رسمی: آینده سری Need For Speed در دستان استدیو Criterion

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
کمپانی EA به صورت رسمی اعلام کرد استدیو سوئدی Ghost Games دیگر وظیفه ساخت نسخه جدیدی از سری Need For Speed را بر عهده ندارد و حال باری دیگر وظیفه توسعه این سری را استدیو انگلیسی Criterion بردوش میکشد.

photo_۲۰۲۰-۰۲-۱۲_۱۶-۰۵-۰۳.jpg

نام استدیو Ghost Games باری دیگر به EA Gothenburg تغییر میکند. تیم مهندسی استدیو گاست گیمز (فراسبایت) در همان مکان به منظور پشتیبانی از دیگر پروژه های EA باقی میمانند. همچنین EA سعی دارد اعضای تیم خلاق را به استدیو Criterion منتقل کند. با این حال 30 شغل اضافی دیگر در معرض خطر هستند و ممکن است این افراد شغل خود را از دست دهند. هرچند EA سعی دارد این افراد را در دیگر بخش های سازمان درگیر کند.

استدیو Ghost Games وظیفه توسعه چهار نسخه نسل هشتمی از سری NFS را بر عهده داشت که بدون بزرگنمایی میتوان گفت یکی از یکی ضعیف تر بودند و جز پسرفت نقش حائز اهمیتی برای این فرانچایز قدیمی و ارزشمند نداشتند.

منبع
 
آخرین ویرایش:

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
پی رسماً Ghost games تغییر کاربری داده و احتمالا بقیشون اخراج میکنن خوب کاری میکنن در کل هر چند Citerion هم nfs بیشتر تبدیل به Burnout می‌کنه بهتره EA میزاشت اینا یک Bournout جدید بسازن
 

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,381
تا جایی که میدونم کراتریون هم وضعیت چندان خوبی نداره و خیلی از کله گنده هاش یا رفتن و یا به استودیوهای دیگه ea منتقل شدن بعیده بتونن nfs خوب مثل نسل هفت تحویل بدن
 

jeenas

کاربر سایت
Jul 24, 2014
866
نام
مصطفی
اما جدا چیزی که ذهن منو درگیر کرده اینه که آیا ساختن یه NFS خوب انقد سخته یا اینا با ما گیمرا لج کردن؟!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر