شایعه ساخت بازی Perfect Dark در وضعیت مناسبی نیست

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
بر اساس گزارش جدیدی که توسط رسانه VGC منتشر شده، طی یک سال اخیر نیمی از اعضای اصلی تیم توسعه بازی Perfect Dark استودیوی The Initiative را ترک کرده‌اند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی Perfect Dark

اواخر سال 2020 بود که شرکت Microsoft از ریبوت بازی پرفکت دارک، ساخته شده توسط استودیوی The Initiative، رونمایی کرد. در حالی که در این مدت اطلاعات بیشتری از بازی منتشر نشده، اکنون VGC در گزارشی مفصل به وضعیت تیم توسعه این عنوان طی 12 ماه اخیر پرداخته است. طبق این گزارش، در این مدت نیمی از اعضای اصلی تیم سازنده، استودیو را ترک کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد The Initiative استعدادهای زیادی را از دست داده است.

اعضایی که جدا شده‌اند شامل کریس اونیل، طراح ارشد مراحل، جولین میرز، مدیر بخش جهان‌سازی، دو طراح ارشد سیستم، سه طراح، دو نویسنده ارشد، انیماتور ارشد، مهندس ارشد گیم‌پلی، کارگردان فنی، کارگردان فنی بخش هنری و عضو ارشد تیم QA می‌شود. این در حالی است که دو تن از دیگر توسعه‌دهندگان ارشد بازی، یعنی درو موری (کارگردان بخش طراحی) و دن نیوبرگر (کارگردان بازی) نیز پیش از این جدایی خود را اعلام کرده بودند.

چند عضو ارشد سابق The Initiative در مصاحبه خود با VGC این جدایی‌ها را «سریع و خشن» توصیف کرده‌اند و به گفته آن‌ها، روند پیشروی پروژه شدیدا از این بابت تحت تأثیر قرار گرفته است. آن‌ها علت جدایی‌های اخیر را نبود استقلال داخلی در پیروی از یک چشم‌انداز کلی و سرعت پایین توسعه بازی می‌دانند. یکی از این توسعه‌دهندگان حتی می‌گوید که ساخت بازی «به‌طور دردناکی» با سرعت کم پیش رفته است. با توجه به تمام موارد گفته شده، انتظار می‌رود استودیوی Crystal Dynamics که از سال گذشته برای همکاری به پروژه Perfect Dark وارد شد، حالا نقش پررنگ‌تری را ایفا کند.
استودیوی The Initiative

درل گلگر، رئیس استودیوی The Initiative در صحبت‌های خود با VGC گفته: «ساخت یک استودیوی جدید و بازآفرینی یک مجموعه محبوب به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست. ما قصد داشتیم تا با ساخت The Initiative، از همکاری با استودیوهای دیگر بهره ببریم تا بتوانیم به بلندپروازی‌های خود دست یابیم. ما واقعا بابت پیشرفت‌هایی که با همکاری با استودیوی Crystal Dynamics شاهد آن هستیم، هیجان‌زده‌ایم.

در این سفر، وجود داشتن تغییرات در بین اعضای تیم چیز غیرمعمولی نیست، به‌خصوص با توجه به اینکه طی دو سال اخیر در دوران یک دگرگونی جهانی قرار گرفته‌ایم. کارهای زیادی در مقابل ما وجود دارد تا یک تجربه شگفت‌انگیز Perfect Dark را به بازیکنان خود ارائه دهیم.

ما برای تمام همکاران سابق خود بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم. من از بابت تیمی که اکنون در اختیار داریم و استعدادهایی که در حال ملحق شدن به ما هستند، اطمینان دارم و ما بی‌صبرانه منتظریم تا اطلاعات جدیدی را با طرفداران به اشتراک بگذاریم.»​
 
فشار کاری زیاد و مدیریت نامنظم و وضع نابسامان باعث فرار کارمندان شده
آن‌ها علت جدایی‌های اخیر را نبود استقلال داخلی در پیروی از یک چشم‌انداز کلی و سرعت پایین توسعه بازی می‌دانند.
که اینطور! پس فشار کاری زیاد رابطه مستقیمی با سرعت لاک پشتی توسعه بازی داره، به این صورت که مایکروسافت از بازی ای رونمایی می کنه که هیچ چشم اندازی برای آیندش متصور نیست و این عکس(میم)
خیلی خوبه :D
IMG_۲۰۲۲۰۳۱۶_۱۷۲۵۴۶.jpg
 
زبان نامناسب
البته اون توت فرنگیه در جای خودش بازی خیلی خوبیه و شک نکن اون هیلویی که اول نشون دادن در حد همون توت فرنگی هم نبود:D اما سر هیلو پیشنهاد جدی من مقایسه با هورایزن بود، بزرگترین IP انحصاری مایکروسافت با IP درجه دو انحصاری سونی، هم از نظر متا، هم ویژوال، بخصوص که هر دو هم کراس جن هستن، ولی هیچکس قبول نکرد:D
هورایزون؟
:-/
اونو که قطعی همتون میگفتید ۹۰+ میشه ولی در نهایت یه امتیاز از بروت بیشتر شد
:-?


اون چیزی که تو نمایش اول هیلو نشون دادن، دقیقا به همون شکل و با همون لول دیزاین تو بازی اصلی هم بود بدون کوچکترین تغییری. یعنی عموم پیشرفت در گرافیک بود. حالا تو فکر کن سال قبلش میومد متا ۶۰ میشد. سطحتون همینقدره دیگه من کاری برات نمیتونم بکنم:D
 
دوباره داره داستان هیلو تکرار میشه مثل اینکه دوستان سونی فن عبرت نگرفتن :D
لکن طوری نشود که طوری بشود:D
حالا دقیقا توی هیلو چه اتفاقی افتاد؟‌ بعد از چند سال تاخیر و سرمایه چند صد میلیون دلاری یه بازی عرضه شد که بشه بهش گفت بازی. شاخ غول نشکوندن که.
البته از نظر خیلیا تعداد ویوور‌های توییچ توی چند روز اول عرضه خیلی دستاورد بزرگی نیست.
 
هورایزون؟
:-/
اونو که قطعی همتون میگفتید ۹۰+ میشه ولی در نهایت یه امتیاز از بروت بیشتر شد
:-?


اون چیزی که تو نمایش اول هیلو نشون دادن، دقیقا به همون شکل و با همون لول دیزاین تو بازی اصلی هم بود بدون کوچکترین تغییری. یعنی عموم پیشرفت در گرافیک بود. حالا تو فکر کن سال قبلش میومد متا ۶۰ میشد. سطحتون همینقدره دیگه من کاری برات نمیتونم بکنم:D
هیلو نمایش اولش بد بود. اگه بد نبود عرضه‌اش ۱ سال تاخیر نمی‌خورد. اونقدر داغون بود که ۱ سال وقت گذاشتن برای پولیش بازی. اگر همون همراه با لانچ XS عرضه میشد متاش مثلا ۸۵± میشد؟! نمیشد دیگه...
 
  • Like
Reactions: s.snake2 and Taha75
هیلو نمایش اولش بد بود. اگه بد نبود عرضه‌اش ۱ سال تاخیر نمی‌خورد. اونقدر داغون بود که ۱ سال وقت گذاشتن برای پولیش بازی. اگر همون همراه با لانچ XS عرضه میشد متاش مثلا ۸۵± میشد؟! نمیشد دیگه...
آره ولی نمیدونم چرا دقیقا همون قسمت عینا تو بازی اصلی هم هست!!:D یعنی کوچکترین چیزی از دیزاین تغییر نکرده بود، فقط گرافیکش رو ارتقا دادند. فکر نمیکنم گرافیک ضعیفتر قرار بود مثلا ۲۰ نمره از متاش کم کنه و زرد بشه (اونجور که شما و هم قطاریهات میگفتید).

20220316_180548.jpg

نتیجه: بهترین شوتر سال. نزدیک ۳۰ تا گوتی + جوایزی مثل بهترین مولتی پلیر و ...

تازه پرفکت دارک که یک ثانیه هم از گیم پلیش ندیدیم و صرفا یه cg بوده، ولی خب فاتحه اش رو خوندید از الان:دی البته اینو قبول دارم که XGS به عنوان یکی از بهترین ناشرهای حال حاضر صنعت بازی، حساسیت ها روش بیشتره.
 
هورایزون؟
:-/
اونو که قطعی همتون میگفتید ۹۰+ میشه ولی در نهایت یه امتیاز از بروت بیشتر شد
:-?


اون چیزی که تو نمایش اول هیلو نشون دادن، دقیقا به همون شکل و با همون لول دیزاین تو بازی اصلی هم بود بدون کوچکترین تغییری. یعنی عموم پیشرفت در گرافیک بود. حالا تو فکر کن سال قبلش میومد متا ۶۰ میشد. سطحتون همینقدره دیگه من کاری برات نمیتونم بکنم:D
هورایزن اگر چند منتقد معلوم حال نبودند بالای ۹۰ می شد
 
6 ماه پیش و تاپیک بازی گفتم

Initiative هیچ ایده در مورد Perfect Dark و گیم پلی / طراحی مرحله نداشته و نداره
این چند سال صرفا کانسبت های مختلف امتحان کردن و در نهایت به نتیجه هم نرسیدن

1647445676333.png 1647445770917.png 1647446107160.png
--------
دوستان قبول نمی کردن :-s 8-|
 
حالا دقیقا توی هیلو چه اتفاقی افتاد؟‌ بعد از چند سال تاخیر و سرمایه چند صد میلیون دلاری یه بازی عرضه شد که بشه بهش گفت بازی. شاخ غول نشکوندن که.
البته از نظر خیلیا تعداد ویوور‌های توییچ توی چند روز اول عرضه خیلی دستاورد بزرگی نیست.

هیچی نشد فقط کاری کرد که سازنده بتلفیلد اعتراف کرد که یکی از عوامل فیل شدن بازیشون عرضه شدن تقریبا همزمان با هیلو بود :دی
 
البته اون توت فرنگیه در جای خودش بازی خیلی خوبیه و شک نکن اون هیلویی که اول نشون دادن در حد همون توت فرنگی هم نبود:D
یعنی بازی که قرار بود طبق پیش بینی شما سونی فنها بره جزو لیگ 60 :
تو یه سال تونستن زیرو روش کنن یهو متاش از 60 بشه 87؟!

وقتی ملاکتون واسه خوب یا بد بودن یه بازی صرفاً معطوف میشه به گرافیک؛ نتیجه اش میشه همین بابمول هایی که مجبورید سره نمایش 2020 هیلو اینفینت در بیارید.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or