سرخط خبرها

حالا چطوری این عتیقه یه جوری فیلمو بسازه که بتونه یه لگدم به آمریکا بزنه؟ مسئولیت سنگینی گذاشتن گردنش اینم عقده و حالش دست خودش نیست اذیت میشه بنده خدا.
 
Konami گفته Silent Hill f یک عنوان کاملا جدید است و کسانی که هیچ وقت این سری را بازی نکردند هم میتوانند از آن لذت ببرند.
این بازی در دهه 1960 میلادی در ژاپن اتفاق میفتد و داستان دختر نوجوانی به نام Shimizu Hinako را روایت میکند که تحت فشار توقعات و انتظاراتی است که دوستان، خانواده و جامعه از او دارند.
View attachment 380676
Konami says Silent Hill f is "independent" from the rest of the series: "People who have never played the series before can enjoy it"
بهش حس خوبی دارم، حس میکنم عشق پشتشه
 
1748014555358.png

امروز سالگرد ۱۵ سالگی انتشار سوپر ماریو گلکسی ۲ هست
تنها بازی سه بعدی اصلی ماریو که بعدا برای کنسولای بعذی پورت نشد و البته تنها نسخه سری اصلی سه بعدی ماریو که سیکوئل مستقیم نسخه قبلش بود.
این بازی تونست متای ۹۷ بگیره و نینتندو توی این پروژه موفق شد یه بازی پرفکت رو بهتر هم بکنه.
 
آخرین ویرایش:
Konami گفته Silent Hill f یک عنوان کاملا جدید است و کسانی که هیچ وقت این سری را بازی نکردند هم میتوانند از آن لذت ببرند.
این بازی در دهه 1960 میلادی در ژاپن اتفاق میفتد و داستان دختر نوجوانی به نام Shimizu Hinako را روایت میکند که تحت فشار توقعات و انتظاراتی است که دوستان، خانواده و جامعه از او دارند.
View attachment 380676
Konami says Silent Hill f is "independent" from the rest of the series: "People who have never played the series before can enjoy it"
سایلنت هیل با اون معنی که این روزا محبوبه یعنی داستان خوب مثل سایلنت هیل ۲ و ۴ و این بازی واقعا با این نویسنده موقعیتشو داره که یه اثر عالی باشه
 
رشد و بزرگ شدن کمپانی کپکام از چند طریق ادامه خواهد یافت
1- هر سال 100 تا کارمند جدید جذب خواهد شد چون هنوز کپکام نیروی انسانی و خلاقیت رو در این زمینه می دونه و می خواد فرصت بیشتری به استعداد ها بده
2- ساختمان شعبه اوساکا تا 2027 تکمیل می شه
3-در حال برنامه ریزی برای خرید زمین برای ساختمان های دیگه در آینده هست
1000004789.jpg
پ ن: در ژاپن توسعه بازی ها توسط ناشرای بزرگ معمولا در استدیو های مستقل صورت نمی گیره... معمولا در ساختمون های عظیم و مقر ها توسط استدیو داخلی انجام می شه... پس داشتن یک ساختمان به معنی صرفا یک استدیو نیست... بلکه با خودش اضافه شدن چندین استدیو و توسعه دهنده داخلی رو همراه داره!
 
گیب نیول که در حال توسعه رقیبی برای Neuralink است، انتظار دارد نخستین تراشه مغزی خود را امسال عرضه کند.

1000044659.jpg

شرکت Starfish Neuroscience، تأسیس‌شده توسط گیب، مدیرعامل Valve، قصد دارد اولین تراشه مغزی خود را در سال ۲۰۲۵ عرضه کند. این تراشه با همکاری شرکت تحقیقاتی imec توسعه یافته و برای رابط‌های مغز-کامپیوتر طراحی شده است. هدف این فناوری، ایجاد ایمپلنت‌های بی‌سیم و بدون باتری است که بتوانند فعالیت‌های عصبی را در چندین ناحیه مغز به‌طور هم‌زمان بخوانند و تحریک کنند.

برخلاف فناوری‌های فعلی مانند Neuralink که روی یک ناحیه خاص تمرکز دارند، Starfish به دنبال کاهش پیچیدگی جراحی و افزایش مقیاس‌پذیری ایمپلنت‌ها است. این تراشه ۲×۴ میلی‌متری، مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و قادر به ثبت و تحریک فعالیت‌های عصبی است. همچنین، پردازش داده‌ها را به‌صورت دیجیتالی انجام می‌دهد تا بتواند از رابط‌های بی‌سیم کم‌مصرف استفاده کند.

نیوئل معتقد است که این فناوری می‌تواند فراتر از کاربردهای پزشکی باشد و به ارتباط مستقیم با قشر حرکتی و بینایی مغز کمک کند، که به گفته او، ما را به واقعیت‌های مشابه ماتریکس نزدیک‌تر می‌کند. این شرکت اکنون به دنبال همکاری‌های اولیه برای توسعه کاربردهای جدید این فناوری است، که انتظار می‌رود اواخر ۲۰۲۵ در دسترس قرار گیرد.

 
رشد و بزرگ شدن کمپانی کپکام از چند طریق ادامه خواهد یافت
1- هر سال 100 تا کارمند جدید جذب خواهد شد چون هنوز کپکام نیروی انسانی و خلاقیت رو در این زمینه می دونه و می خواد فرصت بیشتری به استعداد ها بده
2- ساختمان شعبه اوساکا تا 2027 تکمیل می شه
3-در حال برنامه ریزی برای خرید زمین برای ساختمان های دیگه در آینده هست
View attachment 380895
پ ن: در ژاپن توسعه بازی ها توسط ناشرای بزرگ معمولا در استدیو های مستقل صورت نمی گیره... معمولا در ساختمون های عظیم و مقر ها توسط استدیو داخلی انجام می شه... پس داشتن یک ساختمان به معنی صرفا یک استدیو نیست... بلکه با خودش اضافه شدن چندین استدیو و توسعه دهنده داخلی رو همراه داره!
فکر کنم کلا ژاپنیا برخلاف ترند غرب نیروهای بیشتری جذب کردن
 
  • Like
Reactions: mr-game&watch
Warner Bros تایید کرده که شخصیت یا بخش داستانی جدیدی برای Mortal Kombat 1 منتشر نخواهد شد.
تمرکز استودیوی NetherRealm روی پروژه بعدی خواهد بود.
View attachment 380912

بکشن بیرون یه مدت از این MK های تکراری، یه بازی جدید به سبک Shaolin Monks بسازن کیف کنیم:دی
 
بکشن بیرون یه مدت از این MK های تکراری، یه بازی جدید به سبک Shaolin Monks بسازن کیف کنیم:دی
11 که خیلی خوب بود خدایی. 1 ولی جالب نبود.
مورتال کامبت یه ترکیب عجیبی از نوستالژی، فایت خوب و نوعی از داستانه که حالا حالا ها تمومی نداره. شخصا دوست ندارم فعلا بکشن بیرون :D
 
هیدئو کوجیما همیشه می‌خواسته فیلمی بسازد، اما گی‌یرمو دل تورو به او گفته که این کار را نکند.

1000044985.jpg

هیدئو کوجیما، خالق Death Stranding و Metal Gear Solid، همیشه رویای کارگردانی یک فیلم را در سر داشته است. او که به سینما علاقه‌ی زیادی دارد، بارها درباره‌ی فیلم‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی اظهار نظر کرده و بازی‌هایش نیز به دلیل صحنه‌های سینمایی طولانی و پرجزئیات شناخته می‌شوند. با این حال، گی‌یرمو دل تورو، کارگردان مشهور، او را از ورود به دنیای فیلم‌سازی منصرف کرده است.

کوجیما در مصاحبه‌ای با مجله Edge توضیح داده که در گفت‌وگویی با دل تورو و نیکلاس ویندینگ رفن، کارگردان فیلم Drive، درباره‌ی اولویت‌هایش در زندگی صحبت کرده است. او پس از بیماری و جراحی، به این فکر افتاده که اگر بخواهد فیلمی بسازد، باید در دهه‌ی ۶۰ زندگی‌اش این کار را انجام دهد، که از نظر جسمی بسیار دشوار خواهد بود. در همین مکالمه، دل تورو به او گفته که نیازی به ساخت فیلم‌های لایو اکشن ندارد، زیرا آنچه در بازی‌هایش انجام می‌دهد، خود نوعی فیلم‌سازی است. او کوجیما را تشویق کرده که به جای ورود به رسانه‌ی قدیمی فیلم‌سازی، همان مسیر بازی‌سازی را ادامه دهد.

با این حال، کوجیما همچنان به آینده فکر می‌کند و قصد دارد مسیر ده ساله‌ی شرکتش را مشخص کند. او در پروژه‌ی فیلم Death Stranding که توسط استودیو A24 ساخته می‌شود، نقش خواهد داشت و همچنین در بازی ترسناک جدیدش OD با چهره‌های مطرحی از هالیوود همکاری می‌کند. بنابراین، هرچند او فیلمی نساخته، اما همچنان در دنیای سینما حضور پررنگی دارد.

 
هیدئو کوجیما همیشه می‌خواسته فیلمی بسازد، اما گی‌یرمو دل تورو به او گفته که این کار را نکند.


هیدئو کوجیما، خالق Death Stranding و Metal Gear Solid، همیشه رویای کارگردانی یک فیلم را در سر داشته است. او که به سینما علاقه‌ی زیادی دارد، بارها درباره‌ی فیلم‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی اظهار نظر کرده و بازی‌هایش نیز به دلیل صحنه‌های سینمایی طولانی و پرجزئیات شناخته می‌شوند. با این حال، گی‌یرمو دل تورو، کارگردان مشهور، او را از ورود به دنیای فیلم‌سازی منصرف کرده است.

کوجیما در مصاحبه‌ای با مجله Edge توضیح داده که در گفت‌وگویی با دل تورو و نیکلاس ویندینگ رفن، کارگردان فیلم Drive، درباره‌ی اولویت‌هایش در زندگی صحبت کرده است. او پس از بیماری و جراحی، به این فکر افتاده که اگر بخواهد فیلمی بسازد، باید در دهه‌ی ۶۰ زندگی‌اش این کار را انجام دهد، که از نظر جسمی بسیار دشوار خواهد بود. در همین مکالمه، دل تورو به او گفته که نیازی به ساخت فیلم‌های لایو اکشن ندارد، زیرا آنچه در بازی‌هایش انجام می‌دهد، خود نوعی فیلم‌سازی است. او کوجیما را تشویق کرده که به جای ورود به رسانه‌ی قدیمی فیلم‌سازی، همان مسیر بازی‌سازی را ادامه دهد.

با این حال، کوجیما همچنان به آینده فکر می‌کند و قصد دارد مسیر ده ساله‌ی شرکتش را مشخص کند. او در پروژه‌ی فیلم Death Stranding که توسط استودیو A24 ساخته می‌شود، نقش خواهد داشت و همچنین در بازی ترسناک جدیدش OD با چهره‌های مطرحی از هالیوود همکاری می‌کند. بنابراین، هرچند او فیلمی نساخته، اما همچنان در دنیای سینما حضور پررنگی دارد.

دم دل ترو گرم، کوجیما باید همچنان در حوزه تخصصی اصلیش یعنی بازیسازی بمونه و شاهکار بسازه... هرچقدرم دلش میخواد بازی با تم سینمایی یا یونیک و خاص بسازه خیلی هم خوب، بی نهایت خوب، فقط مثل همیشه "بازی" بسازه...
 
Death Stranding 2 قبل از همه‌گیری کوید نوشته شده بود، اما بیماری و انزوای ناشی از آن تأثیر عمیقی بر هیدئو کوجیما گذاشت و او را به سمت ساخت بازی‌هایی سوق داد که «از پیش در دنیا وجود ندارند.»

1000045001.jpg


هیدئو کوجیما Death Stranding 2 را پیش از همه‌گیری نوشت، اما تجربه بیماری و انزوا تأثیر عمیقی بر دیدگاه او گذاشت. پس از بازگشت به دفتر کار خالی، احساس کرد که شاید دیگر هرگز کسی را ملاقات نکند. این تجربه باعث شد که او مفهوم «رشته» (strand) را در بازی بازنگری کند و به جای تأکید صرف بر اتصال، پیامدهای آن را نیز بررسی کند.

در نسخه اول، بازیکنان وظیفه داشتند ارتباطات را بازسازی کنند، اما در Death Stranding 2، کوجیما به این پرسش می‌پردازد که آیا اتصال همیشه مطلوب است. او معتقد است که همه‌گیری نشان داد ارتباطات دیجیتال نمی‌توانند جایگزین تعاملات واقعی شوند. این تغییر دیدگاه، مسیر داستانی بازی را به سمت بررسی عمیق‌تر مفهوم ارتباطات در دنیای پس از بحران سوق داده است.

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or