سازندگان بازی God of War به استودیو The Initiative ملحق شدند

Fardad Maboudi

کاربر سایت
The-Initiative.jpg

به دنبال خرید استودیوهای مختلف توسط شرکت مایکروسافت و برند Xbox، اکنون تعدادی از سازندگان بازی God of War به استودیو The Initiative که استودیو تازه تاسیس مایکروسافت به شمار می‌رود اضافه شدند.
جدیدترین اعضای اضافه شده به استودیو مورد بحث ایان میلر (Ian Miller)، کریس اونیل (Chris O’Neill) و ری یومنس هستند که براساس پروفایل آن‌ها در لینکداین، همگی جزو طراحان مراحل God of War به شمار می‌روند. به‌علاوه ناگفته نماند که میلر و یومنس در استودیو Crystal Dynamics روی فرنچایز Tomb Raider کار کرده‌اند. طراح ارشد استودیو Motive و Naughty Dog یعنی رایان رابرت (Robert Ryan) هم اخیرا به استودیو فرست پارتی مایکروسافت اضافه شده است.
در کنار این استخدام‌های جدید، فیونا چربک (Fiona Cherbak) مدیر خرید سابق استودیوهای جهانی سونی به Xbox  ملحق شده تا به آن‌ها در گسترش...

Continue reading...


 
چ جالب اصلا اطلاعی در مورد پروژش نداشتم ممنون بابت اطلاع رسانی
پس به احتمال بالا نسل بعدی و سلف پابلیش باشه
اما انجین بازی چی میگه؟ :D
بازی ناشر نداره معلوم نیست چندسال طول بکشه:D Amazon Lumberyard انجینش ساخت amazon game tech که بخشی از amazon:D
اطلاعات کامل اینجاست بازی تمرکز خاصی رو مولتی پلیر داشت تا جایی که یادمه حالا شاید اشتباه کنم

Everywhere (video game) - Wikipedia
 
خوب با تاپیک هست ورزانه بغلی فهمیدیم ، که نخاله ها و گشادای استودیوهای سونی جدا میشن میرن این ور اون ور ! LoL

سر 150 هزار دلار گذاشتن از کفشون بره؟!!
اونوقت این الماس الان کجاست؟ :D
150 هزار شاید در حد حقوق ماهیانش بود !قائدتا باید ۱۵۰ میلیون باشه!
 
  • Like
Reactions: JohnnySilverhand
امیدوارم رو نسخه بعدی God of war تاثیر بدی نزاره ...
البته عنوان ترد هم اغراق شده توش و با ۶-۷ نفر تاثیر آنچنانی نخواهد داشت چون قطعا میشه جاشون رو با افراد دیگه پر کرد چون پوزیشن هایی هستند که آنچنان تو پروسه ساخت نقش خیلی حیاتی ندارن، البته ممکنه تاثیر تو کیفیت اون بخش های بازی داشته باشه.
اصولا تو هر استودیو ۱ یا ۲ آدم بشدت تاثیر گذار هستند که با رفتنشون ضربه اساسی به شاکله اون تیم میزنه که ممکنه برای همیشه تاثیر منفیشو رو یه استودیو بزاره و چند لول یه استودیو رو بکشه پایین. ولی چیزی که تا الان مشخصه همچین اتفاقی نیوفتاده تا الان با این خروجیها
 
جالبه. خود مایکرو هم قبول داره که بازی ساز های سونی عالین و وقتی یکیشون رو تور میکنه سریع همه جا اونو با افتخار اعلام میکنن.
تا زمانی که کارمند سونی هستن که همه چیز مرتبه و خبری هم از موقتی بودنشون نیست. ولی زمانی که میان مایکروسافت میشن کارمند نخبه سابق سونی که طی قراردادی قراره نهایتن نصف یک پروژه رو تو استادیو بمونن و بعد از اتمام کارشون یه اف به مایکروسافت نشون بدن و فرار کنن بیرون!
لابد اگر تو این مدت خروجی خوبی داشته باشن تمام افتخاراتشون به عنوان بازیساز سابق سونی به سونی فن ها میرسه!
اگرهم خروجی ضعیفی داشتن میشن بازیسازهای نخبه ی سونی که تو مایکروسافت هدر رفتن!
به کجا داریم میریم؟ منطق کیلو چنده؟
البته عنوان ترد هم اغراق شده توش و با ۶-۷ نفر تاثیر آنچنانی نخواهد داشت چون قطعا میشه جاشون رو با افراد دیگه پر کرد چون پوزیشن هایی هستند که آنچنان تو پروسه ساخت نقش خیلی حیاتی ندارن، البته ممکنه تاثیر تو کیفیت اون بخش های بازی داشته باشه.
اصولا تو هر استودیو ۱ یا ۲ آدم بشدت تاثیر گذار هستند که با رفتنشون ضربه اساسی به شاکله اون تیم میزنه که ممکنه برای همیشه تاثیر منفیشو رو یه استودیو بزاره و چند لول یه استودیو رو بکشه پایین. ولی چیزی که تا الان مشخصه همچین اتفاقی نیوفتاده تا الان با این خروجیها
حتی یک نفر هم میتونه تاثیر آنچنانی داشته باشه. وقتی تجربه و دانش در کار تیمی و پروژه ای نداشتید برای خودتون فکت صادر نکنید.
 
به نظرم بستگی داره این افراد در واقعیت چقدر تاثیر داشتند تو پروژه که تا اثر بعدی استدیوهای مذکور منتشر نشه، نتیجه هم مشخص نمیشه


ولی یکی از بزرگترین جدایی های که دیدم واقعا تاثیرش تو بازی بعدی استدیو مشخص بود، جدایی اقای Leslie Benzies طراح و کارگردان اکثریت بازیهای راک استار تا GTAV بود که بعد از مشکلات حقوقی که با برادرهای هوسر پیدا کرد (150 میلیون دلار از سود فروش GTAV بر حسب قراردادش طلب کرد) از راک استار جدا شد و خب عدم حضور ش رو میشد داخل طراحی مراحل RDR2 واقعا حس کرد.
نمیشه اینطور واقعا بسط داد به همه لسلی بنز یک فرد بزرگ بود تو راکستار صحبت هات سر rdr2 قبول دارم مراحل داستانیش اما به نظرم اون بازی یکجور قربانی سیاست داستانش شد یعنی گیم پلی انگار فدای داستان و روایت سینمایی و خطی کردن
ولی در God of war خود کوری بارلوگ و پدرش همه کاره هستن از طراحی و نویسندگی داستان تا ته صفر تا صد با خود بارلوگ هست اگه بارلوگ جدا بشه از سونی میشه گفت سونی و god of war ضربه میخورن
 
حتی یک نفر هم میتونه تاثیر آنچنانی داشته باشه. وقتی تجربه و دانش در کار تیمی و پروژه ای نداشتید برای خودتون فکت صادر نکنید.
اگه درست بخونی پست منو گفتم که ۱ یا ۲ نفر همیشه نقش مدیریت استودیو رو دارن که وجودشون حیاتیه و این چند نفر هم که رفتن Initiative پوزیشن هایی هستن که یه استودیوی با سابقه ای مثل سانتا مونیکا توان و مدیریت داره تا بتونه ادم مناسب پیدا کنه که البته نه لزوما تو کوتاه مدت با همون کیفیت
دوست عزیز من خودم ۷ سال سابقه کاری بعنوان طراح UI \ UX دارم و از یه طراح معمولی تا همین الان که مدیر طراحی شرکتمون هستم و تا الان تو ۳ تا شرکت مختلف متفاوت تجربه کار روی بیشتر از ۵۰ پروژه کوچیک و بزرگ داشتم و انواع و اقسام تعدیل نیرو و جدایی ارشد هام دیدم و تجربه کردم پس به اندازه کافی تجریه دارم که در موردش نظر میدم.
 
آخرین ویرایش:
اگه درست بخونی پست منو گفتم که ۱ یا ۲ نفر همیشه نقش مدیریت استودیو رو دارن که وجودشون حیاتیه و این چند نفر هم که رفتن Initiative پوزیشن هایی هستن که یه استودیوی با سابقه ای مثل سانتا مونیکا توان و مدیریت داره تا بتونه ادم مناسب پیدا کنه که البته نه لزوما تو کوتاه مدت با همون کیفیت
دوست عزیز من خودم ۷ سال سابقه کاری بعنوان طراح UI \ UX دارم و از یه طراح معمولی تا همین الان که مدیر طراحی شرکتمون هستم و تا الان تو ۳ تا شرکت مختلف متفاوت تجربه کار روی بیشتر از ۵۰ پروژه کوچیک و بزرگ داشتم و انواع و اقسام تعدیل نیرو و جدایی ارشد هام دیدم و تجربه کردم پس به اندازه کافی تجریه دارم که در موردش نظر میدم.

اولا اینکه اگه درست پستمو میخوندی من گفتم "میتونه" نگفتم لزوما یک نفر باعث ازهم پاشیدن یک تیم یا تغییر در خروجیش بشه.
در مورد شرکتی که توش کار میکنی و حالا هر سمتی که داری باید خدمتتون عرض کنم که کار تیمی و پروژه ای به شکلی که در کشورهای مدرن وجود داره در ایران مرسوم نیست. حالا چرایی این داستان گستردس و نیاز به جامعه شناسی و رفتارشناسی داره که در این محفل نمی گنجه.
همین عدم درک درست شما از موضوع باعث شده که انواع و اقسام تعدیل نیرو و جدایی در شرکتی که توش کار میکنی رو با کمپانی هایی مثل سانتا مونیکا و ناتی داگ و ... مقایسه کنی!
جالب اینجاست به صورت مشخص طراحی ui در ایران نیاز خاصی به کار تیمی نداره. 50 تا پروژه تون هم بکن 500 تا پروژه. فروختن پکیج ایکون جزو دستاوردها محسوب میشه؟ این همون توهمیه که من ترد دیگه بهش اشاره کردم. پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.
شما حتی متن خبر رو هم کامل نخوندید. طراح ارشد. طراحان مراحل دو بازی بزرگ. مدیر تولید . مدیر خرید سابق استودیوهای جهانی سونی . اینها پوزیشن هایی هستن که از دیدگاه شما جداییشون هیچ خللی در شرکت های بزرگ ایجاد نمی کنه.

در آخر جالبه که بدونی شرکت های بزرگ با ربات ها بزرگ نمیشن. این انسان ها هستن که وقتی با یه شرکت همکاری میکنن باعث میشن اون شرکت بزرگ بشه. و دست بر قضا این افرادی هم که جدا شدن جزو همون انسان ها هستن!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman
ببخشید 150 میلیون دلار :D تازه برای همون مدت ابتدایی لانچ که بعدش جدا شده
این لعنتیا چطوری قرارداد مینویسن که همچین مبلغ هنگفتی فقط به شخص میدن
حتما جزو نفرات اصلی بوده
با این حساب برادران houser ک هم نویسنده هم تهیه کننده و کارگردانن چقدر عایدشون میشه
فک میکردم مبلغ ثابتی بابت هر کدوم از سمتا از طریق کمپانی مادر بهشون میدن اما با این حساب ک فقط ی نفر از طریق ی بازی ۱۵۰m اختلاف مبلغی دارن ک میشه گفت درامد فوق العاده ای هم برای اشخاص داره
البته نادیده نگیریم ک کمتر استدیویی شرایط rockstar north رو دارن و همچین درامد و فروش هنگفتی رو تجربه میکنن
 
150 هزارتا حقوق ماهیانه؟ O_o همون بهشت برین و این داستانا؟:D

خوب کاملا طبیعی بود همچین نقل قولی، اطلاعات شما از درامد گیم دولوپر ها باعث خلق فکاهی تو تاپیک بقلی میشد !

نوش جونشون دارن پول تخصص و هنرشون رو میگیرن!

بعد از پزشک ها بیشترین درآمد رو برنامه نویس ها خصوص تو زمینه گیم دارن ، چه برسه به یه تهیه کننده مشهور تو یه کمپانی به اون بزرگی! ( البته به جز پاداش و قرار داد های درصدیشون)
 
آخرین ویرایش:
این لعنتیا چطوری قرارداد مینویسن که همچین مبلغ هنگفتی فقط به شخص میدن
حتما جزو نفرات اصلی بوده
با این حساب برادران houser ک هم نویسنده هم تهیه کننده و کارگردانن چقدر عایدشون میشه
فک میکردم مبلغ ثابتی بابت هر کدوم از سمتا از طریق کمپانی مادر بهشون میدن اما با این حساب ک فقط ی نفر از طریق ی بازی ۱۵۰m اختلاف مبلغی دارن ک میشه گفت درامد فوق العاده ای هم برای اشخاص داره
البته نادیده نگیریم ک کمتر استدیویی شرایط rockstar north رو دارن و همچین درامد و فروش هنگفتی رو تجربه میکنن

بحث یکم آف تاپیک شده ولی خب ایشون از زمان GTAIII که انقلاب بازیهای راک استار و GTA رخ داد به عنوان تهیه کننده تو راک استار حضور داشته تا GTAV. و طراح اصلی GTAV هم بوده

در اشتباه اکثریت راک استار رو با دوبرادر Houser میشناسند ولی نقش Leslie Benzies هم به اندازه این دو مهم بوده. خلاصه کسی که راس پروژه گوتی سال 2010 بوده، کم کسی نیست

یکم درباره اش مطالعه کن، خیلی دستاوردهای خفنی داشته
 
خوب کاملا طبیعی بود همچین نقل قولی، اطلاعات شما از درامد گیم دولوپر ها باعث خلق فکاهی تو تاپیک بقلی میشد !

نوش جونشون دارن پول تخصص و هنرشون رو میگیرن!

بعد از پزشک ها بیشترین درآمد رو برنامه نویس ها خصوص تو زمینه گیم دارن ، چه برسه به یه تهیه کننده مشهور تو یه کمپانی به اون بزرگی! ( البته به جز پاداش و قرار داد های درصدیشون)
قبل از این که بقیه رو به ندانستن متهم کنی، اول یه زحمتی بکش و گوگل کن:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or