سازنده Witcher 3: کوئست ها و داستان Skyrim معمولی بود.

  • Thread starter Thread starter Jaquar
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Jaquar

کاربر سایت
91

آیا میتوانید پنج کاراکتر از Skyrim به یاد آورید؟!

Konrad Tomaszkiewicz کارگردان بازی Witcher 3 نمی تواند! وی این RPG گردش آزاد را در اغلب اوقات معمولی و عامی خواند.

او نمیخواهد Witcher 3 دارای چنین ضعف هایی باشد. با به کار بردن مهارت های داستان گویی در دو بازی اول می توان Witcher 3 که حالا Open-World شده است "را به RPG کامل تبدیل کرد."

"درس هایی که از Skyrim یاد گرفتیم به شما میگوید همیشه باید به غوطه وری اهمیت دهید."
"در بازی وقتی یک کوئست را انجام دادید بار دیگر میتوانید آن را تکرار کنید و NPC اصلا متوجه آن نمی شود. این اصل غوطه وری باید گونه ای باشد که NPC ها به آنچه شما انجام می دهید عکس العمل نشان دهند."

دومین چیزی که در Skyrim باید به آن فکر کرد آنها خیلی کاراکترهای خوبی نداشتند."
"سعی کردم 5 کاراکتر از Skyrim را به یاد آورم و اسمشان را به زبان بیارم اما نتوانستم به خاطر آنکه داستان گویی بسیار معمولی بود. گشتن در دنیای بازی جالب بود ولی یک چیزی کم داشت."

وی ادامه داد:
"قطعا ما باید از آنها نحوه Open-World ساختن را یاد بگیریم."
"اما ما آن را با دانش خود ترکیب میکنیم تا یک RPG کامل را عرضه کنیم."

وی همچنین با اشاره به بازیهای Fallout و Assassin's Creed III گفت که "Open-World ها طرفداران زیادی دارند."

Witcher 3 برای کنسول های نسل بعد و PC عرضه میشود.

http://www.eurogamer.net/articles/2...ev-says-skyrims-story-and-quests-were-generic
 
من عادت ندارم از کار کسی ایراد بگیرم ولی این دفعه مجبورم
تا جایی که من خوندم سازنده از Skyrim تعریف کردند فقط از کوئست‌ها و داستان ایراد گرفتند.
بعدشم هم قوطعه‌وری آیا درست معنی شده؟
بعد چطور اون همه متن شده چند خط؟
 
اتفاقا این که اسم شخصیت هارو به یاد نمی آورید ، چیز بسیار خوبی هست
از اونجا که همه ی NPC های بازی ، نقش کلیدی در داستان ایفا نمی کنند ، لزوم نداره دائم به خودتون یادآوری کنید که فلان فرد کی بود و این کوئست رو برای کی انجام دادم و ...
در دنیای واقعی هم شما در روز با 100 نفر صحبت می کنید و شاید فردا ، اسم هیچکدام رو به خاطر نیاورید.
اسم های مهم بازی هم به اندازه کافی تکرار می شوند تا فراموش نکنید

Feedback هم اصولا یکی از ضعیف ترین شاخصه های بازی های Bethesda هست.یادمه در F3 یک مرحله بود که باید نامه ی یک دختر رو به شهری بسیار دور برده و به پدر و مادرش می رسوندید.والدین دختر کشته شده اندو برادرش گم شده و دختر (اسمش Lucy بود اگر اشتباه نکنم ) از شما درخواست می کنه برادرش رو پیدا کنید و نامه رو بهش بدید و اگر تونستید برش گردونید.بعد از انجام ماموریت و بعد از این که به دختر اطلاع می دید برادرش نامه رو گرفته ، یک تشکر خشک و خالی می کنه و دیگر هیچ....

در اسکایریم هم بعد از این که خط داستانی بازی تمام میشه ، گاردهای شهر خیلی راحت و با جسارت تمام عبارتی در حد دمت گرم تحویل شما می دهند و کافیه یک مرغ رو بکشید تا همه قصد جون "اژدهازاده" رو بکنند
 
اقا این خبر که کامل ترجمه نشده :d بیا و بیخیال ترجمه شو :d
 
اقا ممنون از زحمتی که میکشی برای ترجمه ...ولی من هر موقع خبراتو میخونم یاد پازل های سایلنت هیل 2 میفتم ...:d
 
حرفهایی که برادارن Tomaszkiewicz زدند در مورد این هستش که امیدوارن بازی Witcher3 بتونه از سری اسکایریم و DA بهتر عمل کنه انتقاد فقط در یکی دو مورد از بازی اسکایریم کرده و باقی موارد از تحسین بازی صحبت شده. در مورد NPC بازی اسکایریم انتقاد کرده و همچنین اذعان کرده این بازی فاقد یک شخصیت قوی هست(اینو در متن یورو ندیدم ولی در مصاحبش یادمه گفت).

در ادامه نیز از برخی جهات بازی رو مورد ستایش قرار داده.
 
اسکایرم را کامل بازی نکردم با اینکه بازی فوق العادیی بود اما با حرفشون موافقم شخصیت هایی که تو بازی میساختی نمیشد باش ارتباط بر قرار کرد
 
حرفهایی که برادارن Tomaszkiewicz زدند در مورد این هستش که امیدوارن بازی Witcher3 بتونه از سری اسکایریم و DA بهتر عمل کنه انتقاد فقط در یکی دو مورد از بازی اسکایریم کرده و باقی موارد از تحسین بازی صحبت شده. در مورد NPC بازی اسکایریم انتقاد کرده و همچنین اذعان کرده این بازی فاقد یک شخصیت قوی هست(اینو در متن یورو ندیدم ولی در مصاحبش یادمه گفت).

در ادامه نیز از برخی جهات بازی رو مورد ستایش قرار داده.

گویا شما نمیتونی متن به این بزرگی رو ببینی:
"The second thing, thinking about Skyrim, is that they don't got very good characters," he added. "I tried to remember five characters from Skyrim and name them from my memory, and I can't, because this storyline is very generic and exploring the world is cool but they missed it."
 
دعوا نکنید دیگه! با هم دوز باشید! آخه چرا باید سازنده های دو تا از بهترین بازی های من تو سر و کله همدیگه بزنند؟
23t06dg.gif


ولی واقعا پر هم بیراه نگفته! الان تو منبع اصلی خبر زیر صفحه تو قسمت نظرات بر و بچه های دیار کفر اکثرا حرفش رو تایید کردند و همه هم دارند تو سر و کله خودشن می زنند که ببینند واقعا 5 تا شخصیت یادشون مونده یا نه؟
x2oidpc8njbcbdr1sx3z.gif
 
ترجمه شما رو به پیشرفته اما هنوز هم در ترجمه و در آوردن یک متن قابل فهم مشکل دارید.
مثلا در این قسمت:

The Witcher 3 game director Konrad Tomaszkiewicz can't. His point was that Skyrim - the open world RPG to beat - was often generic, both in terms of its story and the quests it used to pad out the world

حتی کارگردان Skyrim یعنی Konrad Tomaszkiewicz هم نمی تواند به خاطر بیاورد! اشاره او به Skyrim بود؛ (یک اوپن وردلد آر.پی.جی جنگی) - اغلب عمومی بودند، اما هر دو در قوانین داستان و ماموریت ها خارج از دفترچه یادداشت جهان بودند [که این جمله رو بهتره اینجوری بیان کرد: (اما هر دوی آنان یعنی داستان ها و ماموریت ها به خوبی به صورت جهان باز انجام نمی شدند.)].

متن ترجمه ای شما اصلا با متن اصلی شباهتی نداره! بهتره بگم اصلا این تیکه رو که بخش مهمی از خبر بود رو ننوشتید!

بهتره اول متن رو چند دور بخونید به صورت روان و قابل فهم در بیارید بعد دکمه ارسال گفتگو رو بزنید.
 
آخرین ویرایش:
کلن اسکایریم خیلی سطحی بود همه چیزش ، هر چی بیشتر بازی کردم بیشتر به این نتیجه رسیدم .
 
اتفاقا این که اسم شخصیت هارو به یاد نمی آورید ، چیز بسیار خوبی هست
از اونجا که همه ی NPC های بازی ، نقش کلیدی در داستان ایفا نمی کنند ، لزوم نداره دائم به خودتون یادآوری کنید که فلان فرد کی بود و این کوئست رو برای کی انجام دادم و ...
در دنیای واقعی هم شما در روز با 100 نفر صحبت می کنید و شاید فردا ، اسم هیچکدام رو به خاطر نیاورید.
اسم های مهم بازی هم به اندازه کافی تکرار می شوند تا فراموش نکنید

Feedback هم اصولا یکی از ضعیف ترین شاخصه های بازی های Bethesda هست.یادمه در F3 یک مرحله بود که باید نامه ی یک دختر رو به شهری بسیار دور برده و به پدر و مادرش می رسوندید.والدین دختر کشته شده اندو برادرش گم شده و دختر (اسمش Lucy بود اگر اشتباه نکنم ) از شما درخواست می کنه برادرش رو پیدا کنید و نامه رو بهش بدید و اگر تونستید برش گردونید.بعد از انجام ماموریت و بعد از این که به دختر اطلاع می دید برادرش نامه رو گرفته ، یک تشکر خشک و خالی می کنه و دیگر هیچ....

در اسکایریم هم بعد از این که خط داستانی بازی تمام میشه ، گاردهای شهر خیلی راحت و با جسارت تمام عبارتی در حد دمت گرم تحویل شما می دهند و کافیه یک مرغ رو بکشید تا همه قصد جون "اژدهازاده" رو بکنند

حالا این که یه بازی کاراکتر های سطحی داشته باشه می شه نکته ی مثبت؟! بله بله شما برو با همون داستان فوق کلیشه ای و قابل پیش بینی اسکایریم با اون کاراکتر های بی روحش خوش باش، کاراکتر هایی که در حد NPC های ویچر 2 هم پرداخت نشده بودن. هی می خواید ضعف های بازی رو لاپوشونی کنید میاید در مورد کوئست ها حرف می زنید که من رفتم فلان جا و فلان کار رو کردم...! این چه ربطی به داستان و شخصیت های generic اسکایریم داره و مثلاً این طوری می خواید توجیه کنید این مسئله رو؟
به خدا ما که دیگه خسته شدیم از بس با فن های اسکایریم سر و کله زدیم. اینا فن نیستن، کولر گازین! بد نیست یه سری به سایت های یوروگیمر و وی جی 247 بزنید و کامنت های کاربران رو بخونید و ببینید که عالم و آدم این سطحی بودن کاراکتر ها و داستان اسکایریم رو قبول دارن اما توی ایران فن های محترم هنوز خم اندر کف چهار تا نمره منتقد های خارجین و هیچ رقمه کوتاه نمیان!
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or