ریمیک بازی Resident Evil 4 رسما رونمایی شد؛ عرضه در بهار سال آینده

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
پس از چند سال شایعه، کپکام بالاخره از ریمیک عنوان محبوب Resident Evil 4 برای کنسول‌های نسل نهم و PC رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil 4 Remake




شرکت Capcom این معرفی را در ابتدای جدیدترین قسمت از برنامه State of Play انجام داد. ریمیک بازی Resident Evil 4 برای تاریخ 4 فروردین 1402 برنامه‌ریزی شده و بازیکنان باری دیگر در نقش لیان اس. کندی، راهی مأموریت نجات دختر رئیس جمهور خواهند شد. کپکام در نظر دارد تا در این عنوان در کنار حفظ ماهیت نسخه اوریجینال، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها یک بازی Survival horror مناسب برای سال 2023 را خلق کند.

گفته شده هدف بازسازی رزیدنت ایول 4 این است تا در کنار تازه بودن، برای طرفداران سری Resident Evil حس و حال آشنایی داشته باشد. تیم سازنده قصد دارد تا با بازنگری خط داستانی، مدرن‌سازی گرافیک و بروزرسانی کنترل‌ها و در عین حال، پیروی از مسیر نسخه اصلی، به این هدف دست یابد.

ریمیک بازی Resident Evil 4 در تاریخ 24 مارچ 2023 (4 فروردین 1402) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد. همچنین کپکام ساخت محتویات اضافه‌ای برای هدست PlayStation VR2 را نیز تأیید کرده است.
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,640
نام
طاها
اتمسفر و رنگ بندی را می گذارم به حساب آغاز فصل جدیدی از تم و فضاسازی که کپ کام استارتش را با ریمیک 2 بنا نهاد.اما این چه تریلر کج و کوله ای است،سر وتش معلوم نیست.
تریلر حالت یک تیزر از یک تریلر طولانی تر بود برای همین بسیار خلاصه و سریع کات ها نمایش داده شد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر