سالگرد 25 سالگی Metal Gear این صنعت را به لرزه در خواهد آورد!

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
MGS-snake-headshot.jpg



سالگرد 25 سالگی Metal Gear شاهد "رونمایی های شگفت انگیز" بوده و مبنی بر آخرین پادکست خبری Kojima Productions این صنعت را به "لرزه" در خواهد آورد!

طی این پادکست که توسط Ken Mendoza انجام شده، وی قول یک اتفاق بزرگ رو داده و اظهار داشته که رویداد Tokyo Midtown شامل "رونمایی های هیجان انگیز" زیادی خواهد بود.

Chris Johns در حین این پادکست افزوده: " چیزهای قابل تامل زیادی هفته دیگه حضور خواهند داشت که نه تنها به فنها، بلکه به این صنعت بخاطر چیزهایی که ما در اونجا رو خواهیم کرد تکون حسابی خواهند داد."

این رویداد شامل رونمایی از یک اثر مرتبط با ایده یک بازی (game idea) توسط Hideo Kojima هم خواهد بود که "کاربران رو بهم متصل" خواهد کرد. همچنین یک دمو از Fox Engine با استفاده از یک بازی جدید که توسط خود کوجیما در حال ساخت هست نیز به نمایش در خواهد آمد.

کوجیما پس از این رویداد، به آمریکا پرواز خواهد کرد تا در برنامه Pax Prime برای یک نشست تلویزیونی یک ساعته با میزبانی Geoff Keighley از کانال Spike TV حضورپیدا کنه.
نشست تلویزیونی مذکور که حضور شرکت کنندگان PAX در اون آزاد خواهد بود قراره ساعت 1 عصر یکم سپتامبر در تئاتر Paramount صورت بگیره.

PAX Prime از 31 آگوست تا 2 سپتامبر در Seattle برقرار خواهد بود.
منبع
 
آخرین ویرایش:

SerJ TanKiaN

کاربر سایت
Aug 26, 2012
410
نام
پویا
احتمالا منظورتون ساخت heavy rain-little big planet-journey-flower-ps plus-the last of us که نیست؟
:|
اصلاً! هیچ ربطی ندارن به هم. من خودم بازی‌های انحصاری PS3 رو قبول دارم اما باید باور کنیم سونی اگه واقعاً قدم‌های درستی سر تجارت، باراز کار و IP های دیگه برمی‌داشت الآن اینجا کسی جرئت نداشت درباره‌ی اینکه MGS برای X360 بشه یا نشه صحبت کنه. من کارای سونی رو دنبال می‌کنم و متاسفانه سیاست درستی در این زمینه نداره در حالی که می‌تونه خیلی بهتر از مایکروسافت عمل کنه. مثلاً چرا PS2 با این حال که از Xbox تو نسل قبل ضعیف تر بود پلتفرم برتر نسل قبل معرفی شد؟ من برام جای سواله اگه سونی اینقدر تو کارش خودش حرفه‌ای بود چنین کاری کرد دیگه چرا الآن ما باید سر انحصاری بودن یا نبودن MGS صحبت کنیم.
 

Zack_Fair

کاربر سایت
Mar 16, 2010
1,745
تا بحال فكر كرديد چرا استاد ميكامی گفته بود اگر RE4 روی پلتفرم ديگه ای غير از گيم كيوب بياد سرم رو قطع می كنم؟ و همينطور اينكه اگه RE4 انحصاری می موند الان وضع اين سری چطور بود؟
همه ما از RE4 كه ديگه مونده روی ساعت های مچی عرضه بشه لذت برديم ولی به چه قيمتی؟
جوابش رو به اختيار خودتون می ذارم...اينم از آخرين پستم.
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
بچه ها راجبه همه احتمالات صحبت و جر و بحث و ... کردن به جز یه احتمال که اگه اتفاق بیوفته فردا جنگ جهانی سوم رسما شروع میشه اونم این احتمال
MGS 5 اکسکلوسیو 360
:d
اینکه انقدر بعید هست که حتی در غالب آرزو هم نمیگنجه :D واسه همینه کسی چیزی راجع بهش نمیگه :D وگرنه اگه کوچکترین احتمالی براش بود الان عزیزان در حال شمارش GOTY های MGS5 بودن :))
=====
یه عده یه جوری میگن با فروش MGS Collection روی 360 فلان و اینا... انگار الان 10 میلیون نسخه رو 360 فروخته.
نه آقاجان این خبرا نیست. بازی کلا کمتر از 1.5 میلیون نسخه فروخته که بیشترش هم روی PS3 بوده. سهم 360 هم کمتر از 500 هزار نسخه بوده.
چه فن بیسی پایه گذاری کردن رو 360 !!!!! LOL
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
MGS جدید تو TGS معرفی میشه نه تو این بند و بساتا! بیخود دلتون رو صابون نزنید!

با فرض اینکه Project Ogre مثلا MGS5 نباشه شاید قضیه مربوط به ان باشه!
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
اين نظر شماست ولی من دلم نمی خواد بازی مورد علاقه ام به سرنوشت تكن، FF، رزيدنت اويل و خيليای ديگه دچار شه...!
عزیزم، اینم دقیقا نظر شماست !! که دلت نمیخواد بازی مورد علاقت مولتی بشه !!
نه نظر میلیون ها گیمری که بازیش نکردن !!
یا حتی کونامی و کوجیما !!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر