ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
راه پیروزی مایکروسافت مقابل سونی در نبرد کنسول ها
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Soheil" data-source="post: 4691838" data-attributes="member: 3189"><p>بحث برندینگ و در کنار اون ایسنتال بیس یا طرفدار یا در اصطلاحش عامش مشتری (دائمی) یک چیز اثبات شده است. چیزی نیست که بشه قبولش نکرد. برای همین هم شرکت ها سالیانه میلیون ها دلار هزینه برای معرفی یا تثبیت برند خودشون میکنن. این چیزی نیست که بشه اون را منکر شد.</p><p></p><p>اما در موفقیت و فروش یک کنسول تنها عامل تعیین کننده نیست. بلکه یک عامل موثر هست.</p><p></p><p>هم سونی و هم ماکروسافت به ترتیب نسل هفت و هشت را در حالتی شروع کردن که ایسنتال بیس خوبی روی محصول قبلی شون داشتن و این عده خریدار بالقوه محصول جدیدشون بودن. ولی خب اشتباهای زیاد هردوتا باعث شد که بخش زیادی از این خریدارهای بالقوه بالفعل نشن.</p><p></p><p>الان 105 میلیون نفری که PS4 خریدن جز ایسنتال بیس سونی حساب میشن که یک نسل با این کنسول بازی کردن، انحصاری هاش را خریدن، روی PSN سرمایه گذاری کردن و ... این 105 میلیون نفر مشتری بالقوه سونی هستن و در شرایط برابر به احتمال بالا دوست دارن ادامه اون کنسول را بخرن.</p><p></p><p>حالا پس فردا سونی بیاد برای مثال 100 دلار کنسولش را گرون تر قیمت بزنه درحالی که قدرتش 30 درصد هم کمتر از ایکس باکس جدید باشه مشخصا یک بخش بزرگی از این خریدارن بالقوه به سمت ایکس باکس میرن. چیه این اینقدر پیچیده اس که نیاز به جدل داره؟</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soheil, post: 4691838, member: 3189"] بحث برندینگ و در کنار اون ایسنتال بیس یا طرفدار یا در اصطلاحش عامش مشتری (دائمی) یک چیز اثبات شده است. چیزی نیست که بشه قبولش نکرد. برای همین هم شرکت ها سالیانه میلیون ها دلار هزینه برای معرفی یا تثبیت برند خودشون میکنن. این چیزی نیست که بشه اون را منکر شد. اما در موفقیت و فروش یک کنسول تنها عامل تعیین کننده نیست. بلکه یک عامل موثر هست. هم سونی و هم ماکروسافت به ترتیب نسل هفت و هشت را در حالتی شروع کردن که ایسنتال بیس خوبی روی محصول قبلی شون داشتن و این عده خریدار بالقوه محصول جدیدشون بودن. ولی خب اشتباهای زیاد هردوتا باعث شد که بخش زیادی از این خریدارهای بالقوه بالفعل نشن. الان 105 میلیون نفری که PS4 خریدن جز ایسنتال بیس سونی حساب میشن که یک نسل با این کنسول بازی کردن، انحصاری هاش را خریدن، روی PSN سرمایه گذاری کردن و ... این 105 میلیون نفر مشتری بالقوه سونی هستن و در شرایط برابر به احتمال بالا دوست دارن ادامه اون کنسول را بخرن. حالا پس فردا سونی بیاد برای مثال 100 دلار کنسولش را گرون تر قیمت بزنه درحالی که قدرتش 30 درصد هم کمتر از ایکس باکس جدید باشه مشخصا یک بخش بزرگی از این خریدارن بالقوه به سمت ایکس باکس میرن. چیه این اینقدر پیچیده اس که نیاز به جدل داره؟ [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
راه پیروزی مایکروسافت مقابل سونی در نبرد کنسول ها
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft