ریمستر بازی Crisis Core: Final Fantasy VII معرفی شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
همان‌طور که شایعات به آن اشاره داشتند، ریمستر بازی Crisis Core: Final Fantasy VII در دست ساخت است برای پلتفرم‌های مدرن، از جمله نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Crisis Core Final Fantasy VII Reunion



بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion که یک ریمستر کامل برای اسپین آف سال 2007 محسوب به‌شمار می‌آید، زمستان امسال منتشر می‌شود و قرار است بهبودهای گرافیکی مختلفی را به همراه خود داشته باشد. این عنوان دارای مدل‌های 3 بعدی جدید، صداگذاری کامل، کنترل بهبود یافته برای دوربین و شخصیت‌ها، پشتیبانی از نرخ 60 فریم بر ثانیه و چندین ویژگی بروزرسانی‌شده دیگر خواهد بود.

منوها و نوارهای مختلف برای AP ،HP و MP حالا طراحی مینیمال‌تری دارند و به‌طور کلی رابط کاربری بازی بازسازی شده تا بازیکن بتواند بر روی مبارزات تمرکز کند. همچین طبق اعلام شرکت Square Enix، بهبودهای بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion تنها به بخش بصری خلاصه نمی‌شود و موسیقی‌های این عنوان نیز مجددا تنظیم شده‌اند.

بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion در زمستان امسال به رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد آمد. اسکوئر اینکس همچنین در پایان لایو استریم اخیر خود، از قسمت بعدی سه‌گانه ریمیک فاینال فانتزی 7 با نام Final Fantasy VII Rebirth نیز رونمایی کرد که در زمستان سال 2023 منتشر خواهد شد.
 

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,912
در باب کرایسیس کور اندر ریتدترین بازی تاریخ حتما مقاله ماکان رو صفحه اصلی سایت بخونید ترجیحا وقتی بازیو تموم کردید ‌(داستان سربازی که زک نام داشت)

تاثیر این بازی انقدر روم زیاد بود بدون شک اگه بچه پسر داشته باشم اسمشو میذارم زک (زکریا) 😂

پرونده FF های غنی و عالی با این بازی برای من بسته شد و چه خداحافظی با شکوهیم بود با اون Credits آهنگ Ayaka
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,235
خوش حالیم از این ریمستر وصف نشدنی، قرار دوباره با قهرمان اول و آخر FF7 همراه بشیم.:((
برای منی که با تغیرات داستان ریمیک واقعا حسابی نا امید شدم و کلا بیخیال ریمیک های بعدیش شدم این ریمستر واقعا خبر خیلی خوبی بود برام
من ترسم از اینه که داستان CC هم در راستای هماهنگی با ریمیک ها بردارن عوض کنن! و البته ملت از روی همین تریلر یه حدسهایی زدن. مثل تغییر دیزاین باستر سورد نسبت به نسخه psp
 

M0HAMAD

کاربر سایت
Jul 1, 2009
842
نام
محمد
با اختلاف بیشترین تایمی که واسه یه بازی گذاشتم همین crisis core بود
با اینکه ایکس ۳۶۰ هم داشتم روزی حداقل ۳ ساعت اینو بازی میکردم

ولی اگه ریمیک میکردن خیلی بهتر بود
الانم بد نیست ولی ناموسا لیاقتش ریمیکه، نه ریمستر

ولی واقعا دیگه دوست ندارم بازیش کنم
اصلا دوست ندارم آخرای بازی رو
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر