سازندگان Call of Duty: Ghosts از ادامه ساخت داستان خطی می گویند

A.R.A.$.H

کاربر سایت
call_of_duty_ghosts_underwater_header.jpg


تهیه کننده بازی Call of Duty: Ghosts آقای Mark Rubin در وبسایت US Gamer علل اینکه چرا سازندگان این شوتر محبوب به ساخت داستان های خطی ادامه می دهند پاسخ داده اند :
"ما می خواهیم داستان بازی را پیش ببریم و بازیباز را در جریان اتفاقات آن قرار دهیم.ما نمیخواهیم که یک ایده open-world بدهیم که در آن بگوییم هرکاری می خوام خواهم کرد.من می توانم داستان را خراب کنم ، می توانم آن را بی ربط کنم.این تعادل جالبی نیست.ما میخواهیم مطمئن شویم بازیباز داستان و اتفاقاتی را که برای او خلق کرده ایم را دریافت کند در عین حال نیاید و دکمه Y را بزند که کات سین تماشا کند و یا با انتخابی داستان را خراب کند و یا در آن گم شود."
با توجه به صحبت های آقای Rubin هدف تیم سازنده این است که گیمر را بر روی داستانی که سازنده خلق کرده است متمرکز کند.برخی از بازی ها که آزادی برای آنها نیز خوب می باشد از نظر Rubin منحرف کننده است :
"اولین چیزی که نصبتان خواهد شد ، درصورتی که از داستان اصلی سازندگان فاصله بگیرید ، این است که می فهمید شما در یک بازی رایانه ای هستید.برویم ببین می شود سیفون توالت را کشید!؟بله می شود.من هربار که Duke Nukem بازی میکردم این عمل را انجام می دادم.اما این کار شما را از داستان اصلی منحرف می کند.ما همیشه میخواهیم بازیباز فکر کند که در یک فیلم سینمایی قرار دارد و یک تجربه سینماتیک خواهند داشت.من فکر می کنم موارد فرعی که گفتم شما را منحرف خواهد کرد."
Call of Duty: Ghosts بر روی PC, PS3, , Xbox 360 در 5 نوامبر ، و PlayStation 4 , Xbox One نیز به دنبال آن عرضه خواهد شد.
نظر شما چیست؟آیا آزادی در بازی باعث انحراف و تخریب تجربه اصلی می شود؟
EGM
 
با تمام احترامی که برای چند نسل COD داشتم باید بگم که دیگه تموم شد اون دوره ی طلایی. دیگه واقعا چیزی برای عرضه ندارن. این Ghost اصلا یه بازی نسل بعد نبود. با وجود BF4 (خودم هیتر نسخه ی ۳ بودم) و Titanfall دیگه دلیلی نمیبینم وقتمو برای COD بذارم چون زحمت نمیکشن بازی رو بهتر کنن دیگه. خداییش هرکسی با MW1 , MW2 زندگی کرده ولی این COD دیگه مثل قبل جذابیت نداره. یا باید متحول بشه یا کلا خاطرات گذشته رو خراب نکنه و ادامه پیدا نکنه.
 
الان یکم دیگه به حرفش فکر کردم دیدم زیاد بد نمیگه.
مثلا من Tomb Raider رو مثال میزنم. یه قسمتی از بازی هست که دوستات در خطرن و باید نجاتشون بدی. حالا این وسط اگه بری سراغ Secret Tomb ها نمیتونی خودتو به جای لارا بزاری و کلا نصف لذت بازی از بین میره.
 
خب ما می خوایم فکر کنیم داریم بازی رایانه ای می کنیم ، کسی نظر غیر این داره یعنی ؟ :دی مثلا شما نفس می کنی که فکر کنی داری شنا می کنی ؟ :دی
 
با تمام احترامی که برای چند نسل COD داشتم باید بگم که دیگه تموم شد اون دوره ی طلایی. دیگه واقعا چیزی برای عرضه ندارن. این Ghost اصلا یه بازی نسل بعد نبود. با وجود BF4 (خودم هیتر نسخه ی ۳ بودم) و Titanfall دیگه دلیلی نمیبینم وقتمو برای COD بذارم چون زحمت نمیکشن بازی رو بهتر کنن دیگه. خداییش هرکسی با MW1 , MW2 زندگی کرده ولی این COD دیگه مثل قبل جذابیت نداره. یا باید متحول بشه یا کلا خاطرات گذشته رو خراب نکنه و ادامه پیدا نکنه.
بنده با MW2 زندگی کردم بله:دی ولی بازم همون دوتا تریلر گیم پلیی که از Ghost دیدم نوآوریش از BF خیلی بیشتر بود!!! فکر نکنم شما اون دوتا رو دیده باشی!
تنها مشکل CoD ـم همین تکراری بودنشه که هر نسخه کپی نسخه قبله و هیچ نوآوری توش به کار نمیره! که با دیدن همین دوتا تریلر مطمئن شدم حداقل اکتی به فکر ایجاد تنوع تو بازی افتاده!

منم با این روند تکراری مخالفم ولی وقتی با همین روند تکراری بخش سینگل پلیر بازیش از اون بتلفیلد خیلی بیشتر میچسبه پس چرا الکی ازش ایراد بگیرم؟؟؟ خداییش BF3 بدتر بود یا CoD BOII ؟:دی
سینگل CoD BOII در مقابل اون سینگل آشغال BF3 محشر بود! این مهمه...
من فقط مد نظرم بخش سینگل هست! بخش مولتی پلیر قضیه بر عکسه!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or