روبط عجیب 2 بازی

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
روابط عجیب 2 بازی

راستش چند روزی بود که میخواستم شاهکار david cage که تو سال 2005 عرضه شد رو بازی کنم اما نمیشد چون ویندوز 7 داشتم و نمیشد نصب کرد . آخر با هزار بدبختی یه xp نصب کردم و دوباره بازی رو بعد از 5 سال بازی کردم ! همزمان Heavy Rain رو که به نظر خودم بازیه تاریخه دوباره شروع به بازی کردم . واقعا عجیب بود . انگار که HR شماره ی دوم از Fahrenheit بود ! وقتی دو بازی رو همزمان بازی کنید , متوجه منظورم میشید . Blackout شدنای Ethan خیلی شبیه به Vision های kane توی fahrenheit بود . اما یه چیزی که واقعا ذهنمو درگیر کرد , صحنه ی آخر HR بود . جایی که بعد از درگیری Scott و Jayden و مرگ اسکات میبینیم که jayden توی دفترش نشسته و داره با پرونده هاش سر و کله میزنه و یه دفعه 2 تا تانک کوچیک میان رو میزش ! بعد عینکشو در میاره و دوباره میره سراغ پرونده هاش اما یه دفعه چند تا تانک دیگه پیدا میشن در حالی که دیگه عینکی روی صورتش نیست !!!!!! این صحنه ها رو تو Fahrenheit در مورد kane بصورت حمله ی یه سری موجود عجیب و غریب میدیدیم که دقیقا با همین فرم حمله میکردن !!!!!
راستش میخواستم ببینم دوستان اطلاعاتی دارن که این 2 تا رو به هم ربط بده ؟! یعنی ممکنه cage بعد از 5 سال داستانی برای ادامه ی fahrenheit نوشته باشه ؟ یعنی jayden یا ethan نقش همون kane رو دارن ! بنده که سرگیجه گرفتم از بس به این موضوع فکر کردم ! هدف از ایجاد تاپیک اینه که دوستانی که 2 بازی رو بازی کردن , ببینن که این 2 بازی ارتباط داره یا نه ؟!
 
آخرین ویرایش:

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
عجب !!! من فکر میکردم حداقل 20 , 30 نفر هر 2 بازی رو کرده باشن اما انگار فقط خودمم که این 2 تا رو بازی کردم !!! حالا باید بمونیم تو کف تا خود Cage بیاد و اعتراف کنه !!! :(
 

bdgunn

کاربر سایت
Aug 15, 2007
594
نام
behzad
خیلیا هر 2 تارو بازی کردن ، مثل خودم
ولی کسی دیگه چیزی از فارنهایت یادش نیست (فقط چند صحنه مبهم یادمه من )
 

byavarifar

کاربر سایت
Sep 7, 2007
178
نام
بابك
آره اين 2 تا بازي خيلي شبيه به همن، هم از نظر سبك هم از نظر پيچيدگي داستان، ولي فكر نكنم هيچ ربطي به هم داشته باشن.
 

dr_shahrooz

کاربر سایت
Sep 3, 2010
464
نام
شهروز غفوری نیا
دوست عزیز موقع تاپیک نوشتن اگه یک بار به عنوان تاپیکت برای اشکال تایپی احتمالی نگاه کنی بد نیسسا ! :d
 

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
من خیلی یادم نیست از فارنهایت ولی یادمه HR هم مثل فارنهایت میره به دوران کودکی اسکات همونطور که تو فارنهایت هم به دوران کودکی Kane رفته بودیم و اونجا هم فک کنم Kane یکی از همبازیهاش رو که توی انبار گیرافتاده بود رو از تو اتیش نجات میده و اینجا هم اسکات میخواست برادرش رو نجات بده .
در کل بعضی چیزاش شبیه به هم بود ولی داستان و روند متفاوتی داشت .
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
اتفاقا من کاملا فارنهایت رو یادمه چون چند وقت پیش هم دوباره بازی کردم!
غیر سبک روایت داستانی و گیم پلی شباهت خاصی نیست:D
واقعا نیست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر