سازنده سابق Age of Empires: ژانر RTS در بلاتکلیفی گیر کرده است: «شما هنوز همان بازی سابق را انجام می‌دهید»

Farh@d

کاربر سایت
1000002210.jpg

سازنده سابق Age of Empires: ژانر RTS در بلاتکلیفی گیر کرده است: «شما هنوز همان بازی سابق را انجام می‌دهید»​

آقای دِیو پاتینجر که در ساخت هر سه بازی Age of Empires نقش داشته، در بازی Age of Mythology مدیر تکنولوژی بوده و طراح اصلی Halo Wars بوده است. او احتمالاً در مورد ژانر استراتژی (RTS) بی‌شک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. وی در مصاحبه‌ای با سایت Videogamer برای معرفی بازی جدید استودیوی خود، Last Keep، به نام Project Citadel، اشاره کرد که این ژانر در دو دهه‌ی گذشته تحول چندانی نداشته است.
او گفت: "تغییرات زیادی نداشته است. شما هنوز هم همان بازی‌ای را بازی می‌کنید که ۲۰ سال پیش بازی می‌کردید و به برخی از بازی‌های جدید مثل Stormgate و بازی‌های مشابه دیگر نگاه کنید، آن‌ها هنوز هم عمدتاً بر اساس همان فرمول ساخته شده‌اند. این فرمول جواب می‌دهد، یک مجموعه‌ی قوانین طلایی قدیمی است، زیرا در آن زمان خوب بود و اکنون نیز خوب است و خوشحال‌کننده است که ببینیم این موارد هنوز هم جواب می‌دهند، اما در عین حال می‌خواهم کاری جدید انجام دهم، ما می‌خواهیم کاری جدید انجام دهیم."
در مورد اینکه چرا RTS تا این حد به گذشته‌ی خود وابسته است، او اشاره کرد که در زمان ساخت Age of Empires، نگرانی وجود داشت که بازیکنان در برابر تلاش‌ها برای آزمایش مقاومت کنند. او گفت: "در برخی موارد در فرنچایز Age، بیش از حد به خورشید نزدیک شدیم و مجبور شدیم برخی از ویژگی‌های بسیار نوآورانه را از بازی حذف کنیم. من به‌طور خاص در مورد نبردهای مبتنی بر فرمیشن در Age of Empires 3 صحبت می‌کنم. ما حتی آن را در همایش E3 نشان دادیم، اما مجبور شدیم آن را از بازی حذف کنیم، زیرا می‌ترسیدیم که بسیاری از طرفداران قدیمی Age را از خود دور کنیم."
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or