سازندگان Call of Duty: Ghosts از ادامه ساخت داستان خطی می گویند

A.R.A.$.H

کاربر سایت
call_of_duty_ghosts_underwater_header.jpg


تهیه کننده بازی Call of Duty: Ghosts آقای Mark Rubin در وبسایت US Gamer علل اینکه چرا سازندگان این شوتر محبوب به ساخت داستان های خطی ادامه می دهند پاسخ داده اند :
"ما می خواهیم داستان بازی را پیش ببریم و بازیباز را در جریان اتفاقات آن قرار دهیم.ما نمیخواهیم که یک ایده open-world بدهیم که در آن بگوییم هرکاری می خوام خواهم کرد.من می توانم داستان را خراب کنم ، می توانم آن را بی ربط کنم.این تعادل جالبی نیست.ما میخواهیم مطمئن شویم بازیباز داستان و اتفاقاتی را که برای او خلق کرده ایم را دریافت کند در عین حال نیاید و دکمه Y را بزند که کات سین تماشا کند و یا با انتخابی داستان را خراب کند و یا در آن گم شود."
با توجه به صحبت های آقای Rubin هدف تیم سازنده این است که گیمر را بر روی داستانی که سازنده خلق کرده است متمرکز کند.برخی از بازی ها که آزادی برای آنها نیز خوب می باشد از نظر Rubin منحرف کننده است :
"اولین چیزی که نصبتان خواهد شد ، درصورتی که از داستان اصلی سازندگان فاصله بگیرید ، این است که می فهمید شما در یک بازی رایانه ای هستید.برویم ببین می شود سیفون توالت را کشید!؟بله می شود.من هربار که Duke Nukem بازی میکردم این عمل را انجام می دادم.اما این کار شما را از داستان اصلی منحرف می کند.ما همیشه میخواهیم بازیباز فکر کند که در یک فیلم سینمایی قرار دارد و یک تجربه سینماتیک خواهند داشت.من فکر می کنم موارد فرعی که گفتم شما را منحرف خواهد کرد."
Call of Duty: Ghosts بر روی PC, PS3, , Xbox 360 در 5 نوامبر ، و PlayStation 4 , Xbox One نیز به دنبال آن عرضه خواهد شد.
نظر شما چیست؟آیا آزادی در بازی باعث انحراف و تخریب تجربه اصلی می شود؟
EGM
 
چه ربطی به بتل داره ؟ نمیتونن خب . شما ین 3 تا COD آخری رو یه نگاه بندازید همش کپی هم اصلا همش یه بازی هستن بعدش توقع دارید Open World یا غیر خطی بسازن وقتی تم بازی رو هم نمیتونن تغییر بدن ؟
 
دیگه دوره اون codهای اولی گذشته از وقتی این بازی شد دستگاه پولسازی، اکتی یه ذره هم به تغییر و پیشرفت این بازی فکر نمیکنه، اینا هنوز نمیتون یه موتور جدید بسازن یه تحول حداقل تو گرافیک ایجاد کنن بعد اومد هدایت سگ گذاشتن با جنگ زیر آب "نمیگم اینا بدن اما احتمالا به یکی دو مرحله ختم میشه و بقیه بازی همون شکل سابقه" بتل 3 اگه بد بود خب حداقل اومد تو نسخه بعد بهترش کرد ...

آقای Mark Rubin کشیدن سیفون خیلی جذابتر از این نسخه های آخر بازی شماست ...
 
چه ربطی به بتل داره ؟ نمیتونن خب . شما ین 3 تا COD آخری رو یه نگاه بندازید همش کپی هم اصلا همش یه بازی هستن بعدش توقع دارید Open World یا غیر خطی بسازن وقتی تم بازی رو هم نمیتونن تغییر بدن ؟
عزیز مسئله نتونستن نیست...مسئله اینه که با همین روند دارن خوب فروش میکنن...چرا باید یک روندی که سود داره رو تغییر بدن گلم؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or