سایت Sledgehammer راه اندازی شد !

Nomad

کاربر سایت
Oct 3, 2008
457
sledgehammer1.jpg


Sledgehammer ماه ها پيش توسط اکتيويژن به عنوان يک Call of Duty ساز جديد معرفي شد. استوديويي که انگار بر روي يک عنوان ادونچر از اين سري کار مي کند. مدتي پيش اين خبر که Sledgehammer قرار است ادونچر بسازد توسط يک آگهي از سوي اين استوديو رد شد. در اين آگهي اين استوديو به دنبال افرادي مي گشت که در ساخت بازي هاي FPS تجربه خوبي داشته باشند.

بعد از حدود 1 ماه از اين خبر ، سايت اين استوديو راه اندازي شده است. در آن هيچ اطلاعات قابل توجهي وجود ندارد و شايد تنها چيز مناسبي که در آن پيدا مي شود يک متن کوتاه است :
"فعلا ، ما در حال کار بر روی یک عنوان جدید از سری Call of Duty هستیم. اطلاعات جدید به زودی و یا خیلی زودتر اگر مصاحبه با ما را بگذرانید و به یکی از کارمندان ما تبدیل شوید."

games_promotitle.jpg


More details coming soon or sooner

if you pass our interview process
and become an employee

اگر دنبال کار می گردید به اینجا سری بزنید. البته اگر در یکی از ایالت های ذکر شده در آن صفحه زندگی می کنید. با توجه به تبلیغات زیاد ، انگار Sledgehammer به کارمندان بیشتری نیاز شدیدی دارد.

با توجه به طراحی صفحه سایت و تصاویر کوچک می توان حدس زد که بازی به طور یقین در دوره حاضر رخ می دهد. سمت چپ ، پایین صفحه را نگاهی بکنید ، شاید متوجه چیزی شدید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر