عنوان Thief برای این نسل و نسل بعدی منتشر میشه و تفاوتهایی به لحاظ تکنیکی بین نسخه های مختلف بازی وجود داره. استفان روی (Stephane Roy) سازنده بازی اعلام کرد که نسخه xbox one این بازی فقط به اضافه کردن تعداد چند ضلعی ها ختم نشده.
"جای سوالی در مورد افزایش تعداد چند ضلعی ها نیست ، شما باید متقاعد بشید که بخشی از این شهر هستید"
خلق یک فضای پویا برای بازی کردن بخشی از پیشرفت فنی فراهم شده توسط Xbox one هست.
او اضافه کرد محدودیتهای فنی هم میتونن به نفع یک استودیو کار کنن بزرگترین چیزی که او موقع ساختن بازیها یاد گرفته اینه که:
"بعضی وقتها محدودیتهای تکنیکی میتونن چیز خوبی باشن"
"خیلی وقت پیش [این محدودیتها] در مورد نور و تاریکی بود ، اما امروز این در مورد خلق یک زندگی واقعی هست . و این بعضی چیزهارو برای ما پیچیده تر میکنه . ما باید [جهانی] رو ایجاد کنیم که برای شما قابل فهم باشه و اگر بیش از حد سیاه و سفید باشه شما نمیتونید باورش کنید"
به نظر میرسه منظور Roy از این حرفها خلق جهانی زنده هست که در اون هر چیزه امکان پذیری جذاب باشه ، استودیو باید مراقب باشه که هر چیزی رو منعطف ، روشن و عملی نگه داره.
Thief: Xbox One version isn’t just about “pushing more polygons”, says dev | VG247