سرخط خبرها

بازی های نینتندو = سوپر گیم پلی

برای همین اتفاقا بخش مهمی از مخاطبینش گیمر های جدی و حرفه ای و هاردکور هستند، حالا میخواد داستان در حد انشا باشه یا هرچی، ستینگ شاد و کارتونی باشه، مهم گیم پلی به شدت بهینه و بالانس و متنوع هست.
 
پس از تلاش برای لایو سرویس کردن بخش کنسل شده Factions در عنوان Last of Us 2، استودیوی Naughty Dog خود را متعهد به ساختن بازی های داستان محور و بر پایه شخصیت میداند.
به مناسبت 40 ساله شدن این استودیو، Jason Rubin که یکی از بنیانگذاران آن است گفته:
"امیدوارم در آینده، آن چیزی را ببینیم که ND همواره انجام داده است. حضور در خط مقدم سرگرمی سازی با حداکثر کیفیت ممکن و گفتن داستان هایی عمیق و پرمعنا."
Alison Mori یکی از مدیران استودیو و رئیس بخش اجرایی هم گفته:
"باور دارم که استودیوی ما به خلق بازی هایی داستان محور و بر پایه شخصیت که تجربه شخصی انسان ها را تحت تاثیر قرار میدهد، ادامه خواهد داد."
ND1.jpg

After trying live service with the canceled Last of Us 2 Factions, Naughty Dog commits to making more "story-driven, character-based games"
 
آخرین ویرایش:

به مناسب 15 سالگی Dante’s Inferno وب سایت IGN یک مقاله مفصل از جزئیات و داستان Sequel ـش عنوان کنسل شده Dante’s Purgatorio نوشته :

Inside Dante’s Purgatorio, the Cancelled Sequel to EA’s Dante’s Inferno - IGN

■ داستان آن توسط جاشوا روبین، یکی از نویسندگان Assassin's Creed 2، به عنوان نبردی بین بهشت و جهنم نوشته شده بود.
■ بازی وارد مراحل پیشرفته‌تری از پیش-تولید شده بود و قرار بود یک جهش کیفی در حد فاصله‌ی Assassin's Creed 1 تا Assassin's Creed 2 داشته باشد.
■ مراحل بازی شامل سفر دانته به باغ عدن، کوه برزخ، مراحل بیشتری از جهنم و غیره می‌شد.
■ قابلیت‌های جدیدی مانند "Spirit Jump" (پرش روح) به دانته اجازه می‌داد مسافت‌های بسیار طولانی را بپرد، قابلیت "Possession" (تسخیر) برای تسخیر دشمنان، و درآوردن بال‌های فرشته‌مانند که با آن‌ها می‌توانست در باس فایت‌های بزرگ پرواز کند.
■ جابجایی در محیط نقش بسیار بزرگتری ایفا می‌کرد. از آنجایی که صعود به بهشت شامل بالا رفتن و صخره‌نوردی بود، تیم سازنده می‌خواست این بخش "بهتر از آنچارتد یا توم ریدر" باشد و "شما را هوشیار نگه دارد و حس واقعی سرگیجه را القا کند."
■ بخش‌های صخره‌نوردی شبیه به پازل طراحی شده بودند؛ باید به دنبال لبه‌هایی برای گرفتن می‌گشتید و از سنگ‌ها و حملات دشمنان جاخالی می‌دادید.
■ دانته قابلیتی را آزاد می‌کرد که می‌توانست "معماری فرشتگان" (Angelic Architecture) را آشکار کند؛ سازه‌هایی نادیدنی که معمولاً فقط برای فرشتگان و ارواح رستگار شده قابل مشاهده بودند و مسیرهای جدیدی را در محیط باز می‌کردند.
■ باس فایت نهایی در مقابل لوسیفر در وسط باغ عدن در حال سوختن اتفاق می‌افتاد.
■ او صاعقه و گردباد احضار می‌کرد، شعله شلیک می‌کرد، و درختان را "مانند نیزه" پرتاب می‌کرد و غیره.
■ این نبرد قرار بود یک "مبارزه عظیم و چند مرحله‌ای" باشد که مرحله آخر آن در آسمان اتفاق می‌افتاد و شبیه به "نبرد هوایی سوپرمن ۲ با ژنرال زاد بر فراز متروپلیس" توصیف شده است.

View attachment 399354View attachment 399355View attachment 399356View attachment 399357View attachment 399358View attachment 399359View attachment 399360View attachment 399361View attachment 399362View attachment 399363View attachment 399364View attachment 399365View attachment 399366View attachment 399367View attachment 399368View attachment 399369View attachment 399370View attachment 399371View attachment 399372View attachment 399373View attachment 399374View attachment 399375

اینا رو خوندم اعصابم خورد شد که کنسلش کردن

ولی حالا که فکر می کنم اون جوری هم ارزش عصبانی شدن نداره
منظورم اینه در کل شانس آوردیم Dante's Inferno همون اولیش ساخته شد. واقعا ایده ساخت یه بازی هک اند اسلش از کتاب دانته خیلی ایده مریضی بود همون موقع هم.

یه سری مواقع واقعا فقط باید قناعت کرد به وجود یه سری عناوین خاص. مخصوصا این که خود سازنده ها هم نمی تونن دنباله اون شرایط و ایده های خاص و مریض رو از آب دربیارن.
اینایی که هنوز ماریو و دانکی کنگ میخرن بچه سالن یا مثلا هم سن و سال های ما هستن؟ نمیتونم قبول کنم تو رنج سنی 25 به بالا باشی و با یک صفحه نمایش 7 اینچی عشق کنی و هزار مدل بازی ماریو رو بخری!

آقا نگید اینا رو
ما اینجا بودیم موقعی که ریمیک های Crash Bandicoot Trilogy و CTR این جا معرفی شدن. واکنش ها رو دیدیم

ما رو چی فرض کردید؟ :دی

این بازی ها واقعا سن و سال نداره. به شدت برای همه حال میده. مخصوصا ماریو کارت که سقف مهارتی اش کثافت خیلی بالاست و مولتی پلیرش مردافکن ـه!
 
طبق آمار جدید سونی ۶٠٠ هزار PS2 از پارسال تا الان فروخته :))))))))))))))
مطلقا خنده نداره :دی اصلا عجیب نیست که پی اس 2 در مناطق توسعه نیافته همچنان بازار داشته باشه، تمام کنسول های شیپ شده فروش نرفته باشه و هنوزم بازارش زنده باشه، داریم راجع به کنسولی حرف میزنیم که تا ژانویه 2013 توزیع جهانی داشته به شدت وسیع بعد از پایان 1 نسل بعد خودش، پس اصلا عجیب نیست وقتی امار هر چند سال اپدیت میشه،

نینتندو و سوییچ مرکز جهان نیستند که بر اساسش نتیجه بگیری بقیه چه میکنند یا نمیکنند :دی بچه بازی هست مگه؟ همون سیستم که امار نینتندو درش اعتبار پیدا میکنه، امار سونی هم درش اعتبار داره، امار سونی همونقدر اعتبار داره، که نینتندو داره، 2+2=4
 
اینایی که هنوز ماریو و دانکی کنگ میخرن بچه سالن یا مثلا هم سن و سال های ما هستن؟ نمیتونم قبول کنم تو رنج سنی 25 به بالا باشی و با یک صفحه نمایش 7 اینچی عشق کنی و هزار مدل بازی ماریو رو بخری!

من سی و پنج سالمه، انقدر اشک ریختم و به در و دیوار کوبیدم تا دوست دخترم برام سوییچ 2 خرید، بعد عین اطفال نشستم دانکی کنگ بازی کردم و لذت بردم:دی بعد با هم ماریو کارت بازی میکنیم، با اینکه پزشکه و کلا اهل بازی هم نیست:دی
 
من سی و پنج سالمه، انقدر اشک ریختم و به در و دیوار کوبیدم تا دوست دخترم برام سوییچ 2 خرید، بعد عین اطفال نشستم دانکی کنگ بازی کردم و لذت بردم:دی بعد با هم ماریو کارت بازی میکنیم، با اینکه پزشکه و کلا اهل بازی هم نیست:دی
اقا همه چیو به رخ ما کشیدی دیگه... لامصب تو یک پست؟؟؟

دوس دختر پزشک، پولدار، خرید سوئیچ 2 برای تو، گیم بازی کردن باهاش.

یواش تر لطفا 😢
 
Dan Houser از بنیانگذاران راک استار گفته اگر بفهمد که ساخت Red Dead Redemption 3 بدون اون شروع شده، حتی بیشتر از عدم حضور در ساخت GTA 6 دلخور خواهد شد. با این حال تایید میکند که شماره سوم این شاهکار به احتمال زیاد ساخته خواهد شد. او بیان کرده که رها کردن چیزی که حدود 20 سال برای آن کار کرده و نویسنده ارشد آنها بوده، به هر حال غم انگیز است.
Red-Dead-Redemption-3.jpg
Red Dead Redemption 3 "probably will happen," says Rockstar co-founder Dan Houser, but he'd be "sad" about it: "It was a cohesive two-game arc"
 
پس از تلاش برای لایو سرویس کردن بخش کنسل شده Factions در عنوان Last of Us 2، استودیوی Naughty Dog خود را متعهد به ساختن بازی های داستان محور و بر پایه شخصیت میداند.
به مناسبت 40 ساله شدن این استودیو، Jason Rubin که یکی از بنیانگذاران آن است گفته:
"امیدوارم در آینده، آن چیزی را ببینیم که ND همواره انجام داده است. حضور در خط مقدم سرگرمی سازی با حداکثر کیفیت ممکن و گفتن داستان هایی عمیق و پرمعنا."
Alison Mori یکی از مدیران استودیو و رئیس بخش اجرایی هم گفته:
"باور دارم که استودیوی ما به خلق بازی هایی داستان محور و بر پایه شخصیت که تجربه شخصی انسان ها را تحت تاثیر قرار میدهد، ادامه خواهد داد."
View attachment 399391

After trying live service with the canceled Last of Us 2 Factions, Naughty Dog commits to making more "story-driven, character-based games"
واقعا حیف شد که وقت استودیو رو اینطوری با فکشنز گرفتن.

اگه این نبود به احتمال زیاد الان یا این خانومه منتشر شده بود یا مراحل ساخت بازی دیگه تیم خیلی جلوتر رفته بود ، شاید تیزری هم میدیدیم.
4 سال وقت ND رو گرفتن و گذاشتنشون سر کار واقعا ظلم به صنعت گیم بود.
مقصر هرکی که بوده خیلی Placeکش بوده که الان صداش در نمیاد.

خوب کراشم بیشتر حالت نوستالژی داشت
خیلی از کسایی که خریدن گیمرهای قدیم بودند اون کراش سه گانه ریمیستر اولی تجدید خاطره بود در اصل

کسایی که با پلی استیشن ۱ خاطره داشتند و به خاطر اون کنسول گیمر شده بودند

وگرنه مثلاً کسی که پلی استیشن بازی می‌کنه بیشتر سبک مورد علاقش و بازی می‌کنه آنچارتد و غیر اس
اولیه طرفداران کنسول پلی استیشن مثلاً طرفدار کراش بودن

نظر شخصی منه شاید اشتباه باشه فروش اصلی سه گانه ریمیستر اول کراش به خاطر حالت نوستالژی بودنش برای خیلی‌ها بود

....

من خودم پروپار قرص طرفدار ماریو بودم و کربی و ...
از اون میکرو رو داشتم تا گیم بوی کالر ، گیم بوی میکرو ، تا ds lite , dsi , تا wii تا 3ds
همیشه هم با ماریو حال کردم ولی الان دیگه حال نمی‌کنم واقعاً
یعنی نسخه سوئیچو اصلاً نخریدم بازی کنم

با اینکه پولشو داشتم
همین الان پولشو انقدر دارم که چند تا سوئیچ ۲ با هم بخرم ولی نخریدم

مثل همین تریلر متروید پرایم ۴
کلیپشو دیدم زیاد جذبم نکرد حالا نمی‌دونم وابسته شدم به اون نسخه‌های قبلی به نظرم جذاب‌تر بوده یا چی نمی‌دونم ولی جذبم نکرد

ولی اگر بیایم بگیم مثلاً برای بچه‌ها بازی ماریو و دانکی کنگ برای زیر مثلاً ۲۰ ساله و اینا اینا حرف الکی بیش نیست
ماریو رو که از مرهای خیلی سن بالا باهاش خاطره دارند بازی می‌کنند تا آدمای کم سن هر سنی بازی می‌کنه

تو همین نسل ۷ همین پارسا که لایکت کرده @Parsa13 به خود من می‌گفتش که من دیگه نسل ۸ کنسول نینتندو نمی‌خرم میرم سراغ سونی پلی استیشن
درست میگی ولی کل حقیقت این نیست.
من دوتا برادر زاده دهه نودی دارم.(94-95)
اینها عاشق این بازیها مخصوصا کراش هستن.
به غیر از Crash ها ، لگو ها رو که خودم انداختم تو دامنشون بس که خودم هم دوست دارم.
اینها کنسول نینتندو ندارن ولی مطمئنم اگه با ماریو و... آشنا باشن کف و خون قاطی میکنن.

کلا میخوام بگم نسل جدید هم خیلی خوب با این بازیها ارتباط گرفتن.
حالا همین رو تعمیم بده به دانکی ، ماریو و...
اصلا فروش بازیهای نینتندو یعنی نسل جدید همچنان عاشق این بازیهان و خب ماها که برای نوستالژی میریم سمت این بازیها درصد پایینتری از فروش بازی ها رو سهیم میشیم.
بیشترشون همین نسلهای جدیدترن.
 
آخرین ویرایش:
عکس هایی از صحنه فیلم برداری فیلم Resident Evil به کارگردانی Zach Cregger منتشر شده. بخش هایی از شهر با برف مصنوعی پوشیده شده. ماشین سوخته و نقشه ای که در ایستگاه اتوبوس از Raccoon City هست.
داستان فیلم به قبل از وقایع شماره سوم بازی و اکتبر 1998 برمیگرده. کارگردان فیلم قبلا گفته بود که داستان در دنیای بازی اتفاق میفته. ولی تکرار داستان بازی نیست و جدید خواهد بود.
18 سپتامبر سال آینده میاد روی پرده.
rev tw.jpg
rev4.jpeg
rev3.jpeg
rev1.jpeg
rev2.jpeg
 
عکس هایی از صحنه فیلم برداری فیلم Resident Evil به کارگردانی Zach Cregger منتشر شده. بخش هایی از شهر با برف مصنوعی پوشیده شده. ماشین سوخته و نقشه ای که در ایستگاه اتوبوس از Raccoon City هست.
داستان فیلم به قبل از وقایع شماره سوم بازی و اکتبر 1998 برمیگرده. کارگردان فیلم قبلا گفته بود که داستان در دنیای بازی اتفاق میفته. ولی تکرار داستان بازی نیست و جدید خواهد بود.
18 سپتامبر سال آینده میاد روی پرده.
View attachment 399468
View attachment 399472
View attachment 399471
View attachment 399469
View attachment 399470
چرا پراگ حالا و خود یو اس آ! نه؟
اینجا اصلا تابلوئه تو اروپای مرکزیه! حالا هر چقدر با ادیت دستکاری کنن صحنه ها رو!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or