رینگ خونین: 10 شخصیت برتر سری Mortal Kombat

بهترین شخصیت سری Mortal Kombat از نظر شما کدام است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    64

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste


1632898454165.png

این مقاله قصد داریم تا 10 شخصیت برتر سری مورتال کمبت را معرفی کنیم.ما برای این فهرست، مبارزان سری Mortal Kombat را بر اساس توانایی‌ها، پیش زمینه‌های داستانی و جذابیت کلی آن‌ها رتبه بندی کردیم. نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که ما این شخصیت‌ها را برای این انتخاب نکردیم که شما آن‌ها را بر اساس این انتخاب‌ها اولویت بندی کنید. زیرا هر بازی‌بازی سبک مورد علاقه‌ی شخصی خود را دارد.


1632898488513.png

10. Goro

مبارزه با حریفانی که در این سری دو دست در بدن دارند به اندازه‌ی کافی سخت است، بنابراین می‌توانید تصور کنید مبارزه با حریفی که 4 دست دارد چقدر سخت‌تر خواهد بود. جای تعجب نیست که او پش از اینکه توسط Liu Kang برکنار شود، به مدت 500 سال قهرمان مسابقات MK بوده است. او اولین بار در نخستین بازی Mortal Kombat به عنوان یک غولآخر غیر قابل بازی ظاهر شده بود و بزرگ‌ترین چالشی بود که بازی‌بازان آرکید باید با او روبرو می‌شدند.



1632898598641.png

Kung Lao .9

این شخصیت کار خود را به عنوان یک راهب شائولین شروع کرده بود اما شما با دیدن سبک مبارزه‌ی او متوجه این موضوع نمی‌شدید. بسیاری از بهترین حرکات او بر اساس یکی از لوازم شخصی اوست؛ کلاهی که لبه‌های آن از تیغی برنده ساخته شده است. این کلاه حرکات مختلفی دارد اما یکی از جالب‌ترین آن‌ها فتالیتی Hat Slice است. با این فتالیتی او حریفان خود را با یک حرکت به دو نیم تقسیم می‌کند. حتی بهتر از این، این کلاه دوباره به روی سر این شخصیت بر می‌گردد و شما همیشه برای انجام حرکت بعدی آماده خواهید بود.وی از نوادگان Kung Lao بزرگ است، کسی که گورو را در اولین قهرمانی خود شکست داد. بنابراین او برای بازیابی افتخار خانواده‌ی خود وارد دومین مرحله‌ی مسابقات می‌شود.



1632898629807.png

8. Kitana

هر چقدر که تبدیل شدن به یک حرفه‌ای با این شخصیت سخت بوده، اما پس از اینکه توانستید با قابلیت‌های او آشنا شوید، تبدیل به یک مبارز قابل اعتماد می‌شود. خواهر دوقولوی فرضی او یعنی Mileena به عنوان یک تنوع رنگی برای کیتانا خلق شده بود. اما هیچ شکی وجود ندارد که کدام شخصیت پیش زمینه و سابقه داستانی بیشتری دریافت کرد.بعدها کیتانا می‌فهمد که ملینا در واقع یک کلون بوده که توسط Shang Tsung درست شده است . او موقعیت خود را به عنوان یک قاتل برای Shao Khan ترک کرده تا به گروه افراد خوب داستان بپیوندد. Kiss of Doom فراموش نشدنی کیتانا یکی از دردناک‌ترین فتالیتی‌های این سری محسوب می‌شود و بادبزرن او نیز یکی از بهترین وسیله‌های پرتابی بازی است، به خصوص وقتی که با چندضرب‌های دیگر ترکیب می‌شود.


1632898694088.png

7. Sonya Blade

او که به عنوان اولین شخصیت زن در این سری بازی ظاهر شد، در طول سال‌ها ثابت کرد که چقدر می‌تواند کارش خوب باشد. این افسر نیروهای ویژه‌ی ایالات متحده که در آخرین لحظات به اولین نسخه این سری اضافه شد و ظاهر او نیز از روی بازیگر هنرهای رزمی یعنی Cynthia Rothrock الهام گرفته شد، تمام تلاش خود را برای شکست دادن Kano و گروه گنگستری او یعنی Black Dragon به کار بست. بدون شک او در بین تمام شخصیت‌های عنوان نخست بهترین پرش‌ها را داشت و Kiss of Death او نیز روشی دردناک برای شکست حریفان بود.



1632898721322.png

6. Raiden

علیرغم اینکه در پایان بندی مربوط به این شخصیت در بازی نخست، جهان به پایان خود می‌رسد، اما در دنباله‌ی بازی به عنوان نگهبان قلمروی زمین بازگردانده می‌شود و از آن زمان تاکنون او تبدیل به یک مبارز فراموش نشدنی شده است.رایدن توسط کسی به مبارزه دعوت نشد جز Shang Tsung و موقعیت او به عنوان خدای تندر قدرتی به او می‌دهد که می‌تواند از رعد و برق در مبارزات خود استفاده کند. فتالیتی او در بازی اول به قدری شدید و خشن بود که نسخه SNES بازی به شدت تغییر داده شد و سکانس بریدن سر را به صورت محو شده نشان می‌داد.




1632898809347.png

5. Johnny Cage

عجیب نیست که یک شخصیت الهام گرفته شده از ستاره‌ی فیلم‌های اکشن یعنی Jean Claude Van Damme بخواهد گرد و خاک به پا کند. اما این تنها ظاهر او نیست که وی را به چنین شخصیت بزرگی تبدیل کرده است. همانند کسی که از او الهام گرفته شده، او نیز در بازی به عنوان یک بازیگر فیلم‌ها‌ی رزمی وارد مسابقات MK می‌شود تا نشان دهد به جلوه‌های ویژه نیازی ندارد. با وجود داشتن شخصیت مغرور و متکبر او، حملات قدرتمند از راه دور او باعث می‌شود تا حریفان او آرزو کنند که در مقابل او قرار نگیرند، به خصوص در زمانی که با هدف ضربه زدن به نقاط حساس آن‌ها حمله می‌کند.



1632898847217.png

4. Shang Tsung

همانطور که تاکنون دیدیم، تقریباً هر مبارز MK یک سری فنون جالب را به میدان مبارزه می‌آورد. اما توانایی تغییر شکل این جادوگر همه چیز را به سطح جدیدی می‌رساند. او نه تنها می‌تواند ظاهر شخصیت دیگر را به خود بگیرد، بلکه تمام حرکات کلیدی و شخصی آنان را نیز به دست می‌آورد. البته هولناک‌ترین و معروف‌ترین توانایی او این است که می‌تواند روح حریف شکست خورده خود را بدزدد. Shang Tsung به عنوان غولآخر پایانی نخستین مورتال کمبت خدمت می‌کرد اما مهارت مبارزه‌ی واقعی او با فرم جوانترش از بازی دوم به بعد ظاهر شد.


1632898911578.png

3. Liu Kang

شخصیت اصلی قهرمان این سری و قهرمان فعلی قلمروی زمین در Mortal Kombat. حرکت‌های امضای لیو کنگ با ضربان بلند پای او همراه است که او همانند موشک آن را به حریف می‌زند. همچنین ضربه‌ی دوچرخه‌ای او نیز صدمات زیادی به دشمن وارد می‌کند. فتالیتی او نیز با کسی شوخی ندارد زیرا از MK2 به بعد او توانست به یک اژدهای عجیب تبدیل شود. لیو کنگ در 4 بازی ابتدایی سری مورتال کامبت حضور داشت. بنابراین تصور کنید وقتی ما ناگهان در افتتاحیه‌ی Deadly Alliance کشته شدن او را دیدیم چقدر شوکه شدیم.




1632898968042.png

2. Sub-Zero

فتالیتی این شخصیت یکی از اصلی‌ترین دلایل شهرت این سری بازی محسوب می‌شود. آنچه که ممکن است ندانید این است که در واقع دو نفر نام ساب زیرو را بر خود دارند. اولین نفر توسط اسکورپیون در بازی اول کشته شد و برادرش نام او را از مورتال کمبت 2 به بعد برای خود انتخاب کرد. حرکت شاخص ساب زیرو، توانایی منجمد کردن حریفان است. این قابلیت به او این امکان را می‌دهد تا به راحتی ضربه‌های آزاد را در برابر حریف خود انجام دهد. ساب زیرو تنها شخصیتی است که در تمام بازی‌ها‌ی رزمی مورتال کمبت حال حاضر، حضور داشته است.


1632899003019.png

1. Scorpion

به راحتی می‌شد حدس زد که این شخصیت چهره‌ی نمادین این فرانچایز و بالاترین شخصیت در فهرست ما می‌باشد. او یک نینجای بازگشته از مرگ است که در بازی نخست توسط ساب زیرو کشته شد و اکنون از مرگ بازگشته تا انتقام مرگ خود را بگیرد. هنگامی که عصبانی می‌شود به سمت دشمن خود سر نیزه‌ای پرتاب کرده و فریاد می‌زند: “بیا اینجا” و از آنجایی که او یک مرده است، جمجمه‌ای شعله ور دارد که حریفانش را در آتش خشم خود می‌سوزاند.



 

AMIRXBOX1

کاربر سایت
Jun 17, 2021
138
نام
AMIR GAMER
بح بححح یه مقاله عالی دیگه از بهزاد عزیز ...
عالی بود تعریف هات
دقیقا اسکورپین خیلی چهره محبوبیه و داستان غم انگیزی هم داره خیلی قشنگه، اما انتخاب من که خیلی همیشه باهاش حال میکنم لوکین هستش خیلی خفنه و آتش افزار هم هست
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر