شایعه ساخت بازی Perfect Dark در وضعیت مناسبی نیست

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
بر اساس گزارش جدیدی که توسط رسانه VGC منتشر شده، طی یک سال اخیر نیمی از اعضای اصلی تیم توسعه بازی Perfect Dark استودیوی The Initiative را ترک کرده‌اند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی Perfect Dark

اواخر سال 2020 بود که شرکت Microsoft از ریبوت بازی پرفکت دارک، ساخته شده توسط استودیوی The Initiative، رونمایی کرد. در حالی که در این مدت اطلاعات بیشتری از بازی منتشر نشده، اکنون VGC در گزارشی مفصل به وضعیت تیم توسعه این عنوان طی 12 ماه اخیر پرداخته است. طبق این گزارش، در این مدت نیمی از اعضای اصلی تیم سازنده، استودیو را ترک کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد The Initiative استعدادهای زیادی را از دست داده است.

اعضایی که جدا شده‌اند شامل کریس اونیل، طراح ارشد مراحل، جولین میرز، مدیر بخش جهان‌سازی، دو طراح ارشد سیستم، سه طراح، دو نویسنده ارشد، انیماتور ارشد، مهندس ارشد گیم‌پلی، کارگردان فنی، کارگردان فنی بخش هنری و عضو ارشد تیم QA می‌شود. این در حالی است که دو تن از دیگر توسعه‌دهندگان ارشد بازی، یعنی درو موری (کارگردان بخش طراحی) و دن نیوبرگر (کارگردان بازی) نیز پیش از این جدایی خود را اعلام کرده بودند.

چند عضو ارشد سابق The Initiative در مصاحبه خود با VGC این جدایی‌ها را «سریع و خشن» توصیف کرده‌اند و به گفته آن‌ها، روند پیشروی پروژه شدیدا از این بابت تحت تأثیر قرار گرفته است. آن‌ها علت جدایی‌های اخیر را نبود استقلال داخلی در پیروی از یک چشم‌انداز کلی و سرعت پایین توسعه بازی می‌دانند. یکی از این توسعه‌دهندگان حتی می‌گوید که ساخت بازی «به‌طور دردناکی» با سرعت کم پیش رفته است. با توجه به تمام موارد گفته شده، انتظار می‌رود استودیوی Crystal Dynamics که از سال گذشته برای همکاری به پروژه Perfect Dark وارد شد، حالا نقش پررنگ‌تری را ایفا کند.
استودیوی The Initiative

درل گلگر، رئیس استودیوی The Initiative در صحبت‌های خود با VGC گفته: «ساخت یک استودیوی جدید و بازآفرینی یک مجموعه محبوب به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست. ما قصد داشتیم تا با ساخت The Initiative، از همکاری با استودیوهای دیگر بهره ببریم تا بتوانیم به بلندپروازی‌های خود دست یابیم. ما واقعا بابت پیشرفت‌هایی که با همکاری با استودیوی Crystal Dynamics شاهد آن هستیم، هیجان‌زده‌ایم.

در این سفر، وجود داشتن تغییرات در بین اعضای تیم چیز غیرمعمولی نیست، به‌خصوص با توجه به اینکه طی دو سال اخیر در دوران یک دگرگونی جهانی قرار گرفته‌ایم. کارهای زیادی در مقابل ما وجود دارد تا یک تجربه شگفت‌انگیز Perfect Dark را به بازیکنان خود ارائه دهیم.

ما برای تمام همکاران سابق خود بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم. من از بابت تیمی که اکنون در اختیار داریم و استعدادهایی که در حال ملحق شدن به ما هستند، اطمینان دارم و ما بی‌صبرانه منتظریم تا اطلاعات جدیدی را با طرفداران به اشتراک بگذاریم.»​
 
استودیویی که استخدامی های زیادی داشت و به قول کاربران قرار بود به یکی از بزرگترین استودیوهای مایکرو تبدیل بشه در کمتر از یکسال نیمی از اعضای اصلی و کلیدی خودشو از دست می ده و حالا CD که یک استودیوی TPــه وظیفه جمع کردن پروژه ای که احتمالش هست ریبوت بشه رو باید به عهده بگیره و سرنوشتش تا مدت ها نامشخصه. این خبر نارضایتی گسترده کارکنان، نشون می ده مدیریت مایکروسافت روی استودیوهاش هنوزم تغییری نکرده و ضعف داره
 
استودیویی که استخدامی های زیادی داشت و به قول کاربران قرار بود به یکی از بزرگترین استودیوهای مایکرو تبدیل بشه در کمتر از یکسال نیمی از اعضای اصلی و کلیدی خودشو از دست می ده و حالا CD که یک استودیوی TPــه وظیفه جمع کردن پروژه ای که احتمالش هست ریبوت بشه رو باید به عهده بگیره و سرنوشتش تا مدت ها نامشخصه. این خبر نارضایتی گسترده کارکنان، نشون می ده مدیریت مایکروسافت روی استودیوهاش هنوزم تغییری نکرده و ضعف داره


VGC's sources agreed that they would be surprised if Crystal Dynamics' introduction, combined with the significant departures of core staff, hadn't triggered an effective soft reboot of Perfect Dark and that it was likely still years away from release
 
من شخصاً بیشتر از اینکه برای Perfect Dark ناراحت باشم، برای The Initiative ناراحتم. لامصب ترکیب اعضاش یه پا لیگ ستارگان بود و چقدر حیف که تعداد زیادی از این استودیو رفتن. چه سابقه و چه رزومه‌های درخشانی؛ واقعا حیف!
 
خیلی خوبین ،زدین pretending with a guy
اولا اون guy اسم داره و اسمشم هست drew murray
ثانیا pretend نیست. خود drew چند بار توییت زده بود که به بچه خودشم داده بازی کرده.
قبلا هم توییتشو گذاشته بودیم همین امروزم گذاشتیم.

2022-03-15_19-44-30.jpg 2022-03-15_22-16-15.jpg 2022-03-15_22-15-10.jpg
 
آخرین ویرایش:
همیشه هایپ بی جا بک فایر می کنه. باشد تا آدم شوند.
این عدم نمایش به موقع بازی ها هم مزید بر علت هست که تیم تا یه زمان زیادی خودش هم ندونه بازخورد محصول چیه و خیلی اوقات باعث میشه پروژه از فیدبک به موقع محروم بشه.

پ ن: حالا فیل اسپنسر رو بزاریم کنار، کارگردان اینسامنیاک رو هم زیر سوال می برین در نوع خودش جالبه.
 
همیشه هایپ بی جا بک فایر می کنه. باشد تا آدم شوند.
این عدم نمایش به موقع بازی ها هم مزید بر علت هست که تیم تا یه زمان زیادی خودش هم ندونه بازخورد محصول چیه و خیلی اوقات باعث میشه پروژه از فیدبک به موقع محروم بشه.
امسال برای ایکسباکس شده سال بک فایر. اول کراس فایر حالا هم پرفکت دارک. سال نحسی شده بهتره استارفیلد رو امسال منتشر نکنه
 
  • Love
Reactions: Taha75
خیلی خوبین ،زدین pretending with a guy
اولا اون guy اسم داره و اسمشم هست drew murray
ثانیا pretend نیست. خود drew چند بار توییت زده بود که به بچه خودشم داده بازی کرده.
قبلا هم توییتشو گذاشته بودیم همین امروزم گذاشتیم.

View attachment 248826View attachment 248827View attachment 248828

دوست عزیز ما که نزدیم، یه بابای دیگه شوخی کرده و کلا هم محض فان بود، شما به دل نگیرید. وگرنه که کلا گور باباشون. نه اینیشیتیو استدیو خاصی هست و از ابتدا روی هایپ کاذب بنا شده بود، و نه پرفکت دارک IP بدرد بخوریه و یه بازی منسوخ و فراموش شده است. این AAAA هم همه میدونیم تبلیغات محض بود و نباید جدی گرفتش. امثال ND و R* و SM و... ادعا نمیکنن AAAA میسازن، اینا که دیگه تکلیفشون مشخصه. به قول گذشتگان و علما شنونده باید عاقل باشه.

ولی من مطعنم ریبوت پرفکت دارک به کمک کریستال داینمیک راه خودشو پیدا کرده و اعضای با سابقه و خفن CD میتونن یه بازی فوق موفق و بسیار باکیفیت مثل Avengers بسازن😍
 
باز دوباره سره یه مساله نه به دار نه به بار امت بازیسنتر ریختن رو سر هم تا هم دیگه رو سلاخی کنن اونم برای بازی ای که تا حالا فقط یه تیزر سی جی ازش اومده بیرون با توجه به صحبتایی که در مورد قابل بازی بودن گیم در گذشته شده میشه حدس زد فقط حدس که اینا بازی رو ساختن خیلی هم جلو رفتن ولی بعدش بنا به دلایلی مثل ایرادات فنی و یا درست قابل اجرا نبودن بازی و یا جالب نبودن داستان و گیم پلی بازی مجبور شدن بازی رو بکوبن و از نو بسازن مثل uncharted 4 و cyberpunk2077 در مورد کارکنای بیرون رفته از استودیو هم الان زوده بگیم که وضعیت استودیو خراب بوده و اینا به خاطر این وضعیت رفتن استودیو initiative درسته که از اول دارای استقلال مدیریتی بوده و مایکرو تو کاراش قرار بوده دخالت نکنه به اون صورت ولی بالاخره خوده استودیو یه مدیریتی داشته شاید مدیریت خوده استودیو این کارمندا رو لازم ندونسته و یا این کارکنا فکر میکردن تو این استودیو ازادی 100 درصدی دارن ولی دیدن از این خبرا نیست و رفتن لیست کارکنا رو که دیدم به نظرم واقعا تعداد کارمندای حرفه ای استودیو زیاد بود شاید برای این که بتونن این کارمندا رو تست کنن تا ببینن به درد میخورن استخدامشون کردن و بعدم اونایی رو که مدیریت استودیو خوشش اومده نگه داشته و بقیه رو فرستاده بره از این داستانا سره halo infinite هم بود که به خیر گذشت اینم به خیر میگذره
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or