سرخط خبرها

رئیس استودیوی بازی‌سازی Xbox می‌گوید رویکرد چند پلتفرمی برای بازیکنان و توسعه دهندگان خوب است | بازی سنتر

fh55.jpg

رئیس استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس، Craig Duncan، استراتژی چند پلتفرمی مایکروسافت را یک رویکرد برد-برد برای بازیکنان و توسعه‌دهندگان نامیده است. چندین بازی انحصاری Xbox برای PS5 و Switch در سال گذشته منتشر شده است، از جمله Sea of Thieves، بازی ای که دانکن در نقش قبلی خود به عنوان رئیس Rare، بر آن نظارت داشت.

در طی آخرین پادکست رسمی ایکس باکس، از او در مورد استراتژی چند پلتفرمی مایکروسافت پرسیده شد.

دانکن گفت: بله، فکر می‌کنم برای گیمرها خوب است، فکر می‌کنم برای استودیوهای ما نیز خوب است. استودیوهای ما بازی‌های شگفت‌انگیزی می‌سازند و ما می‌خواهیم به آن بازی‌ها این شانس را بدهیم که به گسترده‌ترین مخاطبان ممکن دست پیدا کنند. فکر می‌کنم این برای گیمرها خوب است، خوب است که بازی‌های ما برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه شوند. هرکسی که یک بازی می‌سازد می‌خواهد تا حد امکان در دسترس بازیکنان بیشتری باشد، بنابراین من دوست دارم که بتوانیم این فرصت را بدهیم.
 
مدیر استودیوهای Quantic Dream آقای Guillaume de Fondaumière در ارتباط با اخراج‌های اخیر و تعطیلی استودیو از NetEase بیانیه‌ای ارائه کرد و گفت:
عمیقا از اخراج های اخیر و تعطیلی استودیوها متاسف شدیم. با همه افراد ابراز همدردی می کنیم و صمیمانه امیدواریم که آنها به سرعت فرصت های شغلی جدیدی پیدا کنند.

من و دیوید کیج می‌خواهیم از تمام طرفداران و دوستانی که در روزهای اخیر در مورد وضعیت QUANTIC DREAM با ما تماس گرفتند تشکر کنیم. اطمینان می دهیم که استودیوهای ما در پاریس و مونترال تحت تأثیر اخراج ها قرار نگرفته اند. ما به توسعه پروژه های خود بی وقفه ادامه خواهیم داد
1000000798.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or