای پلتفرم معظم بخشیده و محبوب دوستان میشه یا نه:D
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
519
1,658
نام
مبین
اولش اومدم این تاپیک فکر کردم خواب میبینم! دیوید کیج، سازنده بازیهای شبه بی مووی و شبیه ساز پیاده روی و دکمه زنی (که حتی بعد تاسیس TT که هیچ، بازیهای مثل LiS و شبیه ساز پیاده روی ها و بی/سی مووی های دیگه همین عناوین رو داشت) یه شبه بازیساز محبوب و برگزیده بازیسنتر شده! بعد سریع یادم اومد این بابا دیگه انحصاری برای سونی نمیسازه و طبیعیه...
حالا باید دید کوجیما هم در صورت بازی ساختن برای پلتفرم معظم بخشیده و محبوب دوستان میشه یا نه:D
والا تو تاپیک دث استرندیگ که بگردی میبینی اتفاقا بیشتر ترول ها و مخالفت هایی که با بازی میشد از سوی خود فن های سونی بود. خصوصا تاپیک امتیازات رو یه مروری بکن.
 
  • Like
  • Haha
Reactions: g4mer and Irisviel

NINJѦ

Kill Em With Kindness , Go head now
کاربر فعال
Jul 11, 2008
2,970
5,837
نام
رضـا
فقط امیدوارم روزی رو نبینم که دیوید کیج با این کلاس کاری بالا تو ساخت عنواوین QTE به هر دلیلی ساخت این مدل عناوین کناره گیری کنه که جدا دنیای گیم بشدت خلاءش رو حس خواهد کرد

شخصا تمام عناوین ساخته شده توسط دیوید رو یک شاهکار میدونم از هر نظر
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟