سری Mega Man هم 25 ساله شد اما خبری از نسخه جدید نیست.

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
درود

مدتی بود که بنده نبودم و وقتی برگشتم با حجم عظیمی از اخبار رو به رو شدم جا داره از همینجا از تمامی دوستان عزیزی که برای سایت زحمت میکشن و این اخبار رو هر روزه انتقال میدن تشکر کنم امیدوارم که موفق باشن و به کارشون ادامه بدن تا ما هم بتونیم از این عزیزان و فعالیت هاشون استفاده کنیم.




شاید در نگاه اول امسال سال عجیبی باشد تعدادی از بازی های معروف امسال 25 سال شدند و بار دیگر یادآور این شدند که این بازی ها از کجا آمده اند و چقدر برای آن ها تلاش شده است تا به جایگاه امروز خود برسند یکی از این بازی ها سری بسیار محبوب Mega Man است بازی که اکثر جوامع گیمی با آن آشنایی دارن و کم و بیش خاطرات خوشی از این سری به همراه دارند امروز این سری 25 ساله شد به دنبال سالگرد این سری انتظار میرفت که شرکت Capcom نسخه جدیدی از این بازی را معرفی کند اما همه ی اینها فقط خیالات و انتظارات طرفداران بود و Capcom رسما اعلام کرد که خبری از نسخه جدید این بازی نیست.


Capcom اعلام کرد که درست است این سری محبوب 25 ساله شده است اما نباید زیاد منتظر عرضه نسخه جدید این بازی حداقل در سال 2012 باشیم طرفداران باید کمی صبر کنن و فعلا چیزی در مورد نسخه جدید بازی معلوم نیست.

Christian Svensson می گوید تمامی تدارکات و پیش زمینه ها برای این سالگرد 25 سالگی آماده شده است اما نباید بیش از حد هیجان زده شد چون هنوز هیچ چیز در این مورد مشخص نشده است.

همچنین اعلام شده است بسیاری از قطعات و وسایل مختلف و محبوب برای فروش گذاشته خواهد شد و مردم می توانند از بازدید و خرید آن ها لذت ببرند ولی فعلا نباید منتظر نسخه جدید از این سری باشند.

منبع
 
آخرین ویرایش:

mrspear

کاربر سایت
Jun 24, 2011
322
نام
Amir Mohamad
واقعا جای خوشحالیه که سالگرد بیست و پنج سالگی این شخصیت هیجان انگیز و محبوب فرارسید.خاطرات زیادی با این
بازی دارم.منتظر نسخه جدید هم بودم اما متاسفانه کپکام هم شده مثل اکتیویژن و داره تمام بازی های محبوبش رو بخاطر
یک عنوان فدا میکنه.
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
اما متاسفانه کپکام هم شده مثل اکتیویژن و داره تمام بازی های محبوبش رو بخاطر
یک عنوان فدا میکنه.
امير جان جالبي داستان اينجاس كه خود اون يه عنوان هم فدا شدس بر باد فنا رفته:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر