
کپکام ژاپن و استدیو Double Helix در حال کار کردن برای انتقال Strider به کنسولهای نسل بعد هستند.سایت GamingBolt اخیرا این شانس را به دست آورد که مصاحبه ای با سازنده این عنوان آقای James Vance در مورد کار با دو کنسول Xbox one و PS4 داشته باشد.مصاحبه به طور ویژه در مورد تفاوتهای این دو کنسول بود به طوری که یک کنسول از حافظه متحد و دیگری از حافظه باز سازی شده بهره می برد.
James Vance در مورد کنسولهای نسل بعد می گوید:
ما خیلی هیجان زده هستیم که در همین شروع نسل Strider را به کنسولهای نسل بعد میاریم.هر دو کنسول Xbox one و PS4 بسیار قدرتمند هستند و این شرایطی را برای ما فراهم کرده است که به هدف خود یعنی اجرای بازی به صورت 1080p و 60 فریم که یک گیم پلی زیبا را خلق میکند دست پیدا کنیم.این برای ما بسیار هیجان انگیز است که هر پلتفرم معماری انحصاری و ویژه خود را دارد.
James در ادامه در مورد رزولوشن 1080p و تلاش برای رسیدن به آن می گوید:
چیزی که برای نسل بعد بسیار مهم می باشد این است که بازی بر روی ۱۰۸۰p و ۶۰fps اجرا شود و باید گفت هر دو کنسول آن را برای ما فراهم کرده اند.با Xbox one و PS4 ما می توانیم سایه ها و مدل های طراحی را به خوبی بسازیم و به سمت 60 فریم ریت حرکت کنیم.
Strider برای Xbox 360 ، PS3 ، PC و همچنین PS4 و Xbox one امسال منتشر می شود.
منبع
آخرین ویرایش: