Tim Sweeney رییس اپیک در مصاحبه ای با VentureBeat درباره نسل بعد صحبت هایی کرده که در پایین می تونید بخوانید
"شما فقط زمانی باید سخت افزار را تغییر دهید که بتوانید پیشرفت چشمگیری در کیفیت داشته باشید .پیشرفتی عظیم و کیفیتی نو
عمر زیاد کنسول های این نسل برای ما نعمتی(!) بوده است چون هرساله به کاربر های Xbox 360 اضافه می شود و
بازی های ما نیز فروش بیشتری می کنند از سوی دیگر ساخت بازی برای سخت افزار قدیمی ان شور و هیجان ساخت بازی برای سخت افزار جدید را ندارد.
چیزی که مهم است این است که ما مدت طولانی با سازندگان سخت افزار ها مثل AMD و Intel کار کرده ایم و درباره مسیری که در اینده پیش خواهیم صحبت کرده ایم"
جالب است بدانید یکی از دلایلی که مایکرو سافت Xbox 360 , RAM را از 256 به 512 تغییر داد نصیحت های اپیک بوده است
"افزایش RAM یکی از دلایلی بود که ما توانستیم Gears of War را پر جزییات تر بسازیم
اگر RAM افزایش پیدا نمی کرد ما نمی توانستیم جزییات زیادی در بازی های خود قرار دهیم البته برای افزایش RAM
مایکروسافت مجبور شد 1 میلیارد خرج کند که اگر این کار را نمی کرد به اندازه الان موفق نبود
"شما فقط زمانی باید سخت افزار را تغییر دهید که بتوانید پیشرفت چشمگیری در کیفیت داشته باشید .پیشرفتی عظیم و کیفیتی نو
عمر زیاد کنسول های این نسل برای ما نعمتی(!) بوده است چون هرساله به کاربر های Xbox 360 اضافه می شود و
بازی های ما نیز فروش بیشتری می کنند از سوی دیگر ساخت بازی برای سخت افزار قدیمی ان شور و هیجان ساخت بازی برای سخت افزار جدید را ندارد.
چیزی که مهم است این است که ما مدت طولانی با سازندگان سخت افزار ها مثل AMD و Intel کار کرده ایم و درباره مسیری که در اینده پیش خواهیم صحبت کرده ایم"
جالب است بدانید یکی از دلایلی که مایکرو سافت Xbox 360 , RAM را از 256 به 512 تغییر داد نصیحت های اپیک بوده است
"افزایش RAM یکی از دلایلی بود که ما توانستیم Gears of War را پر جزییات تر بسازیم
اگر RAM افزایش پیدا نمی کرد ما نمی توانستیم جزییات زیادی در بازی های خود قرار دهیم البته برای افزایش RAM
مایکروسافت مجبور شد 1 میلیارد خرج کند که اگر این کار را نمی کرد به اندازه الان موفق نبود
