سازندگان Lords of Shadow 2 از محیط های بازی و Satan می گویند

A.R.A.$.H

کاربر سایت
17731430315787738263.jpg


دومین ویدئو از خاطرات و توضیحات (dev diary) سازندگان بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 نیز منتشر شده است که در آن به محیط های بازی و بازگشت Satan اشاره می شود.
Enric Alvarez (رئیس استدیو Mercurysteam):
این بار ما شاهد یک دنیای بدون وقفه هستیم. دنیایی که خبری از Loading در آن نیست، دنیایی برای گشت و گذار. دوربین بازی آزاد است و شما می توانید با نگاه به محیط اطراف بررسی کنید تا چیزی از قلم نیفتاده باشد. دنیایی که ما داریم به مرور طی پیشرفت شما آزاد خواهد شد. مردم به نظرم از مشاهده اینکه ترکیب یک شهر مدرن قصر مانند چگونه خواهد شد هم لذت می برند هم غافلگیر می شوند.

46700510762664313572.jpg


(چیزی که در واقعیت هم شاهد آن هستیم. ترکیب معماری قدیمی و جدید)

Dace Cox (تهیه کننده - رئیس استدیو):
این بازی در شهری مدرن طی یک شب اتفاق می افتد. شما در شهر مدرن و قصر دراکولا، که خود بخشی از شهر است به کاوش می پردازید. همینطور که به داستان ادامه می دهید، مکان های جدید آزاد می شود و بدلیل بزرگ بودن شهر شما بایستی بین قصر و شهر Teleport کنید که این کار به کمک یک آیتم محقق خواهد بود. این شهر مدرن را شما در هیچ گونه بازی دیگری مشاهده نکرده اید. ما دراکولا را وسط میدان Time قرار نمیدهیم که دور خودش بچرخد. شهر مدرن کاملا مطابق با دنیای Castlevania با طراحی Gothic است. این مسئله مانند یک سری از شهر های اروپایی است که شما معماری قدیمی و مدرن را یکجا در کنار یکدیگر دارید. ما هم اکنون در اسپانیا اقامت داریم و از آنجایی که برخی شهرهای این کشور مملوع از قصر هستند، ما برخی طراحی های خود را از ساختمان های واقعی الهام میگیریم. تنوع دشمنان بسیار زیاد است و مخصوصا قرار گرفتن در یک دنیای مدرن و وجود سلاح های گرم در برابر شمشیر و شلاق، بسیار جالب است.

99207856713946825107.jpg


(لیستی متنوع از دشمنان و موجودات مختلف)
آقای Dace Cox درباره طراحی Satan می گویند:
سیطن به زمین برمیگردد و او تهدید اصلی است. او دیگر اینبار می داند در برابر یک دشمن قوی قرار خواهد گرفت و برای همین زمانی که بر می گردد آماده خواهد بود. سیطن در مقایسه با حضور در اولین Lords of Shadow کاملا متفاوت خواهد بود. نه فقط از نظر طراحی، بلکه اهدافش، شخصیتش و اینکه چطور متحول شده است و چه چیزهایی می خواهد بدست بیاورد. رویارویی سیطن و دراکولا بسیار قوی خواهد بود و بازیکنان از این مورد و تغییراتی که بروی سیطن انجام داده ایم راضی خواهند شد.


30642295882425217211.jpg



(سیطن متحول شده است. کاملا آگاه است که با چه کسی درگیر خواهد شد)

اینطور که به نظر می رسد شهر مدرن از طراحی بی نظیری بهره می برد و گبریل نیز دشمنان جدیدی را برای خود خواهد یافت. نظر شما درباره Castlevania: Lords of Shadow 2 چیست؟



 
Last edited by a moderator:
ایده ی خوبیه ، ترکیب دو فضا و جهان متفت مذرن و قدیمی و تلپورت بینشون !! اگه بتونن تو فضا سازی شهر های مدرن عالی عمل کنن و تاریک و تیره و سیاه نشون بدن که 100 درصد اینطوریه ، میتونه کاندید بهترین های 2014 باشه ، من شخصا خیلی امید دارم به بازی و طراحی هنریش .
 
نسخه ی یکش تو حال و هوای اقسانه ها وتمدن قدیم بود....اینا ار روی DmC اسکی رفتن سره طراحی های این نسخه...ولی بااین حال منتظرشیم...:x
اینا ار روی DmC اسکی رفتن سره طراحی های این نسخه...ولی بااین حال منتظرشیم...:x
اینا ار روی DmC اسکی رفتن سره طراحی های این نسخه...
13650908456999160389.jpg
 
DmC که هیچی، اصلا بازی مهمی حساب نمیشه که بخوایم در موردش حرف بزنیم؛ اما قابل توجه دوستانی که میگن Castlevania از Devil May Cry اسکی رفته عرض کنم که شماره ی اول Devil May Cry که اتفاقا شاهکاره، خودش به طور واضحی از سری Castlevania الهام گرفته و یه سری مدل ها کپی/پیست از اون هاست.
 
اونایی که برداشت بد کردن از حرف من و خواستن یه چیزی گفته باشن بگن ماهم کله گنده ایم عرض کنم که شما آخرین نسخه ی Dmc رو بزار کنار تصاویر نسخه شماره 2 و طراحی "صنعتی و مدرن"شده رو به وضوح ببین..من کی گفتم بازی رو کپی کردن از کسلوانیا؟؟حرفم سره طراحی لوکیشن ها بود که شبیه به همند...بیاین یاد بگیریم به نظرات همدیگه احترام بزاریم...!!
:|
 
اونایی که برداشت بد کردن از حرف من و خواستن یه چیزی گفته باشن بگن ماهم کله گنده ایم عرض کنم که شما آخرین نسخه ی Dmc رو بزار کنار تصاویر نسخه شماره 2 و طراحی "صنعتی و مدرن"شده رو به وضوح ببین..من کی گفتم بازی رو کپی کردن از کسلوانیا؟؟حرفم سره طراحی لوکیشن ها بود که شبیه به همند...بیاین یاد بگیریم به نظرات همدیگه احترام بزاریم...!!
:|
srsly؟
اول اینه که DmC از نظر طراحی محیطی زیر خط فقر و نزدیک فاجعه هست = FACT!
دوم اینه که Mercury Steam با LOS، طراحی هنری رو معنی کرد و خیلی شیک و مجلسی تحویل ملت داد.
سوم هم اینکه خوشحال میشم حداقل یه مورد مثل اینآ رو توی DmC به من نشون بدی (نزدیکش هم باشه اشکالی نداره / منظور طراحی محیطی و هنری هست - برای شماره دوم، گوگل کن و برامون یه مقایسه بذار):







پ.ن 1: نکته اینجاست DmC فقط یه مرحله-ش توی شهره و اونم طراحی یه شهر کاملا معمولی رو داره:-j طراحی بازی نسبت به DMC 4 افت بسیار شدیدی داشت.
پ.ن 2: یعنی این LOS اینقدر محیط های زنده ای داشت که آدم لذت میبرد بدون اینکه کار خاصی بکنه، همینجوری ول بچرخه تو بازی.
پ.ن 3: نظرت همچنان نزد ما محترمه ولی:
اینا ار روی DmC اسکی رفتن سره طراحی های این نسخه..
اون قسمتش محترم نیست;)
 
آخرین ویرایش:
اونایی که برداشت بد کردن از حرف من و خواستن یه چیزی گفته باشن بگن ماهم کله گنده ایم عرض کنم که شما آخرین نسخه ی Dmc رو بزار کنار تصاویر نسخه شماره 2 و طراحی "صنعتی و مدرن"شده رو به وضوح ببین..من کی گفتم بازی رو کپی کردن از کسلوانیا؟؟حرفم سره طراحی لوکیشن ها بود که شبیه به همند...بیاین یاد بگیریم به نظرات همدیگه احترام بزاریم...!!
:|
الان شما خیلی خفن دارید احترام میذارید دیگه؟! برادر گرامی این حرفایی که گفتی کاملا غیرمنطقی و خنده دار بود. به جرئت میتونم بگم طراح های که Mercury Steam زده رو توی هیچ بازی ای نمیتونید پیدا کنیدو به این زودی هم نخواهید دید. اینکه دوستان میگن نظرت اشتباهه چرا ناراحت میشی؟
 
من قبلا اسم اکانتم Dante DMC بود, یعنی دیگه ته فن بودم و هستم ولی اینکه بگیم Castelvania از روی DMC کپی کرده مضحکترین شوخی تاریخه! شخصا با وجود GOW3 و DMC توی نسل قبل بهترین بازی که تو این سبک بازی کردم همین Castelvania بود, تک تک صحنه ها با هنر تمام کار شده بود. طرفدار DMC هستین خب باشین مام فن پر و پا قرصشیم ولی دیگه نه خودتونو گول بزنید نه بقیه رو...
 
اگر میخواید بگید طراحی مدرن و امروزی چیز جدیدیه که DmC اونُ رو کرده، پس مشخصه که Ninja Gaiden II بازی نکردین!
انقدر بازیهای این صنعت به هم وابسته و مدیونن (و چقدر هم خوب که بازی ها چیزهای خوب همدیگه رو از هم وام می گیرن.) که اگر یه روز بیای بگی فلان چیز رو فلان بازی از بازی ایکس اسکی رفته، من برات می آرم همون بازی ایکس، از یه بازی Yـی اسکی رفته! بیخیال این مدل بحث ها شیم کلا فکر میکنم بهتر باشه.
چیزی که توی C: LoS 2 خیلی جلب توجه میکنه، حداقل توی طراحی محیط، تلفیـــق هنرمندانه ی طراحی معماری گوتیک و فضای متروپولیستیک مدرن امروزیه. توی Playable Demo من همینجوری دهنم وا مونده بود و نمیتونستم خوب بازی کنم بســکه Level Design خفن بود! طراحی مرحله ی DmC یه چیز Post-Punk ( :دی ) و شیر تو شیر بود.
 
من قبلا اسم اکانتم Dante DMC بود, یعنی دیگه ته فن بودم و هستم ولی اینکه بگیم Castelvania از روی DMC کپی کرده مضحکترین شوخی تاریخه!
من هم که نام کاربریم هنوز Dante Never Cry همین نظر رو دارم:-":دی
به قول کیوان اگه بحث الهام گرفتن(کپی/پیست کردن) محیط باشه، این DMC1 بود که بعضی بخش هاش رو از Castlevania برداشت. حالا بماند که DmC و LoS2 از لحاظ طراحی کوچیکترین ارتباطی به همدیگه ندارن و این مقایسه از پایه اشتباست.

پ.ن: Post-Punk ....لول :دی

Dace Cox (تهیه کننده - رئیس استدیو):
آرش جان این Dave ـه
 
لردز آو شدوز توی هرچی تقلید کرده باشه ، توی طراحی هنری و طراحی محیط ، خیلی ناب و بکره . یعنی کاری که طراحای هنری این بازی تو نسخه قبل انجام دادن از کانسپتها بگیر تا پیاده سازیشون توی بازی رو تو هیچ بازی نسل قبلی نمیشه دید . واقعا تو این زمینه دمشون گرم . درسته که گیمپلی ترکیبی بود از بازیهای مطرحی مثل Gow یا SOTC ( به نظرم تیم طراح گیمپلی یه مقدار کم کاری کرده بودن و حتی باسهای شدو آو د کلوسوس و بدون کمترین تغییری اینجا گذاشته بودن ) ولی طرای هنریش دیگه خداوکیلی جای هیچ سوالی باقی نمی ذاره ، جدا از طراحی محیط . طراحی کاراکترهام به نظرم از بقیه بازیهای هم رده بالا تر بود . از خود گابریل بگیر تا پن زوبک و اربابان تاریکی و ...
 
srsly؟
اول اینه که DmC از نظر طراحی محیطی زیر خط فقر و نزدیک فاجعه هست = FACT!
دوم اینه که Mercury Steam با LOS، طراحی هنری رو معنی کرد و خیلی شیک و مجلسی تحویل ملت داد.
سوم هم اینکه خوشحال میشم حداقل یه مورد مثل اینآ رو توی DmC به من نشون بدی (نزدیکش هم باشه اشکالی نداره / منظور طراحی محیطی و هنری هست - برای شماره دوم، گوگل کن و برامون یه مقایسه بذار):







پ.ن 1: نکته اینجاست DmC فقط یه مرحله-ش توی شهره و اونم طراحی یه شهر کاملا معمولی رو داره:-j طراحی بازی نسبت به DMC 4 افت بسیار شدیدی داشت.
پ.ن 2: یعنی این LOS اینقدر محیط های زنده ای داشت که آدم لذت میبرد بدون اینکه کار خاصی بکنه، همینجوری ول بچرخه تو بازی.
پ.ن 3: نظرت همچنان نزد ما محترمه ولی:

اون قسمتش محترم نیست;)

این تصویری از نسخه شماره 2 کسلوانیا... تو شماره یکش لامپ بود جائی؟؟یادست کسی سیگار میدیدید؟؟یهو اینهمه تو زمان پریدنش رو میگم..!! کسی به هنری بودن بازی شکی نداره..برمنکرش لعنت..!!
image_castlevania_lords_of_shadow_2-23991-2514_0001.jpg

این تصویرDmC
Lost_Souls_DMC_Devil_May_Cry_Mission_5_31.jpg


شباهتشون رو میگم که تو طراحی به هم شبیهن..!!

الان شما خیلی خفن دارید احترام میذارید دیگه؟! برادر گرامی این حرفایی که گفتی کاملا غیرمنطقی و خنده دار بود. به جرئت میتونم بگم طراح های که Mercury Steam زده رو توی هیچ بازی ای نمیتونید پیدا کنیدو به این زودی هم نخواهید دید. اینکه دوستان میگن نظرت اشتباهه چرا ناراحت میشی؟

جناب ناظم انجمن که حرفای ما برات خنده دار جلوه میده...من نظرم رو درمورد بازی گفتم و ایشون بااین شکلک جواب منو دادن.
13650908456999160389.jpg
. منم طبق قانون سوم نیوتن جوابشون رو دادم..هرعملی عکس العملی داره..
نظر من اشتباه..شما درست میگی..

امروز تولدمه نمیخام کدورتی پیش بیاد..اگر کسی ناراحت شد شرمنده..!!دیگه نظر نمیدم خندتون نگیره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or