زمان انتشار بازی Call Of Duty MW2 Campaign Remastered لو رفت

WonderMahdi

کاربر سایت
Mar 21, 2020
609
نام
مهدی قربان‌زاده
فروشگاه پلی‌استیشن آلمان به اشتباه اطلاعات بازی Call Of Duty Modern warfare 2 Campaign Remastered را لو داده و اینطور که به نظر میرسد شایعات مربوط به این بازی حقیقت داشته‌اند.

COD MW2 Remastered


صفحه‌ی اصلی این فروشگاه برای نسخه بازسازی شده 2 Call Of Duty Modern Warfare اطلاعات مهمی درباره بازی را در اختیار ما میگذارد که میتوان به زمان انتشار بازی در تاریخ 12 فروردین اشاره کرد. همچنین همانطور که از اسم بازی پیداست، بازی دارای حالت‌های Spec Ops و چندنفره نخواهد بود. این نسخه تفاوت‌های زیادی نسبت به بازی اصلی دارند. پیشرفت جزئیات گرافیکی، اینیمیشن‌ها و اضافه شدن حالت HDR از نکات مثبت این بازی به حساب می‌آیند. در صورت خرید این بازی یک بسته در قسمت چندنفره‌ی Call Of Duty Modern Warfare و Warzone به شما تعلق میگیرد که میتوانید در نقش Ghost در این دو بخش بازی کنید.

نبود بخش چندنفره در این بازی بسیاری از طرفداران را ناراحت کرده اما اینطور که به نظر میرسد اینفینیتی وارد تصمیم گرفته است تا نقشه‌های این بازی را در بخش چندنفره Call Of Duty Modern Warfare را بازسازی کند و از چند دستگی گیمرها جلوگیری کند.

حالا باید هر لحظه منتظر بود تا اکتیویژن به صورت رسمی بازی را معرفی کند و ما اطلاعات بیشتری از Call Of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered را دریافت کنیم. در صورت موفقیت این بازی به احتمال زیاد اکتیویژن به دنبال بازسازی قسمت آخر سه گانه Modern Warfare خواهد بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر