سایت Gamizophrenia استخدام می‌کند

b.madadi

کاربر سایت
Sep 17, 2016
1
باسلام و عرض خسته نباشید به همه دوستان

سایت Gamizophrenia.com یه مدتی هست که فعالیتش رو به طور تخصصی روی صنعت بازی‌های ویدیویی شروع کرده اما رویکردی کاملا متفاوت با سایت‌های داخلی داره.

اول و مهم‌تر از همه اینکه، این سایت قراره بین‌المللی باشه و به همین دلیل هم تمام فعالیت‌هاش به زبان انگلیسی صورت می‌گیره. برای همین هم ما به دنبال کسانی هستیم که به زبان انگلیسی و نگارش این زبان در حد روزنامه‌نگاری مسلط باشن و بتونن برای ما محتویات دقیق، به‌روز و مهم‌تر از همه باکیفیتی تولید کنن.

با توجه به اینکه ما در حال حاضر داریم گام‌های اول رو برمی‌داریم، در هر بخشی از جمله نگارش اخبار و مقالات مربوط به گیم استخدام می‌کنیم. توجه داشته باشید که استخدام ما به‌صورت دورکاری بوده و همراه با پرداخت حقوق هستش. با توجه به اینکه کیفیت کاری که ما از شما دوستان می‌طلبیم بالا هستش، سعی کردیم پرداختی بالا و مناسبی رو هم در نظر بگیریم و به همین دلیل در حال حاضر برای هر کلمه مبلغ 18 تومان رو در نظر گرفتیم که انشاالله اگر کار سایت بگیره و تبلیغات خوبی دریافت کنیم، این مبلغ در آینده می‌تونه افزایش هم پیدا کنه.

در نهایت، برای استخدام در Gamizophrenia هیچ محدودیتی به جز تسلط کامل بر زبان انگلیسی و نگارش اون وجود نداره و شما عزیزان برای ورود به تیم تحریریه می‌تونید نمونه‌کار خودتون رو با شرایط زیر ارسال کنید:

- نمونه‌کار شما بایستی بین 300 الی 1000 کلمه و متن آن حتما در ارتباط با بازی‌های ویدیویی باشد.
- از کپی کردن متن از روی سایت‌های مختلف شدیدا خودداری کنید، چرا که این مسئله به راحتی قابل تشخیص خواهد بود.
- رعایت نکات و ریزه‌کاری‌های نگارشی قطعا تاثیر بسزایی در برتری نمونه‌کار شما بر دیگر نمونه‌کارها خواهد داشت.
- نام و نام خانوادگی و سن خود را حتما در نمونه کار خود قید کنید.
- اگر سابقه کار در رسانه‌های دیگری را هم دارید، آدرس سایت را در نمونه‌کار خود قید کرده و لینک یک مورد از پست‌های خود را نیز قرار دهید.

نمونه‌کار و اطلاعات خواسته شده را حتما در قالب یک فایل Word برای ایمیل kingwolfk36@gmail.com ارسال کنید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر