ساخت پروژه ي inSANE مجددا آغاز شد.

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
inSANE.jpg

ساخت پروژه ي inSANE مجددا آغاز شد.

براساس گزارش Bloody Disgusting پروسه ي ساخت عنوان اكشن وترسناك inSANE از كارگردان بنام سينما Guillermo del Toro در استوديويي جديد از سر گرفته شد.اين عنوان قبلا توسط استوديوي Volition از زير مجموعه هاي THQ در حال ساخت بود كه بعد از چند وقت خبر كنسل شدنش در ماه آگوست اعلام شد . براساس صحبت هاي Guillermo del Toro , وي اولين استوديويي كه مسئوليت ساخت بازي را پذيرفته به سرعت خريده است.مسئله ي مبهم در مورد اين استوديو اين است كه هنوز نامي از آن برده نشده هرچند كه Guillermo del Toro قبلا در مورد علاقه اش به Valve, صحبت هاي زيادي كرده بود و در پايان هم اولين خبر قطعي در مورد بازي اين است كه تا سال 2015 اين بازي به بازارعرضه نخواهد شد.

منبع
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
مرسی ممنون .

امید وارم بازی خوبی بشه .

------------------------------------------------------------------------------------------
جالبه خبر در VG247 جدید هستش اما من یادمه این خبر رو چند هفته پیش خوندم .
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
امیدوارم تو VGA امسال باشه! :D (گفته بودم INSANE Trailer :-" :D) حالا چیز خفنی هم ازش نشون ندادن مهم نیست، del Toro بیاد یه نیگا به دوربین بکنه و بره بسه. ;;) :D
 

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
Guillermo del Toro استعداد زیادی تو ساخت عناوین خاص داره و اتمسفری که تو فیلم‌هاش هست تو کمتر فیلمی دیده میشه (مثلاً فلیمی مثل Pan's Labyrinth). امیدوار بودم del Toro با ساخت INSANE سبک مرده Survival Horror رو تو این نسل زنده کنه ولی همین که این عنوان در حال ساخت هست هم خبر خوبیه.
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
Del toro آدم بسیار با استعدادی هست. من که با کارهاش خیلی حال میکنم. Pan's Labyrinth یکی از بهترین فیلم هایی بود که تا به حال دیدم. مرز واقعیت و خیال رو از بین برده بود.

امیدوارم تو بازی سازی هم موفق باشه.
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
با توجه به علاقه ای که به Valve عنوان شده و از طرفی اینکه بازی تا 2015 عرضه نمیشه و Vale اصولا به معطل کردن و دیر عرضه بازیها عادت داره احتمالا ساخت بازی میره تو چنگال هنرمند Valve
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر