سرقت از كاميون حامل Assassin’s Creed 3!

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
20121122_assassins_creed_3.jpeg


سرقت از كاميون حامل Assassin’s Creed 3!

براساس گزارش يك منبع آلماني گروهي از سارقين به كاميوني كه در حال انتقال نسخه هاي PC بازي Assassin’s Creed 3 به بلژيك ,هلند و لوكسامبورگ بوده حمله كرده و بازي هاي داخل ان را به سرقت برده اند!

براساس خبري كه به وسيله ي Entertainment Business NL منتشر شده اين سرقت در روز 14 نوامبر رخ داده است.
باركدها و سريال هاي بازي هاي مسروقه گويا در سيستم فروشگاه ها ثبت شده بوده و به دنبال آن يوبيسافت اين بازي ها را در ليست سياه DRM خود قرار داده است.
به افرادي كه در Benelux هستند و قصد خريد اين بازي را دارند هشدار داده شده كه حتما بازيشان را از محلي معتبر تهيه كنند تا به طور ناخواسته در ليست سياه يوبيسافت قرار نگيرند.

اين درحاليست كه يوبيسافت در حال تدارك براي آغاز فروش نسخه ي PC بازي در اين هفته بود. وخبر بد براي كساني كه نسخه ي Die edition بازي را پيش خريد كرده بوده اند اين است كه بازي هاي collector’s limited و وسايل داخل آن امكان مرجوع شدن به كارخانه را ندارند.و هنوز معلوم نيست كه يوبيسافت براي جبران خسارت اين گروه از كاربران چه راه حلي در نظر دارد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

retsamfo

کاربر سایت
Oct 3, 2011
180
نام
M.reza
خوبه کامیون حمل بازی های اورجینال از ایران رد نمیشه. اگه میشد با استعدادی که بعضی از ایرانی ها در این زمینه:d دارن کل کامیون در عرض 1 دقیقه به شیوه Agent 47 بدون سر وصدا هاپولی میشد>:)
 

mrspear

کاربر سایت
Jun 24, 2011
322
نام
Amir Mohamad
میگن از هرچی بدت میاد سرت میاد ؟! اینم دقیقا همینطوریه این یوبی سافت کم با نسخه PC اون قفل مسخره DRM مشکل داره !
حالا اینم روش, حداقل کامیون XBOX یا PS3 رو میزدید !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر