رونمایی مهم در رابطه با Resident Evil, امروز

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
76362529121365314396.jpg

شعبه آلمان کمپانی Capcom در حساب تویتر خود پیامی را تحت عنوان
امروز رونمایی مهمی در رابطه با Resident Evil خواهیم داشت, گوش به زنگ باشید .
منتشر کرده است.
https://twitter.com/CAPCOM_Germany/status/458909605213376513/photo/1

رونمایی از نسخه جدید Resident Evil ؟ یا شاید یک رونمایی در رابطه با این فرنچایز فقط برای کشور آلمان ؟ باید صبر کرد و دید .

آپدیت: خبر مهم عرضه نسخه سانسور نشده Resident Evil 2 بر روی PSNآلمان بود .
Link

باتشکر از Dante Never Cry .
 
آخرین ویرایش:
یه چندتا IP عزیز رو گروگان گرفتن اونا رو از چنگشون در بیاریم میتونن برن محترمانه ورشکست بشن. به جای THQ عزیز کپکام باید ورشکست میشد. جالبه چند وقت پیش بودجه بخش موبایل رو زیاد کردن و زدن تو کار بازی ساختن برای اسمارت فون ها (که کلا ژاپن رو فتح کرده) که باز هم ضرر کردن خیر سرشون :lol:

Gamasutra - Capcom still having problems tapping the mobile market
مرتضی کلا دوست ندارم کپکام ورشکست بشه. نه تنها کپکام، کلا دوست ندارم هیچ استودیو یا کمپانی ورشکست بشه.
در مورد کپکام هم من هنوز بهش امیدوارم چون هنوز 2-3 تا مهره اصلی توش داره (ایتسونو، کوبایاشی و اونو) و همینا میتونن جمع و جورش کنن. فقط وضع مدیریتی کپکام یه چیزی در حد فاجعه هست و یه جوری این کمپانی توی سردرگمی داره زندگی میکنه جوری که اصن نمیدونه داره چکار میکنه و چی میخواد. این مدیریت اشتباه هم روی کارکناش اثر میذاره. بزنن این مدیر رو از طبقه 50 از شیشه پرت کنن بیرون و یه نفر لایق رو بذارن تا این کمپانی مثل زمانی بشه که وقتی لوگو بازیاش رو میدیدیم، کیف میکردیم.
 
داداش مواظب خودت باش. پاتو تو کفش رزیدنت اویل 4 نکن. یکی از بهترین اثار تاریخ.این بازی حسابش با قسمت 5 و 6 جداست. اثری است از استاد میکامی، پدر سبک ترس.
فراموش نباید کرد که همون استاد اشتباه بزرگی که مرتکب شد دقیقن سر بازی RE4 بود (به هر حال هر انسانی اشتباهاتی در زندگیش می کنه و مهم درس گرفتن از اونهاست) و خودش هم حتی به این اشتباه اعتراف کرد که می خواست کمی به بازی جنبه اکشن بده و همین موضوع باعث شد که اکشن بازی در نسخه های بعدی جای ترس رو بگیره ولی طرفداران فقط دو عنصر اکشن و ترس رو در کنار هم می پسندیدن...

اینم بگم که من نگفتم RE4 آشغاله و شما اشتباه از پست من برداشت کردین (بیشتر منظورم به نسخه 5 و 6 بود) ولی این روند کنونی تنها همون RE4 باعث پیدایشش شد...

________________

در آخر این بخش از سخن میکامی رو بخونید که 9 سال پیش در مصاحبه ای که با نشریه بازی نما داشت بیان کرد و می شه متوجه شد اون زمان میکامی می دونسته چی باعث می شده رزیدنت اویل همیشه رزیدنت اویل باقی بمونه:

بازی نما:به نظر شما برای اینكه اویل همیشه طرفدار داشته باشد و ترس و وحشت را حفظ كند چه پیشنهادی دارید؟
میكامی:خوب باید هر نسخه از اویل با فاصله 5الی 6سال منتشر شود تا هم مردم در انتظار اویل
باشند و هم در این مدت صحنه ترسناكی از بازی ندیده اند و مشتاق یك بازی جدید هستند ولی اگر همیشه اویل
با فاصله زمانی كم منتشر شود دیگر برای مردم ترسناك نیست و میشود كمدی.
 
آخرین ویرایش:
مرتضی کلا دوست ندارم کپکام ورشکست بشه. نه تنها کپکام، کلا دوست ندارم هیچ استودیو یا کمپانی ورشکست بشه.
در مورد کپکام هم من هنوز بهش امیدوارم چون هنوز 2-3 تا مهره اصلی توش داره (ایتسونو، کوبایاشی و اونو) و همینا میتونن جمع و جورش کنن. فقط وضع مدیریتی کپکام یه چیزی در حد فاجعه هست و یه جوری این کمپانی توی سردرگمی داره زندگی میکنه جوری که اصن نمیدونه داره چکار میکنه و چی میخواد. این مدیریت اشتباه هم روی کارکناش اثر میذاره. بزنن این مدیر رو از طبقه 50 از شیشه پرت کنن بیرون و یه نفر لایق رو بذارن تا این کمپانی مثل زمانی بشه که وقتی لوگو بازیاش رو میدیدیم، کیف میکردیم.
کپکام از زمانی بد شد که تیم مدیریتیش قصد داشت شبیه EA بشه. میکامی اخیرا تو یه مصاحبه گفته بود چون مدیریت کپکام شبیه EA شده بود از کپکام رفت. میگفت قبلا اگه یه ایده جالب و خلاقانه داشتی و می بردی پیش مدیریت، ایده ت رو تایید می کردن و میذاشتن بازی رو بسازی. اما بعد از تغییر مسیر مدیریت دیگه اینطوری نبود. برای همین کلاور بسته شد و کامیا و میکامی و اینابا رفتن. برای همین اینافونه نتونست تحمل کنه و رفت. بدبختی های کپکام از جایی شروع شد که خواست شبیه منفور ترین کمپانی صنعت گیم بشه. کار یه مدیر هم فقط نیست، این مسیریه که از اول نسل هفتم در پیش گرفتن. یه مقایسه کپکام نسل هفت با کپکام نسل های قبل هم نشون میده چقدر موفق بودن در زمینه گند زدن و منفور شدن.
 
آخرین ویرایش:
مرتضی کلا دوست ندارم کپکام ورشکست بشه. نه تنها کپکام، کلا دوست ندارم هیچ استودیو یا کمپانی ورشکست بشه.
در مورد کپکام هم من هنوز بهش امیدوارم چون هنوز 2-3 تا مهره اصلی توش داره (ایتسونو، کوبایاشی و اونو) و همینا میتونن جمع و جورش کنن. فقط وضع مدیریتی کپکام یه چیزی در حد فاجعه هست و یه جوری این کمپانی توی سردرگمی داره زندگی میکنه جوری که اصن نمیدونه داره چکار میکنه و چی میخواد. این مدیریت اشتباه هم روی کارکناش اثر میذاره. بزنن این مدیر رو از طبقه 50 از شیشه پرت کنن بیرون و یه نفر لایق رو بذارن تا این کمپانی مثل زمانی بشه که وقتی لوگو بازیاش رو میدیدیم، کیف میکردیم.
ان مهره ها بیشتر در نقش تهیه کننده ظاهر میشوند نه کارگردان. کوبایاشی تهیه کننده رزیدنت اویل 6 هم بود. مشکل کپکام نداشتن بازیساز بزرگ است.ورشکست بشه خوب. چون دیگه دویل را کامیا میسازه ، رزیدنت را میکامی میسازه ، مگا من را اینافونه میسازه و....کپکام تو نسل قبل نشان داد که واقعا بدون ان ها هیچی نیست. برای بار هزارم. حالا ان بازی ها به کنار. مثلا تو نسل قبل چند تا ip جدید بیرون داد؟! دد رایزنگ یا لاست پلنت!!! همان قبلی ها هم خراب کرد. بی خیال وقتی نمیتونه یعنی نمیتونه. اصراری نیست تا کپکام برای ما رزیدنت بسازه. یک شرکت مذخرف و ........

- - -ویرایش - - -

فراموش نباید کرد که همون استاد اشتباه بزرگی که مرتکب شد دقیقن سر بازی RE4 بود (به هر حال هر انسانی اشتباهاتی در زندگیش می کنه و مهم درس گرفتن از اونهاست) و خودش هم حتی به این اشتباه اعتراف کرد که می خواست کمی به بازی جنبه اکشن بده و همین موضوع باعث شد که اکشن بازی در نسخه های بعدی جای ترس رو بگیره ولی طرفداران فقط دو عنصر اکشن و ترس رو در کنار هم می پسندیدن...

اینم بگم که من نگفتم RE4 آشغاله و شما اشتباه از پست من برداشت کردین (بیشتر منظورم به نسخه 5 و 6 بود) ولی این روند کنونی تنها همون RE4 باعث پیدایشش شد...

________________

در آخر این بخش از سخن میکامی رو بخونید که 9 سال پیش در مصاحبه ای که با نشریه بازی نما داشت بیان کرد و می شه متوجه شد اون زمان میکامی می دونسته چی باعث می شده رزیدنت اویل همیشه رزیدنت اویل باقی بمونه:
ان دیگه مشکل کپکام که نمیتونه از این فرمول حداقل یک بازی با کیفیت بیرون بده. ربطی به میکامی نداره
 
تنها راه نجات جان رزیدنت اویل اینه که این فرانچایز از دست کپکام در بیاد تا دیگه مجبور نباشیم با زامبی ها کشتی بگیریم که به احتمال زیاد تو شماره 7 میریم وسط دشک اونم با داور زامبی:d
به نظر من بهترین گزینه بتسدا هست که باید امتیاز این بازی رو بخره...البته می دونم که کار خیلی سختیه:dنیازی هم به ورشکست شدن کپکام بدبخت نیست:d
والا فکر دیگه ای به ذهنم نمی رسه
=))
 
کپکام از زمانی بد شد که تیم مدیریتیش قصد داشت شبیه EA بشه. میکامی اخیرا تو یه مصاحبه گفته بود چون مدیریت کپکام شبیه EA شده بود از کپکام رفت. میگفت قبلا اگه یه ایده جالب و خلاقانه داشتی و می بردی پیش مدیریت، ایده ت رو تایید می کردن و میذاشتن بازی رو بسازی. اما بعد از تغییر مسیر مدیریت دیگه اینطوری نبود. برای همین کلاور بسته شد و کامیا و میکامی و اینابا رفتن. برای همین اینافونه نتونست تحمل کنه و رفت. بدبختی های کپکام از جایی شروع شد که خواست شبیه منفور ترین کمپانی صنعت گیم بشه. کار یه مدیر هم فقط نیست، این مسیریه که از اول نسل هفتم در پیش گرفتن. یه مقایسه کپکام نسل هفت با کپکام نسل های قبل هم نشون میده چقدر موففق بودن در زمینه گند زدن و منفور شدن.
در نهایت همه اینا برمیگرده به مدیریت این کمپانی. حالا یه نفر یا کل هیئت مدیره. بعد از شکستی که توی غربی سازی بازیاشون خوردن، من فکر میکن کپکام الان بیشتر به مهره هایی که داره تکیه میکنه و بیشتر بهشون آزادی عمل میده. یعنی امیدوارم اینطور بشه. اگر اینکارو نکنه، رسما غزل خدافظیشو دوتایی میخونیم:d
ان مهره ها بیشتر در نقش تهیه کننده ظاهر میشوند نه کارگردان. کوبایاشی تهیه کننده رزیدنت اویل 6 هم بود. مشکل کپکام نداشتن بازیساز بزرگ است.ورشکست بشه خوب. چون دیگه دویل را کامیا میسازه ، رزیدنت را میکامی میسازه ، مگا من را اینافونه میسازه و....کپکام تو نسل قبل نشان داد که واقعا بدون ان ها هیچی نیست. برای بار هزارم. حالا ان بازی ها به کنار. مثلا تو نسل قبل چند تا ip جدید بیرون داد؟! دد رایزنگ یا لاست پلنت!!! همان قبلی ها هم خراب کرد. بی خیال وقتی نمیتونه یعنی نمیتونه. اصراری نیست تا کپکام بری ما رزیدنت بسازه. یک شرکت مذخرف و ........
دلت خوشه ها. انگار میکامی و کامیا و اینافونه وایسادن دم در ساختمون و منتظرن ساختمون بریزه پایین و IP ها رو بردارن برای خودشون.
اولا وقتی یه کمپانی ورشکست بشه، IP هاش به فروش گذاشته میشن و این وسط هر کی پول بده، اونا رو برمیداره نه اینکه کپکام دو دستی بره سراغ کسایی که الان ازش متنفرن و دو دستی تقدیمشون کنه.
دوما توی این نسل هم IP های خوبی مثل Dragon's Dogma داشت. نکته اینجاست کپکام خیلی کم روی IP جدید مانور میده و بیشتر نسخه های جدیدی از IP های بزرگش عرضه میکنه. از طرف دیگه به قضیه نگاه کنیم، این وسط که کیفیت سری DMC رو بالا نگه داشته و هر 2تا نسخه-ش موفق بودن (DmC هم اونجور که کپکام گفته، فروش رضایت بخشی توی بلند مدت داشته هرچند نتونست به اندازه نسخه های شرقی فروش کنه). سری Street Fighter در حال حاضر توی بالاترین کیفیت خودش قرار داره. چیزی که من دیدم و فهمیدم، کپکام توی نسل هفتم روی بخش فایتینگش بیشتر از باقی بخش ها سرمایه گذاری کرد (و در مجموع توی این بخش مثبت عمل کرد) و از IP های دیگه-ش غافل شد.
کاری ندارم الان میتونه RE بسازه یا نه، اما فکر اینکه یه روزی میکامی RE جدید بسازه رو از سرت بیرون کن، چون دیدم خیلی به این موضوع امیدواری.
 
در نهایت همه اینا برمیگرده به مدیریت این کمپانی. حالا یه نفر یا کل هیئت مدیره. بعد از شکستی که توی غربی سازی بازیاشون خوردن، من فکر میکن کپکام الان بیشتر به مهره هایی که داره تکیه میکنه و بیشتر بهشون آزادی عمل میده. یعنی امیدوارم اینطور بشه. اگر اینکارو نکنه، رسما غزل خدافظیشو دوتایی میخونیم:d

دلت خوشه ها. انگار میکامی و کامیا و اینافونه وایسادن دم در ساختمون و منتظرن ساختمون بریزه پایین و IP ها رو بردارن برای خودشون.
اولا وقتی یه کمپانی ورشکست بشه، IP هاش به فروش گذاشته میشن و این وسط هر کی پول بده، اونا رو برمیداره نه اینکه کپکام دو دستی بره سراغ کسایی که الان ازش متنفرن و دو دستی تقدیمشون کنه.
دوما توی این نسل هم IP های خوبی مثل Dragon's Dogma داشت. نکته اینجاست کپکام خیلی کم روی IP جدید مانور میده و بیشتر نسخه های جدیدی از IP های بزرگش عرضه میکنه. از طرف دیگه به قضیه نگاه کنیم، این وسط که کیفیت سری DMC رو بالا نگه داشته و هر 2تا نسخه-ش موفق بودن (DmC هم اونجور که کپکام گفته، فروش رضایت بخشی توی بلند مدت داشته هرچند نتونست به اندازه نسخه های شرقی فروش کنه). سری Street Fighter در حال حاضر توی بالاترین کیفیت خودش قرار داره. چیزی که من دیدم و فهمیدم، کپکام توی نسل هفتم روی بخش فایتینگش بیشتر از باقی بخش ها سرمایه گذاری کرد (و در مجموع توی این بخش مثبت عمل کرد) و از IP های دیگه-ش غافل شد.
کاری ندارم الان میتونه RE بسازه یا نه، اما فکر اینکه یه روزی میکامی RE جدید بسازه رو از سرت بیرون کن، چون دیدم خیلی به این موضوع امیدواری.
کیفیت dmc نسل ششم به خصوص قسمت اول کجا و دو قسمت اخر کجا. منم میدونم هر کی پول داره میاد وسط ولی قطعا میکامی اقدام خواهد کرد:dدر هر صورت کپکام هیچ وقت شرکت نبوده است. همون موقع که همشونا داشت رفت دویل را قسمت دوم را بدون اجازه از کامیا به یک تیم به کارگردان dragons dogma داد و گند زد رفت. یا مثلا resident evil : gun survivel تحویل مردم میداد. بیخود حمایت نکن ازش! مزخزف. ورشکست میشه میره دیر نیست
من طرفدار بازیسازم نه شرکت!
 
آخرین ویرایش:
به نظر من capcom وقتی مرد که عقلش رو داد دست کارگردانهای غربی که فقط و فقط اکشن پرست هستن و هیچ..!!!و game advisor های رو انتخاب کرد که نباید میکرد..!مخصوصا سری RE رو کاری به بقیه IP ها ندارم(ربطی به تاپیک نداره)و مهمترین اتفاقی که میتونست سری RE رو نابود کنه این بود که آلبرت وسکر رو زودتر از موعد به کشتن بدن..!!!!!شخصیتی که شرط میبندم نصف اونایی که اویل باز بودن عاشقش بودن اونم نه بخاطر اینکه شکست ناپذیر بود بلکه بخاطر شخصیت مرموزی که داشت..!!تو بازی RE remake چقدر قشنگ به این شخصیت بها داده بودن ولی یکدفعه نابودش کردن..!!خیلیها منتظر بودن ببینن RE بعدی با این شخصیت مرموز شروع میشه یا نه..؟؟آلبرت وسکر تو RE بعدی چه نقشه ای داره..؟ولی متاسفانه کاری شد که نباید میشد..!!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or