شایعه ساخت بازی Star Wars Eclipse با مشکل مواجه است

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
به دنبال معرفی رسمی بازی Star Wars Eclipse، اخیرا شایعه‌ای از طرف تام هندرسون مطرح شده که به مشکلات پیش آمده در توسعه این عنوان می‌پردازد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی Star Wars Eclipse



استودیوی Quantic Dream مدتی پیش بالاخره طی مراسم گیم آواردز 2021 از بازی شایعه‌شده استار وارز خود رونمایی کرد. اما به‌تازگی تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده صنعت بازی، به نقل از منابع خود عنوان کرده که مسائلی مانند محدودیت‌های انجین داخلی و ناتوانی در جذب نیروی جدید (به علت اتهامات وارد شده به استودیو)، مشکلاتی را در توسعه Star Wars Eclipse به وجود آورده است.

به گفته هندرسون، کوانتیک دریم از سال 2013 به دنبال ساخت چنین عنوانی بوده است. ظاهرا پس از عرضه Beyond: Two Souls، توسعه‌دهنده فرانسوی ایده‌های خود را برای ساخت عنوانی به نام Project Karma به سونی ارائه داده که این پروژه، در نهایت به Star Wars Eclipse تبدیل شده است. هندرسون توضیح می‌دهد که جاه‌طلبی این پروژه باعث شده تا سونی ساخته شدن Detroit: Become Human را بجای Project Karma ترجیح دهد. البته یکی از منابع او مدعی شده‌اند که برخی از Assetهای Project Karma در تریلر معرفی بازی دیده می‌شوند و مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

در همین حال، گفته شده که در مقطعی استودیوی کوانتیک دریم در نظر داشته تا جهت دست‌یابی به منابع بیشتر برای ساخت Star Wars Eclipse، فروخته شود اما این اتفاق تابحال رخ نداده. مشکل دیگری که هندرسون به آن اشاره کرده، مربوط به استخدام نیروی تازه است. استودیوی فرانسوی از سال 2018 تاکنون بابت فضای کاری نامناسب بارها مورد اتهام قرار گرفته که همین موضوع، این استودیو را در زمینه جذب نیرو با مشکل مواجه کرده است.

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، کار کردن با انجین داخلی استودیو نیز یکی از مشکلاتی است که سازندگان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. Star Wars Eclipse یک بازی عظیم است، اما انجین داخلی کوانتیک دریم برای مراحل محدود و NPCهای کم‌تعداد ساخته شده. همچنین گفته شده که بخش چندنفره بازی نیز برای تیم سازنده مشکل‌ساز بوده است.

در پایان، تام هندرسون اشاره کرده که Star Wars Eclipse به مدت بیش از 18 ماه در حال ساخت بوده، اما هنوز هیچگونه ورژن قابل بازی از آن وجود ندارد. او می‌گوید که ممکن است ساخت بازی حتی تا 4 یا 5 سال دیگر نیز زمان ببرد، اما مثل همیشه باید در نظر داشت که تمام این موارد اطلاعات غیررسمی هستند و بهتر است تنها به دید شایعه به آن‌ها نگاه کرد.​
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
فکر نمیکنم اگر واقعا مشکلی وجود داشته باشه میومدن توی گیم آواردز بازیشون رو معرفی کنن.
خب از یه طرف هم بعضی وقت ها معرفی های زودهنگام (حداقل یه بخشش) واسه اینه که بتونن نیروی جدید بیشتری جذب کنن. هرچند بنظر خودم این ادعا که مثلا ممکنه ۵ سال کامل با عرضه فاصله داشته باشیم یکم عجیب و دور از ذهنه.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,361
نام
مــاکــان
مورد جالب اینکه دیزنی داشته با QD یک بازی MMO میساخته!! 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🤦‍♂️

اونهم با وجود موفقیت SWTOR ، یعنی دیزنی نخواسته که EA براش MMO بسازه یا برعکس، اصلا EA براش جالب نبوده.
یعنی اگه سونی اجازه میداد ما الان یک MMO از QD داشتیم، اون هم استودیویی که مولتی پلیر (حتی 4-3 نفره ) براش قفل هست :))

کاری نداریم به اینکه احتمال داره دیوید کیج و تیم بازاریابی/لایسنسیگ استودیو درجات بالایی از مخ زنی رو پاس کرده باشن.
ولی با توجه به تعداد بازی های در حال ساخت و تنوع استودیوهای سازنده ، الان طوری شده که هر ننه قمری بره میتونه از دیزنی لیسانس ساخت نسخه ای از سری بگیره.
اینطوری پیش بره دیزنی تا کل ریشه استاروارز به آتیش نکشه ول کن نیست.

این وسط تنها نسخه ای که مطمئنم بازی خوبی از آب در میاد Fallen order 2 هست، مابقی (UBI , Aspyr و...) هیچ ایده ای ندارم که با چه کیفیتی میتونن یک بازی از این سری بسازن.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
کاش کنسل بشه و برگردن سراغ بازی هایی با سبک خودشون. حیفه واقعا
اینم واسه شما :

تیم اصلی داره یـ بازی برا اساس دموی Dark Sorcerer که 2013 واسه نشون دادن قدرت گرافیکی PS4 بیرون داده بودن میسازه.
فان فکت : Detroit Become Human هم بر اساس دمو گرافیکی PS3 ساخته شد

1641727642552.png

1641727687696.png

دموی گرافیکی Dark Sorcerer :


 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
Quantic Dream hits back at Star Wars: Eclipse delay rumors
یه جواب ایمیل به گیمز رادار داده
اول گفته ما تاریخ ندادیم که بخوایم تاخیر بزنیم
گفته ما پارسال تو 2021، 50 درصد افزایش نیرو داششتیم و مشکلی نداریم
و در جواب تام هندرسون مکه ردیف های شغلی خالی رو دیده بود گفتن که پوزیشن های شغلی میتونه فریبنده باشه. در مجموع یه تکذیبیه دادن ولی بدون تاریخ ریلیز
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر