سلام دوستان من میخوام بخرم موندم چه مدل بگیرم

EVIL4baz

کاربر سایت
Jul 8, 2014
447
@che-jaleb
@highlight
باید این دوستان بیان نظر بدن! ولی نظر خودم به عنوان کسی که هفت سال این کنسول رو داره، باید بگم که مدل اسلیم قطعا بهتره. من خودم فت خریدم، سری ده هزار، تا حالا هم چون با فلش مموری بازی ها رو اجرا می کردم مشکل خاصی ندیدم و به یاد ندارم عنوانی بوده باشه که نتونسته باشم بازی کنم از طریق فلش. اما مسئله اینه که خیلی از برنامه هایی که فن های PS2 دادن بیرون، روی فت ها اجرا نمی شه (چون برای من که اینطور بود، در حالیکه روی اسلیم یکی از دوستام کامل اجرا میشد، مثل شبیه ساز PS1). ولی نصیحت بنده این هست که دنبال لنز سالم نباش، نهایتش همین که لنز سالم باشه که دو سه بار بشه باهاش دیسک خوند، کاملا میشه کاری کرد که بشه با فلش بازی ها رو اجرا کنید. چه بسا که فکر کنم حتی روش بدون دیسکش هم اومده بوده تا جایی که به خاطر دارم. در کل دنبال اسلیم باشی بهتره. درباره قیمت هم واقعا ایده ای ندارم، چون قیمت ها نابوده الان! من همون سال فکر کنم 100 نخریدم کنسول رو دست دوم، ولی الان یکم ناجور شده شرایط متاسفانه. بازی ها هم که خب راحت می تونید دانلود کنید و کار خاصی نمی خواد. می مونه دسته کنسول، که اونم نباید اصلش به همین راحتی ها گیر بیاد، الان هر چی هست تو بازار (بازم می گم، تا جایی که من می دونم) فیک هست. سوالی بود در خدمتم :)
 
  • Like
Reactions: mqg1387

Mohammad.stryker

کاربر سایت
Mar 28, 2020
14
بهترین مدل پلی استیشن 2 مدل فت یا همون بزرگ ها هستن ( بهترین مدل این سری هم سری های 30000 و 50000 هستن ) که قابلیت اجرای بازی از طریق دیسک و فلش و هارد داخلی به همراه نتورک آداپتور رو دارن.
سری اسلیم هم کم حجم و کوچیک هستن ولی قابلیت اجرای هارد داخلی رو ندارن و فقط میتونن بازی رو از روی فلش و دیسک اجرا بکنن ( در بین اسلیم ها هم مدل سری 70000 یا همون آداپتوری خوب هستن که راحت فلش خور میشن ولی مدل سری 90000 یا همون برق مستقیم راحت فلش خور نمیشن و توصیه نمیکنم شخصا )
 
  • Like
Reactions: mqg1387

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر