Last edited by a moderator:
حیف که DoA کامل از ژانر فایتینگ بیرون اومد چون الان که تکن حسابی فن های قدیمی رو عصبانی کرده بهترین فرصت برای عرضه یه بازی سه بعدیه.باورم نمیشه خدایی! همیشه بابت فرنچایز Ninja Gaiden، ازش ممنونم. Ninja Gaiden 2 دقیقا در یکی از سختترین و ناامیدکنندهترین برهههای زندگیام، من رو سرگرم و حداقل برای ساعاتی از مشکلات دور میکرد؛ از این جهت بسیار خاطرهانگیزه برام و بعدش هم رفتم سراغ NG Black و نهایتاً شدم عضوی از فنبیس جدی سری.
پ.ن: چقدر دوست داشتم یه Dead or Alive یا NG دیگه با مشارکت Itagaki (حالا در هر سِمَتی، ولو مشاور پروژه) ساخته بشه! حیف واقعا!
روحش شادکیه ؟
ادامه درد و دل هارادا...واکنش هارادا تهیه کننده فرنچایز Tekken
View attachment 396669
ای داد بیداد...

پیام اد بون در خصوص بازنشسته شدن Dan FordenView attachment 396647
آقای دان فوردن، عضو کلیدی تیم اصلی بازی مورتال کامبت که روی طراحی صدا و موسیقی مجموعه افسانهای بازیهای مبارزهای در میدوی کار کرده بود، پس از ۳۷ سال فعالیت بازنشسته شد.
طرفداران قدیمی حتما صحنه ظاهر شدن وی در گوشه صفحه بازی مورتال کمبت را بهخاطر فریاد معروفش «Toasty!» به یاد دارند.
پس از ۳۷ سال فعالیت خارقالعاده، دن فوردن — یکی از چهار عضو اصلی تیم سازنده Mortal Kombat — در تاریخ ۱ اکتبر بهطور رسمی بازنشسته شد. تأثیری که دن بر دنیای پینبال، بازیهای ویدیویی، استودیوی NetherRealm و بهویژه مجموعه Mortal Kombat گذاشته، واقعاً قابل توصیف نیست.
بخش بزرگی از هویت نسخهی اول Mortal Kombat در فضاسازی، رمزآلود بودن و نمایش اغراقآمیز آن نهفته بود.
یادتان هست اولین باری که یک Uppercut دیدید و شنیدید چه حسی داشت؟ اون ضربهی انفجاری...خندهی شیطانی گزارشگر بازی...و اون "DUN DUN DUN" قبل از اجرای یک فیتالیتی؟
یا موسیقی بینظیری که جوِ نفسگیر میدانهای مبارزه را خلق میکرد؟
همهی اینها کار دن بود.
شاید او را بیشتر با لقب معروفش، یعنی "Toasty Guy" بشناسید، اما چیزی فراتر از آن است: دن فوردن با صداگذاریهایش بهتنهایی اتمسفر منحصربهفردی را به Mortal Kombat بخشید که بهشدت در حسوحال بازی تأثیرگذار بود.
ای داد بیداد...
ایتاگاکی توی دوران حضورش در تیم نینجا عملکرد فوقالعادهای داشت و جزو بزرگترین کارگردانهای ژاپنی بود و همینطور یکی از مرموزترینها با اون عینکش. از سری Dead or Alive که یه زمانی خیلی مطرح بود تا Ninja Gaiden که جزو بهترین هک اند اسلشهای تاریخ به حساب میاومد، از اون افرادی بود که اسمشون به عنوان کارگردان یه پروژه باعث میشد سطح اون بازی کلی بالاتر بره.
حیف که بعد از جدایی از تیم نینجا، به سرنوشت خیلی از کارگردانهای بزرگ دچار شد و نتونست با Devil's Third به موفقیتی برسه. خیلی دوست داشتم که یه روزی دوباره با تیم نینجا یا یه استودیوی دیگه سراغ یه پروژه عظیم بره و دوران اوجش رو تکرار کنه، ولی به ۶۰ سالگی نرسیده از دنیا رفت.![]()
پس همون بهتر که اصلا این موج راه نیفته و راکستار هم سمت این قیمتگذاری نره."ابعاد و وسعت این محصول، لیاقت این برچسب قیمت را دارد. ولی همه عناوین یکسان نیستند. اگر همه بخواهند این کار را انجام دهند، فاجعه درست میشود."
The man who created Saints Row reveals what the reboot got wrong and the secrets Rockstar could be hiding in GTA VI
کریس چیز می گه برای خودش!Chris Stockman خالق عنوان Saints Row گفته که GTA 6 لیاقت آن را دارد که 100 دلار قیمت گذاری شود. او گفته:
"فقط آنها هستند که میتوانند چنین قیمت گذاری انجام دهند. به نظرم این مسئله شامل حال همه نمیشود. فکر میکنم قیمت گذاری 100 دلاری برای بازی ها، عواقب زیادی خواهد داشت. بازی ها به صورت یکسان ساخته نمیشوند. GTA تنها عنوانی است که توان این کار را دارد و امیدوارم که انجام شود. واقعا امیدوارم که 100 دلار باشد."
"ابعاد و وسعت این محصول، لیاقت این برچسب قیمت را دارد. ولی همه عناوین یکسان نیستند. اگر همه بخواهند این کار را انجام دهند، فاجعه درست میشود."
View attachment 396692
The man who created Saints Row reveals what the reboot got wrong and the secrets Rockstar could be hiding in GTA VI
پس همون بهتر که اصلا این موج راه نیفته و راکستار هم سمت این قیمتگذاری نره.
۱۰۰ دلار که قطعا نیست . با حرفهایی که اخیرا رییس Take Two زد احتمال خیلی زیاد قیمت GTA همون ۷۰ دلاره یا اگر شرایط خاصی پیش بیاد نهایتا ۸۰ دلار بیشتر نیست.کریس چیز می گه برای خودش!
اگر بنا رو به لیاقت بذاریم منم میگم برچسب 1000دلاری باید بخوره! ناشری که در مقیاس جهانی می خواد محصولشو به بهترین نحو ممکن بفروشه و می دونه حتی کودک یا نوجوون ها جزو مشتری های بالقوه ش محسوب می شن، توی قیمت گذاری باید سیاستی رو اتخاذ کنه که دسترسی همگانی بهش میسر بشه، درسته بازی خاصیه ولی برچسب 100دلاری پرداختش برای هر کسی مقدور نیست
Our goal always is to deliver more value than what we charge, so we’ve had variable pricing at the company forever. As you know, the approach of the industry is to launch at a premium price, sometimes with special editions, and over time, typically to reduce the price to enhance the overall size of the market
آره بیشتر این کارشناسها و اساتید غیر از خود راکستار/T2 دارن هیزم میریزن به این آتیش.۱۰۰ دلار که قطعا نیست . با حرفهایی که اخیرا رییس Take Two زد احتمال خیلی زیاد قیمت GTA همون ۷۰ دلاره یا اگر شرایط خاصی پیش بیاد نهایتا ۸۰ دلار بیشتر نیست.
Take-Two Boss on ‘GTA 6’ Pricing: ‘Our Goal Always Is to Deliver More Value Than What We Charge’
آره بیشتر این کارشناسها و اساتید غیر از خود راکستار/T2 دارن هیزم میریزن به این آتیش.
یه جورایی دارن راکستار رو هل میدن سمت این حرکت.
اصلا جالب نیست که این بازی اینطوری وارد حاشیه بشه ، در هر صورت اگه بخوان 100 دلار کنن کلی هیت راکستار و بازی رو از پا در میارن.
به نظر منم 100 دلار فقط به تن GTA 6 میاد و خیلی از پلیرها با کمال میل راضی به پرداخت این مبلغ میشن ولی خب شاید خیلی زود باشه برای این حرکت.
همونطور که خودش هم گفت با این حرکت صنعت به آتیش کشیده میشه و کی از این به بعد میخواد تعیین کنه که فلان بازی نباید 100 دلار باشه؟
اتفاقا منم چندجای دیگه هم خوندم خیلی از ناشرها و سازنده ها از خداشونه قیمت بازیها بره بالاتر ولی چون کسی نیست اینکارو شروع بکنه دنبال یه سازنده هستن که پیش قدم بشه و خیلیاشون GTA رو مثال میزنن که بخاطر بزرگ بودنش این کارو بکنه تا دیگه بعدش همه دنباله روی این باشن ولی با شرایطی که فعلا هست این اتفاق هنوز نیفتاده ، اگرچه ۸۰ دلاری شدن بازیها دور از ذهن نیست ولی ۱۰۰ دلار و اینا دیگه خیلی غیرواقع بینانه هست. بخصوص که اخیرا یه موسسه مالی یه آنالیز کرده اگر GTA همون هفتاد دلار باشه اتفاقا سود بیشتری عاید راکستار میشه و مطمئنا خود راکستار و تیک تو اینو بهتر میدونن چیکار کنن که بیشتر سود کننخیلی جالبه که خالق SR داره تلاش میکنه یه سوسهای بیاد واسه GTA 6 و ملت رو تو فضای مجازی بندازه به جون همبه نظرم راکستار اصن همچین فکری تو سرش نیست ولی خب باید واسه ۸۰ آماده باشن ملت. همین امسال The Outer Worlds 2 رو میخواستن ۸۰$ بکنن تو پاچه ملت ولی خب بیخیالش شدن اما سال آینده متاسفانه ناشرین راحتر میتونن تگ ۸۰ بزنن به بازیاشون. GTA 6 هم که قراره ۲ ۳ نسل فروش داشته باشه و بازم از ۲۰۰ میلیون نسخه فروش فراتر میره پس لازم نیست با قیمت ۱۰۰دلاری واسه خودشون داستان درست کنن. حالا اون درامدی که از MTX آنلاینش هم دارن به کنار.
پس همون بهتر که اصلا این موج راه نیفته و راکستار هم سمت این قیمتگذاری نره.
منم باهاتون موافقم.کریس چیز می گه برای خودش!
اگر بنا رو به لیاقت بذاریم منم میگم برچسب 1000دلاری باید بخوره! ناشری که در مقیاس جهانی می خواد محصولشو به بهترین نحو ممکن بفروشه و می دونه حتی کودک یا نوجوون ها جزو مشتری های بالقوه ش محسوب می شن، توی قیمت گذاری باید سیاستی رو اتخاذ کنه که دسترسی همگانی بهش میسر بشه، درسته بازی خاصیه ولی برچسب 100دلاری پرداختش برای هر کسی مقدور نیست
MIDiA Research تحقیق و مطالعه ای انجام داده که میگه بهترین قیمت برای سودآوری عنوان GTA 6، همان 70 دلار است که قیمت پایه محسوب میشه.
Perry Gresham یکی از نویسندگان گزارش و مدیر بخش دیتای MIDiA Research گفته این تحقیق نشون میده که GTA 6 با قیمت استاندارد یعنی 69.99 دلار، سود آوری بیشتری از قیمت 100 دلاری مطرح شده خواهد داشت. در حالی که قیمت 100 دلاری روز عرضه، تعداد فروش و درآمد نهایی آن را کاهش میدهد.
View attachment 395923
GTA 6 price tag of $100 "would actually leave money on the table" for Rockstar, study suggests, as too many fans would be unwilling to buy
