Last edited by a moderator:
حالا چطوری این عتیقه یه جوری فیلمو بسازه که بتونه یه لگدم به آمریکا بزنه؟ مسئولیت سنگینی گذاشتن گردنش اینم عقده و حالش دست خودش نیست اذیت میشه بنده خدا.تایید شد
View attachment 380772
بهش حس خوبی دارم، حس میکنم عشق پشتشهKonami گفته Silent Hill f یک عنوان کاملا جدید است و کسانی که هیچ وقت این سری را بازی نکردند هم میتوانند از آن لذت ببرند.
این بازی در دهه 1960 میلادی در ژاپن اتفاق میفتد و داستان دختر نوجوانی به نام Shimizu Hinako را روایت میکند که تحت فشار توقعات و انتظاراتی است که دوستان، خانواده و جامعه از او دارند.
View attachment 380676
Konami says Silent Hill f is "independent" from the rest of the series: "People who have never played the series before can enjoy it"
سایلنت هیل با اون معنی که این روزا محبوبه یعنی داستان خوب مثل سایلنت هیل ۲ و ۴ و این بازی واقعا با این نویسنده موقعیتشو داره که یه اثر عالی باشهKonami گفته Silent Hill f یک عنوان کاملا جدید است و کسانی که هیچ وقت این سری را بازی نکردند هم میتوانند از آن لذت ببرند.
این بازی در دهه 1960 میلادی در ژاپن اتفاق میفتد و داستان دختر نوجوانی به نام Shimizu Hinako را روایت میکند که تحت فشار توقعات و انتظاراتی است که دوستان، خانواده و جامعه از او دارند.
View attachment 380676
Konami says Silent Hill f is "independent" from the rest of the series: "People who have never played the series before can enjoy it"
فکر کنم کلا ژاپنیا برخلاف ترند غرب نیروهای بیشتری جذب کردنرشد و بزرگ شدن کمپانی کپکام از چند طریق ادامه خواهد یافت
1- هر سال 100 تا کارمند جدید جذب خواهد شد چون هنوز کپکام نیروی انسانی و خلاقیت رو در این زمینه می دونه و می خواد فرصت بیشتری به استعداد ها بده
2- ساختمان شعبه اوساکا تا 2027 تکمیل می شه
3-در حال برنامه ریزی برای خرید زمین برای ساختمان های دیگه در آینده هست
View attachment 380895
پ ن: در ژاپن توسعه بازی ها توسط ناشرای بزرگ معمولا در استدیو های مستقل صورت نمی گیره... معمولا در ساختمون های عظیم و مقر ها توسط استدیو داخلی انجام می شه... پس داشتن یک ساختمان به معنی صرفا یک استدیو نیست... بلکه با خودش اضافه شدن چندین استدیو و توسعه دهنده داخلی رو همراه داره!
Warner Bros تایید کرده که شخصیت یا بخش داستانی جدیدی برای Mortal Kombat 1 منتشر نخواهد شد.
تمرکز استودیوی NetherRealm روی پروژه بعدی خواهد بود.
View attachment 380912
11 که خیلی خوب بود خدایی. 1 ولی جالب نبود.بکشن بیرون یه مدت از این MK های تکراری، یه بازی جدید به سبک Shaolin Monks بسازن کیف کنیم![]()
دم دل ترو گرم، کوجیما باید همچنان در حوزه تخصصی اصلیش یعنی بازیسازی بمونه و شاهکار بسازه... هرچقدرم دلش میخواد بازی با تم سینمایی یا یونیک و خاص بسازه خیلی هم خوب، بی نهایت خوب، فقط مثل همیشه "بازی" بسازه...هیدئو کوجیما همیشه میخواسته فیلمی بسازد، اما گییرمو دل تورو به او گفته که این کار را نکند.
هیدئو کوجیما، خالق Death Stranding و Metal Gear Solid، همیشه رویای کارگردانی یک فیلم را در سر داشته است. او که به سینما علاقهی زیادی دارد، بارها دربارهی فیلمهای مختلف در شبکههای اجتماعی اظهار نظر کرده و بازیهایش نیز به دلیل صحنههای سینمایی طولانی و پرجزئیات شناخته میشوند. با این حال، گییرمو دل تورو، کارگردان مشهور، او را از ورود به دنیای فیلمسازی منصرف کرده است.
کوجیما در مصاحبهای با مجله Edge توضیح داده که در گفتوگویی با دل تورو و نیکلاس ویندینگ رفن، کارگردان فیلم Drive، دربارهی اولویتهایش در زندگی صحبت کرده است. او پس از بیماری و جراحی، به این فکر افتاده که اگر بخواهد فیلمی بسازد، باید در دههی ۶۰ زندگیاش این کار را انجام دهد، که از نظر جسمی بسیار دشوار خواهد بود. در همین مکالمه، دل تورو به او گفته که نیازی به ساخت فیلمهای لایو اکشن ندارد، زیرا آنچه در بازیهایش انجام میدهد، خود نوعی فیلمسازی است. او کوجیما را تشویق کرده که به جای ورود به رسانهی قدیمی فیلمسازی، همان مسیر بازیسازی را ادامه دهد.
با این حال، کوجیما همچنان به آینده فکر میکند و قصد دارد مسیر ده سالهی شرکتش را مشخص کند. او در پروژهی فیلم Death Stranding که توسط استودیو A24 ساخته میشود، نقش خواهد داشت و همچنین در بازی ترسناک جدیدش OD با چهرههای مطرحی از هالیوود همکاری میکند. بنابراین، هرچند او فیلمی نساخته، اما همچنان در دنیای سینما حضور پررنگی دارد.
