سقوط اعتبار سونی به درجه "کمپانیهای بنجول"

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
12031ps3_hw1_copy.jpg


اهم اخبار مالی پیرامون شرکت سونی حکایت از عملکرد ضعیف در زمینه (بازاریابی و فروش) PS Vita و از دست دادن مبلغ 198 میلیون دلار دارد.امروز شرکت اعتبار سنجی Fitch رتبه اعتباری این شرکت ژاپنی را به دلیل " از دست دادن برتری تکنولوژیک در محصولات کلیدی و بالا رفتن ارزش ین ژاپن" کاهش داد. و با صدور یک هشدار اعلام کرد که ارائه یک برنامه قوی در جهت بازسازی مجدد (زیر ساختها) برای نجات این کمپانی ضروری هست.

به گزارش فاینانشیال تایمز از توکیو آژانس اعتبار سنجی Fitch با استناد به دلایلی مانند عدم تاثیر بر بازار تکنولوژی , عدم ارائه محصولات قوی , بالا رفتن ارزش ین در برابر سایر ارزها و به وجود آمدن رقابت شدید از سوی کمپانیهای اپل و سامسونگ رتبه اعتباری سونی را با سه درجه کاهش از رتبه "BBB" به "BB" تنزل داد.
گزارشهای رویترز حاکی از آن است که این اتفاق بعد از اعلام فروش اوراق قرضه از طرف سونی به منظور جمع آوری مبلغ 1.82 میلیارد دلار برای کمک به صندوقی برای خرید خدمات کلود گیمینگ GaiKai رخ داده است.

Fitch در یک بیانیه رسمی در این باره گفت:

"باور ما این است که ادامه عملکرد ضعیف در بخش سرگرمیهای خانگی و صدا و محصولات موبایلی و بخشهای ارتباطاتی ثبات و موفقیت در بخشهای موزیک و تصویر و .... سایر بخشها را خنثی خواهد کرد."

رئیس بخش تحقیقات Fitch آقای Matt Jamieson درباره ارزیابی دوباره شرکت سونی گفت:

"این تصمیم آسانی نبود اما شهرت آنها مورد خدشه قرار گرفته و مدت زیادی طول میکشد تا به روال قبلی باز گردد"

همچنین این گزارش حاکی از آن است که سونی برای هفتمین سه ماهه متوالی اعلام کرده که در سه ماهه منتهی به سپتامبر با ضرر مالی مواجه بوده.اما در گفتگویی با رویترز Masahi Oda مدیر ارشد سرمایه گذاری در بانک Sumitomo Mitsui گزارش Fitch و نگرانیهای پیرامون آن را کم اهمیت جلوه داد.

وی گفت:
"سونی و پاناسونیک هر دو در تلاش برای بالا بردن سود عملیاتی و بازسازی زیر ساختهای خود هستند اما من تصور نمیکنم این وضع ادامه داشته باشد.سقوط از کسب و کار اصلی برای آنها یک مشکل خواهد بود اما ما در این مرحله نیستیم و من فکر میکنم نگاه Fitch بسیار منفی بوده"

بر اثر همین ادعاهای منفی رویترز اعلام کرد که سهام سونی روز پنجشنبه در بورس فرانکفورت با کاهش 4.4% در صدی مواجه شده و گزارش Fitch بیان میکند که سونی جزو یکی از هفت تا از بدترین شرکتهای عضو بورس اوراق بهادار Nikki ژاپن بوده.

منبع:

Sony Japan credit rating slashed to ‘junk’ due to ‘loss of technology leadership’ | VG247
 
آخرین ویرایش:

hamid ps3

کاربر سایت
Jun 2, 2012
72
بسیار جالبه ... من اخطار میگیرم ... در حالی که .... بی خیال .................

fitch .... جهان پر شده از این موسسه های اعتبار سنجی که در این وضع اقتصادی دنیا ... دنبال سود جویی و تازه کسب اعتبار و شهرت برای خودشونن ...

دیگه از کسر اعتبار کشور های مثل فرانسه و المان و امریکا .... باعث شده اونها به جمع کشور های بنجل جهان سومی مثل خودمون بشن ... ؟؟؟؟

برید ببینید خود رییس جمهور امریکا در مورد این موسسه های اعتبار سنجی چی گفته و چی خطابشون کرده .

...........................................................................................................................................................

حالا میریم سر این موسسه بنجل تر از بنجل ...

ضعف در بخش سرگرمی ... ؟؟؟؟ هاهاهاهاها .... من اصلا نمیفهمم منظور از ضعف در بخش سرگرمی یعنی چی ؟؟؟ ... منظورشون تکنولوژی بوده .... ؟؟؟ پشتیبانی از محصول بوده ؟؟؟ رضایت خریداران و مشترکین بوده ... ؟؟؟ میزان فروش بوده ...

کدوم کنسول سونی تا حالا فروش کم داشته؟؟ .... ویتا هم تازه اول کاره ... و هنوز PSP از دور خارجش نکرده سونی ... من نمیدونم منظورشون چیه ...

گوشی همراه یه چیزی .. اونم تازه سونی مستقل شده ... و در ضمن سونی ضعیف نبوده .... شرکت اپل خیلی فوق العاده ... خلاقانه و مبتکرانه تو این عرصه ظاهر شده .... و اگه سونی هم مثل بعضی شرکت ها میخواست تکنولوژی اپل رو بدزده الان داشت بهترین گوشی ها رو میساخت ...

بخش صدا ... ؟؟؟ هاهاها ... دیگه خر سر کوچمون هم میدونه ...بهترین برند محصولات سوتی و تصویری مال کدوم شرکت .... WHAT A SH*T

یعنی جمعش کنه ... با این احضار نظرش ... شرکت دیگه ای نمیتونستن برای مطرح شدن پیدا کنن این موسسه .... صد البته فکر نکنم .

خوبه داره میگه هفتمین 3 ماهه که از زلزله و سونامی ژاپن شروع شد ... مسئله کمبود برق و سیل تایلند و اندونزی و بحران شدید اروپا و امریکا .... هیچ ربطی به توانایی و کیفیت محصولات سونی نداره ...

همه این ها یه طرف این عنوان خبر داره میره رو نرو من .... اشکال نداره بزار بعضی ها هم با این چیز ها دلشون خوش باشه ...

راستی دوستان اسم چند تا شرکت اعتبار سنجی تا حالا به گوششون خورده بوده ؟؟؟ این یکی چی ... تا حالا شنیده بودید ؟؟؟؟

به دعای گربه سیاه و ارزومنداش بارون نمیاد ....
1. هیچ وقت به خر سر کوچتون استناد نکن
2.سوتی نه صوتی
3.fitch و که قبول نداری فاینانشیال تایمزم که حتما دره پیته رویترزم که lol داره بورس توکیو و فرانکفروتم که ول معطلی
4. من نمیدونم این توهمو که سونی تو همه چی حرف اول میزنه کی انداخته تو کله ملت ایران؟ من تا عمر دارم یادم میاد تو نت گشت میزدم تو تلویزیون که همیشه پاناسونیک و پایونیر خدا بیامرز تو کیفیت حرف اولو میزدن.

Best 5 HDTVs: Picture quality
Best picture quality overall
Panasonic TC-PVT50 series
Second-best picture quality, best for an LED
Sharp Elite PRO-X5FD series
Third-best picture quality (tie), best value
Panasonic TC-PST50 series
Third-best picture quality (tie)
Panasonic TC-PGT50 series
Fourth-best picture quality
Samsung PNE6500 series

Best 5 HDTVs: Picture quality - CNET Reviews

Best HDTVs overall
Best picture quality and value
Panasonic TC-PST50 series
Best picture quality
Panasonic TC-PVT50 series
Second-best value with outstanding picture quality
Samsung PNE6500 series
Awesome plasma bang for the buck
Panasonic TC-PUT50 series
Superb plasma picture quality and design
Panasonic TC-PGT50 series
Best high-performance LED TV value
Vizio M3D0KD series
Best-performing edge-lit LED TV
Sony KDL-HX850 series
Best overall LED TV picture quality
Sharp Elite PRO-X5FD series
Superb TV with futuristic features
Samsung PNE8000 series

Best HDTVs overall - CNET Reviews

Consumer Reports
Best HDTV for Picture Quality
Panasonic VT50

Consumer Reports Online

Best Picture Quality:

Panasonic Viera TC-P55VT50 3D Plasma TV
Elite TV PRO-60X5FD 60" 3D LED HDTV
Samsung PN60E7000 3D Plasma TV

Panasonic Viera TC-P50ST50 3D Plasma TV
Sony Bravia KDL-55HX850 55" 3D LED TV


Best HDTVs – Reviews and Rankings | Bestcovery

Best HDTVs
Panasonic TX-P50VT50
Panasonic GT50
Panasonic ST50
Samsung E6500
Sony HX853

Samsung E8000
TV Reviews – Best LED LCD, 3D Plasma & Smart TVs

HDTV Shootout 2102
96765770911904467081.jpg


Panasonic VT50
Sharp elite
Samsung E8000 Plasma TV
Samsung E8000 LED TV
LG PM9700
Panasonic WT50

HDTV Shootout 2102 انتخاب بهترین TV سال 2012 ( تا تاریخ 22 ماه می)

TV recommendations – For the living room
البته نوشته The order of the TV list is random.
Panasonic VT50
Pansonic ST50
Samsung E8000 Plasma
Samsung ES8000 LCD/LED
Samsung ES7000 LCD/LED
Pansonic GT50
LG LM7600
Sony HX850
Sharp 735U

TV & monitor recommendations - FlatpanelsHD

Best 3D TVs
Panasonic TX-P55VT50
Panasonic TX-P42GT50
LG 42LW550T
Sharp LC-46LE831E
Sony KDL-40HX723
Samsung UE40D6530

Best 3D TV - Trusted Reviews

AVForums:
Best
Panasonic VT50
Panasonic ST50
Panasonic GT50
Samsung PNE8000
Sony HX850

AVForums Hardware Reviews | AVForums.com - UK Online

توی صدا هم که اینقدر برند شاخ مثل پایونیر و اونکایو و ناکامیچی و بوس و کنوود و یاماها و رکسان و .... بدون و هستن که اصلا نوبت سونی نمیشه توی دوربین فیلمبرداریم توی یه رنج خاصی خوب عمل میکنه و جزو سه تا اول هست البته بیشتر بعد کانن و پاناسونیک توی دوربین عکاسیم که توی یه رنجی خوبه خواستی واسه اونام لینک میزارم البته ناگفته نمونه سونی از قدیم تو ساختن وسایل الکتریکی ظریف و کوچیک مثل واکمن که اصلا اختراع خودش بود یا cd رام dvd رام یا حتی تی وی های سایز کوچیک خیلی خوب بوده دلیل اصلی توجه مردم تو سالای گذشته تو ایران روی تی وی های سونی به خاطر سایز پائین خرید تی وی تو ایران بوده وگرنه از قدیم تو سایز بالا کینگ دنیا پاناسونیک و هیتاچی بودن.
 

KRATUS

کاربر سایت
Aug 17, 2008
360
نام
Ashkan
همچین فکری نکن چون تعداد زیادی هستن از کارگر ساده تا فروشگاهای معتبر مثل گیم استاپ خرجشون از راه فروش فیزیکی نرم افزار بدست میارن. این بازار حداقل تا 20 سال دیگه همینطوری باقی میمونه.
مطمئن باش شرکتها بیشتر به فکر کاربرها و منافع و نیاز بازارن نه اون کارگر بدبخت!!! در کل همین الانشم خیلی از کارشناسها فروش گیم و نرم افزار بصورت فیزیکی رو نوعی عقب موندگی از تکنولوژی میدونن! همین الانشم شبکه های فروش دیجیتال مثل استیم خیلی موفقند پس کاربرا یه پیش درامد ازش دارند و چندان هم باهاش غریبه نیستند!
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
SCE ساخت سخت افزار رو بزاره کنار بچسبه به همون کلود گیمینگ و ساخت و نشر (مثل سگا). نرم افزار بفروشه بیشتر سود میبره، ضرری ام در کار نیست.
چشم.
این شتری هست که دیر یا زود درب خونه سونی میخوابه. از همه طرف داره ضرر میده. هیچ کدوم از بازیهای AAA به اندازه مالتی های کنسول خودش فروش نمیکنه چه برسه به 360. از نظر قیمت هم که عمرا نتونه به ماکروسافت برسه :biggrin1:. کنسول بعدش رو ام بخواد دست پائین بگیره مثل این دو نسل اخیر نینتندو، هیچ دردی ازش دوا نمیشه چون فن های نینتندو با سونی فرق دارن (گرافیک و گوتی موتی و اوارد ماوارد و اینا :biggrin1:). همین فن بیسش رو ام باخ میده به دیگرون. یا این اوضاع احوالی م که داره بعید میدونم یه Internal Dragon دیگه بتون جور کنه :biggrin1:.

البته این معامله دو سر سوده براش. بصورت جدی وارد کلود گیمینگ بشه، استودیوهای داخلیش رو ام بزاره برای فروش یا تولید برای پلتفرومهای دیگه. از کاپکام و EA چی کم داره؟ :biggrin1:.
GT5 = نزدیک 10 میلیون نسخه
U3 = بیشتر از 7 میلیون نسخه
GOW III = نزدیک 5 میلیون نسخه

دوست دارم بدونم ماکروسافت غیر از هیلو دقیقا چه بازی فوق العاده پر فروش دیگه داره که از بازی های سونی خیلی برتر باشن از نظر فروش؟ گیرز که در حد همون آنچارتده. فورتزا هم که کل سریش روی هم اندازه GT5 نفروخته. آلن ویک و... رو هم اصلا راجع به فروششون صحبت نمیکنیم.

البته من کاملا درک میکنم که رویای دیرینه ی شماست که سونی ملعونِ بد سرشت نابود شه بره پی کارش اما همونطور که قبلا هم گفته بودم با این تحلیل های من درآوردی رویاهاتون جامه ی عمل نخواهند پوشید :).

پ.ن: حتی مقایسه ی همین سونی الان که به قول دوستان یه پاش لب گوره و داره ورشکست میشه با سگا (حتی در دوران اوجش) هم خنده داره...
 
آخرین ویرایش:

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
@ آریا

یه نکته رو هم بگم که لطفاً بد برداشت نکنین , اگه سونی میزاشت PS3 عین 360 راحت کپی خور بشه و راحت توی PSN بازی کرد مطمئن باش فروشش از 360 بیشتر میشد ! چون هم تنوع بازی هاش بالاست و هم کیفیت ساختش موقع لانچ خیلی از 360 بهتر بود , و با با توجه به مشهور بودن اسم پلی استیشین , فروشش خیلی خفنتر میشد !

بنظر من سونی برا PS4 سنگ تموم میزاره ! چون خودشون هم میدونن اگه سوتی بدن دیگه فاتحه ـشون خوندست
 

ash@ash

کاربر سایت
Oct 15, 2012
955
@ آریا

یه نکته رو هم بگم که لطفاً بد برداشت نکنین , اگه سونی میزاشت PS3 عین 360 راحت کپی خور بشه و راحت توی PSN بازی کرد مطمئن باش فروشش از 360 بیشتر میشد ! چون هم تنوع بازی هاش بالاست و هم کیفیت ساختش موقع لانچ خیلی از 360 بهتر بود , و با با توجه به مشهور بودن اسم پلی استیشین , فروشش خیلی خفنتر میشد !

بنظر من سونی برا PS4 سنگ تموم میزاره ! چون خودشون هم میدونن اگه سوتی بدن دیگه فاتحه ـشون خوندست

اصلا حجت تمام شد رفت با این حرف
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,253
نام
امیر حسین
چیزی که در مورد ویتا گفته یه طرف و مهمله؛ کافیه یه FF یا MGS برای ویتا بیاد سریع فروشش می ره بالا خصوصا تو ژاپن، حساب کنید چند تا FF و MGS دیگه هم براش رزرو شده باشه چی می شه.
آخه مشکل اینه سونی واقعا هیچ اهمیتی نمیده به ویتا!
حتما میدونی که وان پیس چقدر توی ژاپن محبوبه! همین بازیش که پارسال توی ژاپن اومد بعد از FF XIII بیشترین فروش هفته ی اول رو داشت روی PS3 (توی کمتر از یک ماه هم 1 ملیون فروخت) ، چند ماه پیش هم یک بازی جدید توی سبک RPG از وان پیس معرفی شد،اما برای چی؟ برای PSP :| چند هفته ی دیگه هم قراره منتشر بشه. تازه فقط بازی نیست! باندل با طرح ویژه ی روی کنسول هم براش زده :|
یعنی اگر همین بازی رو،حتی با همین گرافیک PSP روی ویتا میزد مطمئن بودم فروش ویتا شدیدا میرفت بالا! :d حتی قول میدم این بازی وان پیس که میاد،توی اون هفته جزو 5تای برتر اون هفته توی فروش خواهد بود! :d (شایدم 3تا :-" و حتی شاید اول :d ) اون هفته ای که وان پیس PS3 منتشر شد با اختلاف نجومیی از بقیه بالاتر بود! :d
کلا من این حرکات سونی رو درک نمیکنم! چرا هیچ بازی درست حسابی انیمه ای برای ویتا منتشر نمیکنه؟ یا حتی همین FF و MGS که میگی ...
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
ذوستان وسط این بحث مافوق خفنتون:"> یَک سووالی داشتم خدمت یَک یَکتان:D

اصلاً معنای ورشکستگی رومیدانید!؟:-/
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
کمپانی که دو نسل قبل سلطان بی چون چرای کنسول های خانگی بوده و ازقضا محبوبترین و پرفروشترین کنسول خانگی تاریخ هم مربوط به خودش هست چرا باید توی یک نسلی که "با تمام کاستی ها و مشکلات ریزو درشتی که آریا به برخیشون اشاره کرد" اندازه رقیبش میفروشه این صنعت رو بزاره کنار ؟ :)) از این تئوری های قشنگ قشنگ چرا نسل قبل وقتی که Xbox شرایط تقریباً برابری رو از نظر عرضه با PS3 داشت نمیدادید ؟ اون موقع که Xbox مثل سوسک زیر پای PS2 له شد !
 
آخرین ویرایش:

hamid ps3

کاربر سایت
Jun 2, 2012
72
@ آریا

یه نکته رو هم بگم که لطفاً بد برداشت نکنین , اگه سونی میزاشت PS3 عین 360 راحت کپی خور بشه و راحت توی PSN بازی کرد مطمئن باش فروشش از 360 بیشتر میشد ! چون هم تنوع بازی هاش بالاست و هم کیفیت ساختش موقع لانچ خیلی از 360 بهتر بود , و با با توجه به مشهور بودن اسم پلی استیشین , فروشش خیلی خفنتر میشد !

بنظر من سونی برا PS4 سنگ تموم میزاره ! چون خودشون هم میدونن اگه سوتی بدن دیگه فاتحه ـشون خوندست
از اون حرفا بودا!
میدونی همین کپی خور شدن 360 چقدر واسش ضرر بوده؟ کسی که کنسول کپی میخره یعنی هیچ وقت پول واسه بازیا نمیده بیشتر سود کنسول ساز رو حق نشر بازیا روی کنسولشه.
 

u_2

کاربر سایت
Aug 20, 2011
2,718
البته سونی تو بخش سرگرمی خیلی خوب بوده مخصوصا گیم فقط ویتا فعلا موفق نبوده که اونم با چند تا بازی دزست حسابی فروشش خوب میشه من خودم منتظرم gtبرا ویتا بیاد بعد بخزم:D ولی بخاطر اسمارت فون و تبلت ها نمیشه انتظار فروش بالایی داشت
ضرر های سونی تو بخش های دیگه مخصوصا تلویزیون بوده و بخش سرگرمیش سوداور بود
 

hamid ps3

کاربر سایت
Jun 2, 2012
72
کمپانی که دو نسل قبل سلطان بی چون چرای کنسول های خانگی بوده و ازقضا محبوبترین و پروفروشترین کنسول خانگی تاریخ هم مربوط به خودش هست چرا باید توی یک نسلی که "با تمام کاستی ها و مشکلات ریزو درشتی که آریا به برخیشون اشاره کرد" اندازه رقیبش میفروشه این صنعت رو بزاره کنار ؟ :)) از این تئوری های قشنگ قشنگ چرا نسل قبل وقتی که Xbox شرایط تقریباً برابری رو از نظر عرضه با PS3 داشت نمیدادید ؟ اون موقع که Xbox مثل سوسک زیر پای PS2 له شد !
واسه اینکه به طور متوسط سود خالص مایکروسافت تو یه سال اندازه سود خالص سونی تو ده ساله البته این آمار ماله اون موقعهاس که سونی وضعش خوب بود الان که اندازه 100 ساله سونیه وضعیت این دوتا خیلی با هم فرق میکنه مایکروسافت حــــــــــــــــــــــــــــــــالا حــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلا هام که ضرر بده دست ور دار نیست.
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
1. هیچ وقت به خر سر کوچتون استناد نکن
2.سوتی نه صوتی
3.fitch و که قبول نداری فاینانشیال تایمزم که حتما دره پیته رویترزم که lol داره بورس توکیو و فرانکفروتم که ول معطلی
4. من نمیدونم این توهمو که سونی تو همه چی حرف اول میزنه کی انداخته تو کله ملت ایران؟ من تا عمر دارم یادم میاد تو نت گشت میزدم تو تلویزیون که همیشه پاناسونیک و پایونیر خدا بیامرز تو کیفیت حرف اولو میزدن.

Best 5 HDTVs: Picture quality
Best picture quality overall
Panasonic TC-PVT50 series
Second-best picture quality, best for an LED
Sharp Elite PRO-X5FD series
Third-best picture quality (tie), best value
Panasonic TC-PST50 series
Third-best picture quality (tie)
Panasonic TC-PGT50 series
Fourth-best picture quality
Samsung PNE6500 series

Best 5 HDTVs: Picture quality - CNET Reviews

Best HDTVs overall
Best picture quality and value
Panasonic TC-PST50 series
Best picture quality
Panasonic TC-PVT50 series
Second-best value with outstanding picture quality
Samsung PNE6500 series
Awesome plasma bang for the buck
Panasonic TC-PUT50 series
Superb plasma picture quality and design
Panasonic TC-PGT50 series
Best high-performance LED TV value
Vizio M3D0KD series
Best-performing edge-lit LED TV
Sony KDL-HX850 series
Best overall LED TV picture quality
Sharp Elite PRO-X5FD series
Superb TV with futuristic features
Samsung PNE8000 series

Best HDTVs overall - CNET Reviews

Consumer Reports
Best HDTV for Picture Quality
Panasonic VT50

Consumer Reports Online

Best Picture Quality:

Panasonic Viera TC-P55VT50 3D Plasma TV
Elite TV PRO-60X5FD 60" 3D LED HDTV
Samsung PN60E7000 3D Plasma TV

Panasonic Viera TC-P50ST50 3D Plasma TV
Sony Bravia KDL-55HX850 55" 3D LED TV


Best HDTVs – Reviews and Rankings | Bestcovery

Best HDTVs
Panasonic TX-P50VT50
Panasonic GT50
Panasonic ST50
Samsung E6500
Sony HX853

Samsung E8000
TV Reviews – Best LED LCD, 3D Plasma & Smart TVs

HDTV Shootout 2102
96765770911904467081.jpg


Panasonic VT50
Sharp elite
Samsung E8000 Plasma TV
Samsung E8000 LED TV
LG PM9700
Panasonic WT50

HDTV Shootout 2102 انتخاب بهترین TV سال 2012 ( تا تاریخ 22 ماه می)

TV recommendations – For the living room
البته نوشته The order of the TV list is random.
Panasonic VT50
Pansonic ST50
Samsung E8000 Plasma
Samsung ES8000 LCD/LED
Samsung ES7000 LCD/LED
Pansonic GT50
LG LM7600
Sony HX850
Sharp 735U

TV & monitor recommendations - FlatpanelsHD

Best 3D TVs
Panasonic TX-P55VT50
Panasonic TX-P42GT50
LG 42LW550T
Sharp LC-46LE831E
Sony KDL-40HX723
Samsung UE40D6530

Best 3D TV - Trusted Reviews

AVForums:
Best
Panasonic VT50
Panasonic ST50
Panasonic GT50
Samsung PNE8000
Sony HX850

AVForums Hardware Reviews | AVForums.com - UK Online

توی صدا هم که اینقدر برند شاخ مثل پایونیر و اونکایو و ناکامیچی و بوس و کنوود و یاماها و رکسان و .... بدون و هستن که اصلا نوبت سونی نمیشه توی دوربین فیلمبرداریم توی یه رنج خاصی خوب عمل میکنه و جزو سه تا اول هست البته بیشتر بعد کانن و پاناسونیک توی دوربین عکاسیم که توی یه رنجی خوبه خواستی واسه اونام لینک میزارم البته ناگفته نمونه سونی از قدیم تو ساختن وسایل الکتریکی ظریف و کوچیک مثل واکمن که اصلا اختراع خودش بود یا cd رام dvd رام یا حتی تی وی های سایز کوچیک خیلی خوب بوده دلیل اصلی توجه مردم تو سالای گذشته تو ایران روی تی وی های سونی به خاطر سایز پائین خرید تی وی تو ایران بوده وگرنه از قدیم تو سایز بالا کینگ دنیا پاناسونیک و هیتاچی بودن.

اولا عزیزم چی نصیب تو میشه که انقدر زور میزنی ...

دوما ... اگه ...ببینی ... ص و س دکمه هاشون کجاست ... خوشمزه نمیشی ... اشتباه تایپی پیش میاد .. ;) البته امیدوارم از نمره املام کم نکنید اقا معلم ... ;;)

کاهش ارزش سهام تو بازار بورس ... یه چیز کاملا عادی و طبیعیه .... و برگشت پذیر .... من تو خبر هم چیز دیگه ای جز کاهش سهام تو بورس فرانکفورت نمیبینم ... برید ببینید سقوط بورس سونی بعد از سونامی چقدر بود ... بالا و پایین شدن این چیزها طبیعیه ..... برید ببنید ... سهام سامسونگ بعد از رای دادگاه چقدر سقوط کرد و شرکت ضرر داد .... پس از نظر شما سامسونگ باید جمع کننه بره ....

متاسفم که انقدر وسعت دیدتون کمه ... و ته اطلاعاتتون منوط به این خبر ها میشه ... :d

و اما اماری که گذاشتید .... عزیزم اول اینها سالانه است ... دوما مرجع خیلی معتبری برای این قضیه وجود نداره .... سوما هر کدوم از این جنگولک بازی ها که کیفیت عیار محصولات تصویری رو تعیین میکنن ... هر کدوم یه نظری برای خودشون دارن ....

ببخشید شما تو خونتون پاناسونیک دارید اصلا ... ؟؟؟ tv خود من پاناسونیکه ... ولی ارزو داشتم بندازمش بیرون و یه سونی جاش بزارم ... ولی خب پول ما فقیر فقرا به محصولات سونی نمیرسه ...

اون شرکت های صوتی هم که مثال زدید ... محصولات کدومشون تو خونتون یا دم دست شما هست ... حداقل امیدوار بود کریتیو و مارشال هم مثال میزدید .... بعد شما اصلا از قضیه پرتید ... عزیزم ... وقتی میگیم محصولات صوتی منظور بلند گو و باند و اینها نیست ... دانا

تا حالا mp3 با mp4 کدوم یکی از این شرکت هایی که مثال زدید رو دیدید و داشتید ... یا ضبط و سی دی و دی وی دی پلیر ها ...؟؟؟؟ کدومشون ...

اطلاعاتتون خیلی کمه در این مورد عزیزم ....

همون پاناسونیک که سنگش رو به سینه میزنید ... ببینید ضررش در این 2 سال گذشته چقدر بود و حتی خیلی بیشتر از سونی .... کار براشون به جایی رسیده که بیان با سونی روی فن اوری مشترک کار کنن ...

بر خلاف شما اطلاعات و اخبار تکنولوژی من منوط به این خبر ها و چهار سایت که صحت اطلاعاتشون معلوم نیست از کجا میاد نیست ...

فقط تفاوت قیمت برند ها خیلی چیزها رو نشون میده ... حتی شاید با اینکه محصول شرکت های دیگه بهتر باشه.

---------- نوشته در 03:08 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 03:06 PM ارسال شده بود ----------

واسه اینکه سود خالص مایکروسافت تو یه سال اندازه سود خالص سونی تو ده ساله وضعیت این دوتا خیلی با هم فرق میکنه مایکروسافت حــــــــــــــــــــــــــــــــالا حــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلا هام که ضرر بده دست ور دار نیست.

میگم امار و ارقام و اطلاعاتتون به خدا خیلی قشنگه ... :d معلوم هست اینها رو از کجا میاری ؟؟؟
 

hamid ps3

کاربر سایت
Jun 2, 2012
72
میگم امار و ارقام و اطلاعاتتون به خدا خیلی قشنگه ... معلوم هست اینها رو از کجا میاری ؟؟؟
سواد که داری برو Financial result ی که خود کمپانیا هر سه ماه منتشر میکنن بخون بعد بیا تاپیکو lol بارون کن.
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
ما که امیدواریم سونی همیشه تو صنعت گیم باشه و با قدرت به کارش ادامه بده قطعا همینطورم هست و این شرکت به این راحتی از گردونه خارج نمیشه ضرر سونیم بیشتر روی سایر محصولاتش بوده مثل تلوزیون یا بخش گوشیای همراهش نه تو بخش گیمینگ البته این ویتا یکم این وسط کارو خراب کرد که امیدوارم اونم بلاخره به سود دهی برسه که اگه سونی بازیایی که مطابق میل ژاپنیا باشن رو تو ژاپن براش عرضه کنه قطعا وضعیت ویتا بهتر از این میشه سونی باید ازاشتباهاتی که تو این نسل کرد درس بگیره و برای PS4 با برنامه ی بهتری وارد بشه
وجود سونی برای این صنعت لازمه چون اگه رقابت نباشه این صنعت به فنا رفته فقط امیدوارم اشتباهاتشو کاهش بده تا ما همچنان شاهد حضور سونی و انحصاریای دوست داشتنیش باشیم یکمم تبلیغ کردن برای بازیاشو بهتر کنه چون فروش بازیای انحصاریش باید بیشتر از اینا باشن کافی بود همین کیلزون یا آنچارتد برای ماکرو باشن تا فروششون چند برابر اینی باشه که الان هست

---------- نوشته در 03:37 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 03:35 PM ارسال شده بود ----------

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر