ساخت بازی بدون نظارت و دخالت ناشران ساده خواهد بود

Safety & Peace

May I stand unshaken Amid, amidst a crashing world
کاربر فعال
Sep 4, 2011
12,848
نام
تونی آلمِیدا


سازنده بازی مستقل City Tuesday، آقای Chris Zukowski به تازگی ضمن گفتگو با سایت GamingBolt اذعان داشت که ساخت یک بازی بدون نظارت و دخالت ناشران بسیار ساده و راحت است.

وقتی که از او پرسیده شد که ساخت یک بازی بدون داشتن پشتیبانی یک ناشر چگونه خواهد بود، وی در جواب گفت که ساخت بازی بدون فشار ناشران بسیار ساده خواهد بود و شما وقت کافی برای ساخت بازی خود خواهید داشت.

آقای Zukowski اظهار داشت: " بله آسان تر خواهد بود اما بیشتر از زمانی که یک ناشر به نظارت به کارها می‌پردازد، طول خواهد کشید."

وقتی که از او در مورد مشارکت آن ها با کمپانی مایکروسافت سوال شد، او تصریح کرد: " این یک مشارکت واقعی نبوده است."

" این مشارکت شبیه نوعی بازار بوده است که من پولی خرج می‌کنم تا بازی من را در آن قرار دهند. این یک محل فوق العاده برای عرضه اولین بازی ما بوده است اما من تصمیم دارم که به بازارهای پویا تری از قبیل iOS وارد شوم."

به نظر منطقی می‌رسد که سازندگان بدون داشتن ناشری که زمان ساخت یک بازی را تعیین کند، راحت تر به ساخت بازی خواهند پرداخت و این همچنین بدین معناست که سازندگان آزادی عمل بیشتری برای خلاقیت خواهند داشت. اما مشکلاتی از قبیل حمایت مالی برای پشتیبانی از بازی شما را نیز در پی خواهد داشت. با توجه به این موضوع، اغلب اوقات شما قادر به پیاده سازی ایده های بزرگ خود نخواهید بود.

منبع
 

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
4,729
نام
مهدی ارتگلی
اینو باید تو ایران گفت بنیاد پیر بازی سازا رو در آورده نه ناشر درست و حسابی گیر میاد نه بنیاد میزاره دوستان بازیه درستی بسازن
 

.sandman.

کاربر سایت
Aug 27, 2012
651
نام
Armin
البته این رو هم باید گفت که ساخت یهipبزرگ بدون یه ناشر غیرممکن!
ناشرها هم باهم فرق دارن یکی مثلActiیکی هم مثلRockstar
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟