- May 18, 2012
- 4,706
- نام
- Ebrahim
مدیرعامل استودیوی Nightdive، سازنده نسخه ریمیک System Shock، ریمیک Resident Evil 2 را یکی از اجزای اصلی تجدید حیات در بازیهای ترسناک و ریمیکها میداند.
استفان کیک، مدیر عامل Nightdive، در صحبت با VGC گفت که نمیتواند زمان دقیقی برای بازگشت ژانر ترسناک علمی-تخیلی مشخص کند، اما از عرضه ریمیک تحسین شده Capcom در سال ۲۰۱۹ به عنوان عامل اصلی یاد کرد.
کیک به ما گفت: «من واقعاً طرفدار سرسخت Dead Space هستم، بنابراین از اینکه دیدم اولین قسمت را بازسازی میکنند، خیلی خوشحال شدم. Callisto Protocol نیز شگفتانگیز به نظر میرسد و البته ما System Shock را داریم.
«از دیدن آن بسیار خوشحالم. ترسناک علمی تخیلی ژانر مورد علاقه من است، بنابراین من همیشه به دنبال چنین چیزهایی هستم. بیش از هر زمان دیگری، ما شاهد هجوم زیادی از این بازی ها هستیم؛ شاید مردم فقط از خیال پردازی خسته شده اند!»
«این همانند یک جزر و مد است؛ شما World of Warcrafts و Everquests را در دهه ۲۰۰۰ دریافت کردید و سپس به نوعی به سمت علمی تخیلی حرکت کرد، و سپس به فانتزی بازگشت، و اکنون ما دوباره به علمی تخیلی بازگشته ایم. شما باید به نوعی به تاریخ نگاه کنید.»
اما چیزی که واقعاً من را شگفتزده میکند این است که بازیهای علمی-تخیلی بهطور سنتی ترسناک فروش چندانی نداشتند، اما فکر میکنم با ظهور برخی از بازسازیهای جدیدتر، بهویژه بازیهای Resident Evil و هجوم زیاد مردم باعث شده است که بگویم فقط می خواهم ترسناک بازی کنم!
«رزیدنت اویل ۲ کار فوقالعادهای انجام داد، آنها واقعاً استانداری را تعیین کردند که یک بازسازی باید چگونه باشد و فروش فوقالعاده خوبی داشت. و من فکر میکنم که این باید یک عامل اصلی در این بود که چرا ما شاهد بازسازی Dead Space هستیم.
منظورم این است که Dead Space پاسخی به Resident Evil 4 بود که اولین بار منتشر شد، بنابراین تاریخ در حال تکرار است.
استفان کیک، مدیر عامل Nightdive، در صحبت با VGC گفت که نمیتواند زمان دقیقی برای بازگشت ژانر ترسناک علمی-تخیلی مشخص کند، اما از عرضه ریمیک تحسین شده Capcom در سال ۲۰۱۹ به عنوان عامل اصلی یاد کرد.
کیک به ما گفت: «من واقعاً طرفدار سرسخت Dead Space هستم، بنابراین از اینکه دیدم اولین قسمت را بازسازی میکنند، خیلی خوشحال شدم. Callisto Protocol نیز شگفتانگیز به نظر میرسد و البته ما System Shock را داریم.
«از دیدن آن بسیار خوشحالم. ترسناک علمی تخیلی ژانر مورد علاقه من است، بنابراین من همیشه به دنبال چنین چیزهایی هستم. بیش از هر زمان دیگری، ما شاهد هجوم زیادی از این بازی ها هستیم؛ شاید مردم فقط از خیال پردازی خسته شده اند!»
«این همانند یک جزر و مد است؛ شما World of Warcrafts و Everquests را در دهه ۲۰۰۰ دریافت کردید و سپس به نوعی به سمت علمی تخیلی حرکت کرد، و سپس به فانتزی بازگشت، و اکنون ما دوباره به علمی تخیلی بازگشته ایم. شما باید به نوعی به تاریخ نگاه کنید.»
اما چیزی که واقعاً من را شگفتزده میکند این است که بازیهای علمی-تخیلی بهطور سنتی ترسناک فروش چندانی نداشتند، اما فکر میکنم با ظهور برخی از بازسازیهای جدیدتر، بهویژه بازیهای Resident Evil و هجوم زیاد مردم باعث شده است که بگویم فقط می خواهم ترسناک بازی کنم!
«رزیدنت اویل ۲ کار فوقالعادهای انجام داد، آنها واقعاً استانداری را تعیین کردند که یک بازسازی باید چگونه باشد و فروش فوقالعاده خوبی داشت. و من فکر میکنم که این باید یک عامل اصلی در این بود که چرا ما شاهد بازسازی Dead Space هستیم.
منظورم این است که Dead Space پاسخی به Resident Evil 4 بود که اولین بار منتشر شد، بنابراین تاریخ در حال تکرار است.