رای برای اضافه شدن زبان فارسی به موتور بازی سازی Unity

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
درود
همون طور که از نام تاپیک مشخص هست قصد داریم تا برای اضافه شدن زبان فارسی به موتور بازی سازی Unity رای جمع کنیم.

قضیه از این قرار هست که تعدادی از کاربران فارسی زبان موتور بازی سازی Unity درخواست پشتیبانی این موتور از زبان فارسی را دادند. خوب شاید با خودتون بگید این هم مثل رای گیری های قبلی مثل اضافه شدن ایران به فیفا باشه اما این بار فرق داره چون مسئولان این سازنده این موتور هر موقع درخواستی بیش از اهمیت پیدا کنه در پچ بعدی خودشون این تغییرات را حتما اعمال میکنند.

این کار سادست تنها کافیه به لینک زیر برید یک اکونت در کمتر از 10 ثانیه بسازید و رای خودتون رو به اضافه شدن زبان فارسی به موتور بازی سازی Unity اعلام کنید.

Unity - Feedback

راهنمایی : وقتی وارد لینک بالا شدید، در بالا سمت راست بر روی log in کلیک کنید، سپس بر روی Create one account کلیک کرده و یک account ایجاد کنید ( لازمه که بگم نیاز به فعال سازی نیست ! ) بعد به صورت اتوماتیک به صفحه رای بر میگردید و 10 امتیاز به موضوع اضافه شدن زبان فارسی رای میدید ... اگرم دوست داشتید نظرم بدید.

به امید اضافه شدن زبان فارسی :x

با تشکر از گیمفا
 

alone1992

کاربر سایت
Nov 1, 2012
1
زحمت نکشید به این راحتی ها با وضعیت کشورمون از توی مایکروسافت هم خط خوردیم چه برسه به این...

اضافه نمیشه، تلاش الکی نکنید !

سلام
دوست عزیز چرا بچه ها رو نا امید می کنی؟
یونیتی کاربران ایرانی رو هم قبول داره چون:
اولا به این لینک برید و در قسمت کشور میتونید ببینید که نام کشوز عزیزمون ایران هم وجود داره!!
ثانیا حدودا 6 ماه پیش یونیتی ایران رو از لیست تحریم خودش خارج کرد!!
ثالثا اگه کاربران ایرانی در یونیتی اهمیت ندارن چرا به کاربران ایرانی اجازه داده میشه که در asset store ابزار و فایلهای خودشون رو به فروش برسانند؟
منتظر امتیازهاتون هستیم
موفق باشید
یا علی
 

شاهزاده دَستان

کاربر سایت
Sep 18, 2011
538
عزیزم من که بدم نمیاد زبان فارسی اضافه بشه و بتونیم راحت بترکونیم و ریز به ریز از این موتور استفاده کنیم اما باور کنید وضعیت ما از 6 ماه پیش تا الآن بدتر شده نه بهتر که شما میفرمایید 6 ماه پیش از لیست تحریم خودش خارج کرده ایران رو!

حالا هم اگر فکر میکنید با این وضع همایت بقیه کاربرای ایرانی میشه این کار رو انجام داد خوشحال میشم منم با ارسال فیدبک بهتون کمک کرده باشم!


راستی، هر کدوم از شما دوستان اگر میخواید بازی ساز باشید باید زبان انگلیسیتون خوب باشه! هر کاری که بخواید بکنید بالاخره ی وقتی به فهمیدن ی سری مطالب به زبان انگلیسی که هیچوقت به فارسی هم برگردونده نشده نیاز دارید...
اما اینکه فارسی بشه این موتور کمک بزرگیه...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر