سریال Game Of Thrones [ اسپویل تا آخرین اپیزود پخش شده آزاد میباشد ]

بهترین فصل از نظر شما دوستان


  • مجموع رای دهنده‌ها
    164
  • نظرسنجی بسته شده است .

Durance

کاربر سایت
Jan 19, 2014
560
این قسمت خوب بود و هیچ بحثی درش نیست.
اما تلاش برای عدم درک این که مسیر کتاب و سریال کاملا متفاوت هست را متوجه نمیشم. شاید خیلی از اتفاقات مهم این فصل به این شکل در جلد بعدی کتاب که هنوز منتشر نشده رخ نده!!! و هرچیزی هم که در Reddit, Tumblr و فروم های دیگه میگن "fan theory" هست.
بارها و بارها هم گفته شده و گفته خواهد شد که پایان هردو یکی هست اما لزوما مسیر رسیدن یکی نیست. حالا تو هر صفحه، Comment هست که از کتاب spoil نکنین :-??
----------
از Citadel هم نامه به تمام Westeros نامه فرستاده مبنی بر اینکه "The Winter is Coming".
زمستان شروع شده. دیگه از این واضح تر نمیشد دلالتی بر اسم اپیزود TWOW باشه.
به بودا قسم فهمیدیم که نمیخواید کتاب رو بخونید. باور کنید هیچ فرقی به حال کسی نداره.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,202
نام
ماکان
عجب قسمت خوبی بود. واقعا لذت بردم. خصوصا 20 دیقه اول با اون موسیقی خفنی که داشت انقدر هیجان زده کرده بود منو که نمیتونستم تکون بخورم! هرچند انتظار برای فصل بعد خیلی سخته اما فکر کنم کلا فصل جالبی بشه. پر از جنگ!

از Citadel هم نامه به تمام Westeros نامه فرستاده مبنی بر اینکه "The Winter is Coming".

دیگه تو نامه که نمیگن Winter is Coming!:D چون دیگه رسید!:D مینویسن Winter is Here. وعده ند استارک بالاخره عملی شد.
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
هولی شــــــــــــــــــــــــط
یعنی این قسمت دو برابر قسمت قبل منو برد روی Vibration mode + نصف صحنه های قسمت اشک تو چشام حلقه زده بود! اصن بد وعضی بود
اول که با کینگز لندیک: من از همون اول گفتم fan ِ سرسی بودم، از اسپرو ها هم بدم نمیومد ! از تامن از همه بیشتر بدم میومد =)) ولی این انتقام سرسی بقدری حماسی و کامل بود که ردخور نداشت! اصن بی نظیر بود! تئوری مد کویین خب خیلی بزرگ شده بود و با هینتای قسمتای قبل کاملا قابل پیشبینی بود ولی بی نظیر بود این قسمت! با فیلم برداری و موسیقی بی نقص رامین جوادی! انتقامش از لیدی شیم هم خوب بود! :D مرگ تامن خیلی چرت بود! ولی خب مرگی بیشتر از اینم لیاقت نداشت -___- سرسی الان دقیقا تو اوج غرور و دیوانگیه! جیمی هم با این اتفاقات قطعا دیگه حس سابقو به سرسی نداره! و به خاطر همون پیشگویی معروف به نظرم سرسی فصل بعد کارش ساختست!
میرن: خداحافظی با داریو سخت بود :( داذیو از محبوب ترین کاراکترای سریال برای من بود :( حییییف. دنریس هم بزرگتر از همیشه کار اصلیشو شروع کرد! (اگه لیدی مورمنت جای دنربس بود این سکانس پایانی آخر سیزن ۳ پخش میشد -__-)
دورن! اتحاد لیدی اولنا و زن و بچه های اوبرین یجوری بود -___- با پشتکار بودن واریس یکم راحت تر میشه نفس کشید ولی بازم یجوریه! تیکه های لیدی اولنا به sand snake ها =)):x
برن... خط داستانی برن این فصل کوتاه بود :( ولی خیلی بزرگ! راستی چرا گاف دادن؟ الان برن بیاد اینور دیوار که بخاطر اون لمس نایت کینگ، طلسم دیگه کار نمیکنه و ارتش نایت کینگ دیگه به راحتی میتونه از دیوار رد شه! -____- بهترین سوپرایز این قسمت تموم کردن Tower of Joy بود >:D< قشنگ داشت فراموش میشد! هرچند این تئوری خیلی بزرگ شده بود و کاملا قابل پیش بینی ولی عالی بود این صحنه! مخصوصا آخرش که از چهره بچه یک دفعه پرید به جان با همون حالت... اصن نابود کننده بود :((
داستان فری ها! هرچند به نظر من اونقدرا سوپرایز کننده نبود، ولی عالی بود! قبل شروع فصل اگه میگفتن«این فصل بیشتر منتظر مرگ کی هستی» میگفتم والدر فری! آریا عالی عمل کرد! (فقط مگه آریا نخواست که No one نشه؟ پس چجوری از چهره ها استفاده میکنه؟)
شمال! به نظرم بهترین قسمت این سیزن فاینال بود :x رفتن ملیساندرا ناراحت کننده بود :( هرچند کارای خرابی هم کرده بود ولی قابل درک بود کاراش! دوستش داشتم! بعدش اون لیتلفینگر عوضی! قطعا این بشر دشمنی خراب تر از نایت کینگه -___- قشنگ هم معلومه قراره اوضاعو تو شمال فاخد آپ کنه! بعدش هم اتحاد همه شمالی ها با جان! خیلی حماسی و عالی! موسیقی که ... #speechless! در آخر هم باید به پدیده این فصل و بهترین نکته این قسمت اشاره کنم... لیدی لیانا مورمنت ! اصن جوری که این تو دو قسمت درخشید، اوبرین مارتل و تیریون و جان تو کل سریال ندرخشیدن -___-

در کل این قسمت آخر یک قسمت خارق العاده برای اتمام فصلی عالی و بی نظیر بود! انصافا یک دست مریزاد اساسی باید بخاطر این دو قسمت به این کارگردان عزیز گفت! دو برابر اونم باید به رامین جوادی گفت که موسیقیش سطح سریالو چند برابر کرد!
 
آخرین ویرایش:

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
سریال به شکل بینظیری پایان یافت و رکورد تاریخی ۲ امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ از خود بجا گذاشت.
نکات خوب این اپیزود غیر قابل شمارشن اما اگر بخوایم از بهترینشون نام ببریم بدون شک باید گفت سریال بعد از تجربه فصل ۵ اینبار تصمیم گرفت یک پایان شکوهمند و مثبت داشته باشه و با پایانش خط پایانی بکشه به قریب به یقیین تمامی تئوری ها. بالاخره بازی تاج و تخت به تمامی تئوری های ما پاسخ داد اللخصوص به بزرگترین اونها یعنی تئوری نغمه یخ و آتش !

بحث رو با همین نغمه یخ و آتش شروع میکنیم ، فلش بک بی نظیر برج شادی (لذت) وقتی در لحظه ورود ند به برج بعد از مرگ آرتور داین شمشیر سپیده دم تمام شد شاید یکی از تلخ ترین اتفاق های ممکن بود اما سریال اجازه نداد برای روشن شدن این موضوع یکسال صبر کنیم. بالاخره ند به داخل برج رفت و با لیانا خواهرش رو به رو شد و پرده از راز بزرگ برداشته شد ! تئوری حقیقت داشت و جان اسنو در حقیقت فرزند آتش (ریگار تارگارین) و یخ (لیانا استارک)‌ بود. اینکه چرا از لفظ "بود" استفاده میکنم دلیلش رو بعدا توضیح میدم.

اما سورپرایز بزرگ سریال سکانس تویینز (برج دو قلو مقر خاندان فری) بود. جایی که البته برای من سورپرایز نبود. وقتی در فصل سوم دیالوگ های بین برندون استارک و ریکان استارک رو شنیدم از اتفاقی که امروز برای لرد والدر فری افتاد مطمئن شدم. برندون به برادرش داستان شخصی رو تعریف کرد که پس از قتل عام افرادی تو خونه خودش تبدیل به موشی شد که جنازه بچه های خودش رو میخوره و هرگز سیر نمیشد ، اون موش نشد چون آدم کشته بود اون موش شد چون انسانی بی گناه رو زیر سقف خونه خودش وقتی مهمونش بود کشته بود. بعد از این دیالوگ من این سکانس رو سه سال پیش تو همون فصل توی ذهن خودم دیدم و چقدر عالی این سکانس توسط کارگردان بزرگ میگل ساپوچنیک کارگردانی شد ! آریا استارکی که یک دختر ساده بود (!)‌ امروز انتقام خاندانش رو گرفت و برای چندمین بار یک اسم از لیستش خط زد !

و اما دختری که حماقت پدر خودش رو تکرار نکرد و امیدوارم امروز انقدر بزرگ شده باشه که هرگز تکرار نکنه !‌ سانسا امروز میدونه نباید به پیتر بیلیش اعتماد کنه چیزی که ند استارک و کتلین استارک (تالی) نمیدونستن و همین باعث مرگشون شد ! سانسا که دیگر سانسای قبلی نیست و باید برای این دختر هم از لفظ "بود" استفاده بشه امروز همونطور که رمزی گفت به شخص جدیدی تبدیل شده. انسانی بی رحم و باهوش.

اما دلیل این همه لفظ "بود" چیه ؟ خاندان استارک ها خیلی ظریف و زیبا همگی دچار تغییرات بزرگی شدن ! زنده شدن جان اسنو رو خاطرتون هست ؟ اون توسط یک راهب سرخ زنده شد درست مثل اریک دانداریون رهبر انجمن برادران بی پرچم که توسط توروس از میر زنده شد بعد از اینکه در یک مبارزه برای عدالت با یک شمشیر آتشین توسط سندور کلگین معروف به سگ تازی کشته شده بود. وقتی دانداریون زنده شد به آریا گفت هر بار که میمیرم چیزی در وجود من کم میشه. یادتون داخل اون غار توروس چطوری با سرعت و وحشت زده بالا سر دانداریون رفت تا دوباره زندش کنه ؟ انگار مدت زمان مرگ به عوض شدن انسان ارتباط داره حالا تصور کنید جان اسنو یک شب تمام مرده باقی موند تا بعدا ملیساندرا اونو زنده کنه اونم زنی از سرزمین سایه ها آشایی !
از طرفی هم آریا رو دیدیم دختر ساده استارکی که به براووس رفت تا به یه بی چهره تبدیل بشه اما شد یا نشد ؟ وقتی داشت خانه سیاه و سفید رو ترک میکرد به جاگن آگار گفت : این دختر آریا استارکه و به خونش وینترفل برمیگرده !‌ جاگن هم فقط یه لبخند بهش زد چون میدونست اون عوض شده و حالا یه بی چهرست ! آریا هنوز هم از لفظ یک دختر استفاده میکرد.
و اما خواهر بزرگتری که شب قبل از نبرد حرام زاده ها به سادگی مرگ برادر کوچیک خودشو یعنی ریکان استارک میپذیره و اگر دقت کرده باشید از شوالیه های ویل به جان اسنو هیچی نمیگه چون در حقیقت از جان یک طعمه درست میکنه برای رمزی تا اونو به وسط میدون نبرد بکشه چون میدونه رمزی نباید فرار کنه !‌ رمزی نباید پشت دیوار های وینترفل مخفی بشه !‌ رمزی نباید هیچ شانسی داشته باشه و برای شناختی که از این هیولا داره جان اسنو رو تبدیل به یک تله درست و حسابی میکنه. سانسا امروز قوائد بازی رو از بهترین استادش یعنی پیتر بیلیش خوب یاد گرفته !
نه سانسا نه آریا و نه جان دیگر هیچکدوم اون انسان های قبلی نیستن ! حتی برندون استارک هم پشت دیوار به میرا رید میگه که دیگه به کلاغ سه چشم تبدیل شده ! هیچکدوم از ۴ بازمانده خاندان استارک دیگه اون انسان های قبلی نخواهند بود.

اما سکانس پایتخت شاید نفس گیر ترین و عظیم ترین سکانس این سریال بود ! سرسی که خورد شده بود میخواست برای یکبار دیگر که شده همه غرش یک شیر لنیستر رو بشنون اما این غرش چیزی بیش از یک غرش ساده بود. سال ها پیش در زمان پادشاهی شاه دیوانه (آخرین پادشاه تارگارین ها و پدر دنریس) در زمانی که شورش رابرت باراتیون به پیروزی رسید ، شاه دیوانه تمام زیر پایتخت رو با آتش وحشی (واید فایر)‌ پر کرد تا همه رو در آتش بسوزاند او از مدت ها قبل مثل دیوانه ها تکرار میکرد. "همه را بسوزانید" اما جیمی شمشیر خودش رو در کمر پادشاه فرو کرد تا این دیوانگی رو به خواهر خودش تقدیم کنه و امروز سرسی بود که نه تمامی بلکه سپت بیلور رو با تمامی گنجشک ها و گنجشک اعظم یکجا پودر کرد ! اما این انفجار فقط بلای جان مذهبی ها نشد در این انفجار بزرگ خاندان لنیستر یعنی عموی سرسی و مهمتر از اون ملکه مارجری و برادش و پدر این دو هم خاکستر شدن تا خاندان تایرل به یک قدمی نابودی کامل برسد چیزی که باعث شد تایرل ها هم به اتحاد بزرگ دنریس و مارتل های دیروز و سند های امروز بپیوندند.

و در آخرین سکانس بالاخره دنریس با ناوگان آیرون فلیت (ناوگان عظیم آهن زاده ها) راهی وستروس شد قاره ای که حالا باید با دشمن های اصلی خود یعنی لنیستر ها ، یورون گریجوی و بزرگتر از همه شاه شب رو به رو شود ...
 

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,706
نام
امیر
فقط آریا ! خفن ترین سکانس اپیزود بود
در کل تو این فصل همه چیز قابل پیش بینی بود به غیر از انتقام سرسی و مسیری که آریا و هاوند طی کردند.
الان دنریس کسی هست که خوبه یعنی میخواد دنیا رو با روش جدید و بدون بی عدالتی اداره کنه! من از همینجا با دست بهش عدد شست رو نشون میدم!:)
The winter has come...
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
Lyanna-Mormont-GoT-607-The-Broken-Man-810x456.jpg


All Hail To Our one and true queen, First of her name, Queen Lyanna Mormont
این بشر سه تا اژدها داشت قسمت دوم فصل دوم سریال تموم میشد و سریال میرفت تو کتگوری Mini Series
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,202
نام
ماکان
این وعده ند استارک نیست به مولای عالم، لیدی لیانا قسم :D شعار جد و آبادی استارک ها هست :D

اشاره به دیالوگ جان اسنو تو این قسمت بود!:D گفت پدر همیشه وعدش رو میداد،...!:D

بعد وحید تو دیگه اصلا اینورا نیا!:D R+L=J کامل درست در امد!:D میگفتی مگه فیلم هندیه!:D

ولی در کل فصل بعد باحال میشه. چون مثلا برن بیاد بگه جان اسنو بلواقع جان تارگرین هست، دیگه حاکمیت شمال هم ازش سلب میشه باید برسه به سانسا. یا اگه دنریس بفهمه جان برادرزادشه، شاید ازش برای جنگ با لنیسترها کمک بخواد. شایدم ازش بترسه و فکر کنه با وجود پسر ریگار دیگه کسی اونو به عنوان پادشاه قبول نمیکنه. ولی من بیشتر دوست دارم متحد بشن یه اژدها هم به جان اسنو برسه!:D

کلا باید فصل جالبی باشه. زمستون و وایت واکرها و جنگ و ...
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
اپیزود عالی بود.:D
به بهترین شکل ممکن فصل تموم شد.تئوری RLJ هم قابل پیش بینی نبود! قابل پیش بینی شد ! من بشخصه هر هفته کلی تئوری میخونم معلومه با سرنخ های کتاب خیلی چیزهارو میشه پیش بینی کرد! مخصوصا promise me ned که کاملا منظور رو میرسونه.اما خودم 3 فصل اول رو اصلا از سریال خبر نداشتم و تو یک هفته کل 3 فصل رو تموم کرد و چون هیچ چیزی از کتاب و اینترنت نمیدونستم خیلی حوادث برام غیرقابل پیش بینی بودن.

قسمت های آریا و شمال هم بسیار لذت بخش بودن و بالاخره به یه جمع بندی رسیدن.سرسی هم که گور خودشو کند الان تارگرین ها با تایرل و مارتل متحده و احتمالا سرسی فصل بعد کارش تمومه.ولی پیش بینی میکنم کار ناتمام مد کینگ رو تمام کنه.
و برای اولین بار دوتا اپیزود پشت سر هم دنریس رو اعصاب نبود و بالاخره خط داستانی دنریس هم همون چیزی شد که خیلی وقته منتظریم.

درباره اسم اپیزود هم بنظرم کاملا ربط داشت! بادهای زمستان که حتما نباید نایت کینگ نشون بدن!همون نامه سیتادل درباره زمستان و شروع جنگ بین پادشاهان نشون از سردی و تاریکی مجددی داره که برگشته به سریال.مثل فصل 2
 

i am dead

کاربر سایت
Feb 11, 2011
606
نام
سینا
با قاطعیت تمام خدمتتون عرض میکنم فصل بعدی یورن گریجوی به سرسی میپیونده و شیپور اژدها رو هم ایشون رو میکنه
اگ فکر کردید سریال و کتاب دیگه بیشتر از این به دنریس حال میده باید بگم سخت در اشتباهید
سال دیگه یه میدل فینگر اساسی حوالش میکنن تا حالش جا بیاد
 
  • Like
Reactions: Radiance

.SamueL.

کاربر سایت
Dec 9, 2012
1,481
این Varys چه کرد واقعا ، دو قلو ـن یا تلپورت میکنن ؟: | عالی بود این قسمت
من هنوز تو کف موسیقی ـم اصلاخسته نمیشم هر چی میگوشم ، دم رامین جان گرم .
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
من تا حالا سریال GoT رو نگاه نکردم یعنی کلا تو فاز این چیزا نبودم ولی با دیدن این توییت کارگردان آنچارتد کنجکاو شدم ببینم چیه.یه نفر به ما بگه این جغه له هایی که تو گوگل سرچ کردم:D چی دارن که اینقدر همه واسشون کفو خون قاط زدن؟:-?بلکه ما هم جذبش شدیم:D

شما کافیه 60 قسمتی که تاحالا اومده رو دانلود کنی ، و تو اون مدتی که میبینی ، هیچ چیزی تو نت دربارش نخونی! :D همین واسه جذب شدن کافیه
 

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,759
نام
وحید
1cmn72xd1zcac3jktq06.jpg


من تا حالا سریال GoT رو نگاه نکردم یعنی کلا تو فاز این چیزا نبودم ولی با دیدن این توییت کارگردان آنچارتد کنجکاو شدم ببینم چیه.یه نفر به ما بگه این جغه له هایی که تو گوگل سرچ کردم:D چی دارن که اینقدر همه واسشون کفو خون قاط زدن؟:-?بلکه ما هم جذبش شدیم:D
ببین تا متوجه بشی

Sent from my LG-H955 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Metal Gear

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر