ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
راه پیروزی مایکروسافت مقابل سونی در نبرد کنسول ها
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="z2s sas" data-source="post: 4691888" data-attributes="member: 23002"><p>این مبحث انقدر هم سخت نیست که شما در حد شکافتن هسته اتم پیچیدش میکنید.</p><p>وقتی دو برند رو در یک کتگوری و در یک پریود خاص، از لحاظ میزان سود و زیان باهم مقایسه میکنیم دقیقا چه چیز اونها مقایسه میشن؟ پول (سود) و اینستالد بیسی که در اون کتگوری به دست آوردن باهم مقایسه میشن. که همین دو عامل هم باعث میزان رشد ارزش برند میشه.</p><p>یه مثال میزنم.</p><p>آقای x پارسال تونسته 25 تا گردو بفروشه.که این بالاترین رکورد فروشش تا به الان بوده. امسال با تلاش و پشتکار اون 25 گردو رو تبدیل کرده به 83 تا گردو. که این یعنی حدودا سه و نیم برابر فروش بیشتر و پیدا کردن مشتری های جدید تر و در نتیجه سود بیشتر!</p><p>آقای s پارسال تونسته 159 تا گردو بفروشه. اما امسال به خاطر کاستی و اشتباهات نتونسته مشتری هایی که پارسال داشته رو راضی نگه داره و فروشش کم شده و به 85 عدد گردو رسیده. که این یعنی حدودا نصفی از فروش و مشتری هاش رو از دست داده. و متعاقبن سودش هم کمتر شده. و به عبارت دیگه نسبت به پارسال ضرر ده بوده!</p><p>به نظر شما اگر بخایم برنده و بازنده رو بین آقای x و آقای s مشخص کنیم. کدوم یکی برنده است و کدوم یکی بازنده؟</p><p></p><p>دیگه فکر نمیکنم از این ساده تر بشه بیان کرد.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="z2s sas, post: 4691888, member: 23002"] این مبحث انقدر هم سخت نیست که شما در حد شکافتن هسته اتم پیچیدش میکنید. وقتی دو برند رو در یک کتگوری و در یک پریود خاص، از لحاظ میزان سود و زیان باهم مقایسه میکنیم دقیقا چه چیز اونها مقایسه میشن؟ پول (سود) و اینستالد بیسی که در اون کتگوری به دست آوردن باهم مقایسه میشن. که همین دو عامل هم باعث میزان رشد ارزش برند میشه. یه مثال میزنم. آقای x پارسال تونسته 25 تا گردو بفروشه.که این بالاترین رکورد فروشش تا به الان بوده. امسال با تلاش و پشتکار اون 25 گردو رو تبدیل کرده به 83 تا گردو. که این یعنی حدودا سه و نیم برابر فروش بیشتر و پیدا کردن مشتری های جدید تر و در نتیجه سود بیشتر! آقای s پارسال تونسته 159 تا گردو بفروشه. اما امسال به خاطر کاستی و اشتباهات نتونسته مشتری هایی که پارسال داشته رو راضی نگه داره و فروشش کم شده و به 85 عدد گردو رسیده. که این یعنی حدودا نصفی از فروش و مشتری هاش رو از دست داده. و متعاقبن سودش هم کمتر شده. و به عبارت دیگه نسبت به پارسال ضرر ده بوده! به نظر شما اگر بخایم برنده و بازنده رو بین آقای x و آقای s مشخص کنیم. کدوم یکی برنده است و کدوم یکی بازنده؟ دیگه فکر نمیکنم از این ساده تر بشه بیان کرد. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
راه پیروزی مایکروسافت مقابل سونی در نبرد کنسول ها
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft