ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت: خرید کمپانی های بازی ادامه خواهد داشت.

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
مدیر عامل مایکروسافت آقای نادلا به همراه فیل اسپنسر مدیر بخش Xbox در مصاحبه ای با سایت CNET پس از خرید 7.5 میلیارد دلاری کمپانی زنیمکس گفته است :
شما نمی توانید از خواب بیدار شده، و به راحتی تصمیم به ساخت یک استودیو بازی بگیرید. ایده ما از داشتن و ایجاد محتوا، دستیابی به مخاطبان بیشتر است.

فیل اسپنسر به نقش محتوا برای موفقیت پلتفورم Xbox اشاره کرده و می گوید:
این یک سرمایه گذاری عظیم در بخش گیم است. استودیو های زنیمکس خریداری شده به صورت نیمه مستقل اداره شده، تا ویژگی هایی که در گذشته باعث موفقیت این استودیو ها شده از بین نرود. به همین دلیل حفظ فرهنگ سازمانی این استودیو ها اهمیت بسیاری دارد.

نادلا در ادامه برای تاکید بر سرمایه گذاری های مایکروسافت در بخش گیم و ادامه خرید کمپانی های دیگر اشاره می کند:
به همین دلیل کمپانی های گیم در رادار مایکروسافت قرار دارند. ما به دنبال جاهایی هستیم که هدف و فرهنگ مشابه و یکسان با ما را داشته باشند مانند کمپانی زنیمکس که از سال 2001 با تیم Xbox همکاری داشته است. ما همیشه به دنبال رشد و گسترش بخش Xbox با سرعت بالا خواهیم بود.

منبع
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
راجب قسمت دوم گفتم :-"
وگرنه تو لیست من جز اولین هاست :D
آها از اون نظر :D
خوب اصلا اینطور به نظر نمیاد
اون چیزی که من می بینم اینکه مایکروسافت تصمیم گرفته قبل از ورود جدی و کامل آمازون و گوگل و اپل ، هر چی لازم داره و مهم هست رو جارو کنه تا هم یه وضعیتی مثل ویندوز در بازار سیستم عامل ها ایجاد کنه و هم دم اون سه تا رو قیچی کنه و همینطور در مقابل رفتار های احتمالی تنسنت آمادگی لازم رو داشته باشه و موازی با این ها یه اهرم اعمال قدرت در بازار پردازش ابری به دست بیاره.احتمالا باید بدونی در بحث بازار فضاهای ابری چه جنگ سنگینی بین مایکروسافت و آمازون در گرفته.گیم می تونه برگ برنده ی بزرگی باشه برای مایکی
 

R3D_R4N9ER

کاربر سایت
Aug 11, 2014
791
نام
امیرحسین
آسوبو یادت رفت

احساس می کنم داستان جدی تر از کل کل با سونی و پلی استیشنه :-?
فیل اسپنسر اومد گفت رقابت ما با گوگل و آمازون هستش نه با سونی و خیلی ها به سخره گرفتن.مسئله اینجاست فیل اسپنسر و بخش اکس باکس دیگه یه بخش زیر مجموعه ویندوز نیستن که بودجه و سیاست های محدود داشته باشن،فیل اسپنسر الان روی همون میزی میشینه که رییس سایر بخش های مایکروسافت میشینن و با ریاست کلی نادلا برای آینده کل کمپانی تصمیم میگرن و مسلما مسئله ی گیمینگ و اکس باکس فراتر از رقابت سنتی با سونی در گیمینگ هستش و چشم انداز اصلی رقابت با غول های بزرگ تکنولوژی مثل گوگل و آمازون هستش.
مایکروسافت برگ برنده ای که مقابل اپل و گوگل و آمازون داره بخش گیمینگ گسترده تر و با سابقه ترش نسبت به رقبای اصلی خودشه از طرفی هم صنعت گیم الان تبدیل به پول ساز ترین صنعت سرگرمی شده که هر کس برای به دست سهمی از این بازار بزرگ در تقلا هست و خوشبختانه این پتانسیلی که داشتن رو بالاخره جدی گرفتن.
 

FarSeeR

کاربر سایت
Jun 18, 2013
1,128
دوستان یجوری میگن اینو بخر اونو بخر انگار ماکروسافت رفته بازار لباس بخره ? بابا حرف ۷.۵ میلیارد دلار پول وسطه، حتی واسه ماکروسافت و اپل هم هزینه بشه اگه جواب نده کلی سهام شرکت میاد پایین و سهام دارا پدر طرفو در میارن... آیپی های بزرگی الان دست ماکروسافت اومده که مارکتینگ قوی ای پشتش میاد واسه برند اکس باکس اما به این نکات توجه کنید، کاربرای گیم پس که الان به پونزده میلیون رسیدن اگه ۱۵ میلیون کاربر فعال باشه، درامدی حدودا ۱۵۰ میلیون دلار در ماه رو براس ماکروسافت داره، از اون طرف هر بازی انحصاری سونی به فروش های میلیارد دلاری میرسه. درسته واسه من کاربر خوشاینده که بازیارو ارزون بدست بیارم، اما ۱۵۰ میلیون دلار درامد در مقابل هزینه ای که برای بیش از صد بازی میکنی و ساخت بازی های AAA با بودجه های سنگین خیلی سخت میشه و مدیریتش از اون سخت تر. اما اگه این روند خوب پیش بره و تعداد کاربرا به بیش از ۵۰ یا حتی بیشتر برسه تو مدت زمانی که برنامشو دارن، میشه اینده درخشانی واسه برند اکس باکس متصور شد.
درسته الان یه هایپی شکل گرفته همه اکس فن ها دارن سونی رو مسخره میکنن، اما فراموش نکنید کفه ترازوی سونی اونقدرها هم سبک نیست. تصور کنید اگه چند ساعت بعد از بمب خبری این خرید ناتی داگ یه تیزر ۱۰ ثانیه ای منتشر میکرد هایپ به کدوم سمت بیشتر میبود.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,363
نام
Majid
رو خاک میسازن
رو هر چی بسازند ما حرفمون گیم هست نه ویندوز
یک جوری میگین ثروت داره جا علم انگار هر هفته یک میلیارد گنج از زیر زمین پیدا میکنه میره باهاش استدیو میخره :D هرچی مایکرو سرمایه داره بخاطر زحمتیه که تو زمینه تکنولوژی و کامپیوتر کشیده الانم داره پولاشو به رخ میکشه.
 

bear14

کاربر سایت
Apr 24, 2017
223
الان تو اکثر استودیوها و کمپانی ها یک حالت ( الان چی بپوشم) وجود داره و منتظرن که خواستگاره بیاد :D
اتفاقا هیچکدوم مایل به ازدواج نیستند قصد ادامه تحصیل دارند
این وسط تنها بتزا ترشیده بود که تن به ازدواج اجباری داد ...شاید یه مدت دیگه بیوه شد.
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
علم بهتر هست یا ثروت
یقینا ثروت
مایکروسافت علم بازیسازی نداره اما ثروت داره
با ثروتش به دور افتاده دنبال خریدن استدیوها دیگه.
از تمامی استدیوهای بازیساز خواهشمندم خود را در معرض فروش قرار ندهند .
View attachment VID_20200922_175812.mp4
 

|PREDATOR|

کاربر سایت
Aug 4, 2011
2,311
نام
Rashed
اتفاقا هیچکدوم مایل به ازدواج نیستند قصد ادامه تحصیل دارند
این وسط تنها بتزا ترشیده بود که تن به ازدواج اجباری داد ...شاید یه مدت دیگه بیوه شد.
نمکدونه کی بودی تو :x:D
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,092
نام
محمد علی

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
مثلا یه شرکت خاص که کنسول هم می‌سازه و مایکروسافت نیست بیاد بانجی رو بخره. چه درامای زیبایی شکل می‌گیره و چه خون‌ها که ریخته می‌شه:D

که بانجی براش کیلزون بسازه؟ :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر