راهنمای قدم به قدم Silent Hill: Downpour

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت سی ام :
[h=1]Shadow Play Side Quest[/h]این راهتما به شما کمک می کند که ساید کوئست Shadow Play، را کامل کنید و اچیومنت "What's your Sign" یا " نشانه ی تو چیست ؟ " را بدست آورید. اینجا جزئیات، نقشه ی بازی و عکسهایی قرار داده شده که به شما در حل این ساید کوئست کمک خواهد کرد.



downpourshadowplaymap1.jpg



افسانه

1. آپرتمان، محل آغاز ساید کوئست، قطعه ی Soul Eye، سمبل سایه ی Soul Eye

2. جهار قطعه

3. سمیل چهار سایه

4. قطعه ی درمانگر

5.سمبل سایه ی درمانگر

6. قطعه ی روشن گری

7. سمبل سایه روشن گری



shadowplaymapdownpour.jpg


8. هارمونی قطعات، قطعه ی 1 از 2

9. هارمونی قطعات، قطعه ی 2 از 2

10. هارمونی سایه نماد ها


از طرف غرب ساختمان سینما، در Chastain Heights، به طرف شما خیابان Brite بروید تا به گوشه ی خیابان برسید و سپس به سمت چپ بپیچید. در دست راست خود، دری را به طرف انبار می یابید، جایی که ساید کوئست Shadow play آغاز می شود. از پله ها بالا بروید و اتاقی را با یک میز بزرگ که نقشه ای بر روی آن است می بینید. مأموریت شما این است که نماد سایه ها را در نقشه مشخص کنید. دو شمع بر روی میز است. از فندک خود برای روشن کردن شمعها استفاده کنید. باید فندک را در این مرحله داشته باشید، در غیر این صورت می توانید از طبقه ی همکف خانه بر روی میزی که کنار در ورودیست یک فندک پیدا کنید.

فندک، سمبلهای پنهان شده را می یابد. نقشه را بررسی کنید و محل سمبل ها را علامت بزنید. یکی از سمبلها درست در ساختمانیست که در آن قرار دارید.


1) Shadow Symbol: Soul Eye

اتاق را بگردید. بر روی یکی از کاناپه ها :

Soul Eye (راست)

را می یابید.


یک کابینت کوچک که تلفن قدیمی بر روی آن است را می بینید. نزدیک تلفن، یک نوع بیس را می بینید. از چشم روان بر روی آن استفاده کنید. از اشعه ی UV استفاده کنی، بیس را بچرخانید طوری که نمادی را بر روی دیوار رو به رو نشان دهد. طوری اشعه را بچرخانید که سایه محدود شود.

souleye1.jpg


souleye2.jpg



خیلی زود، چشم ناپدید می شود و تبدیل به یک قطعه ی کوچک می شود. اگر این اتفاق نیفتاد، همچنان با اشعه ی چراغ قوه خود بازی کنید، آن را بر روی دیوار قرار دهید و بین نور نرمال و UV عوض کنید.

نشانه را بردارید و آن را روی نقشه قرار دهید.


2) Shadow Symbol: Four

چهار نشانه کمی در شمال غربی قرار دارد. درون جعبه ای در گوشه ای از جاده. آن را بردارید و شما :

Four را می یابید.


وارد یک کوچه شوید. به سمت جنوب بروید. یک بین دیگر را میابید. نشانه را در آن قرار دهید و از چراغ قوه مثل دفعه ی پیش استفاده کنید. اول نشانه را به سمت راست بچرخانید و از یو وی استفاده کنید تا نیمی از آن بر روی دیوار شکل گیرد. سپس سمبل را به سمت چپ بچرخانید تا نیم راست آن پیدا شود. حالا بین یو وی و چراغ معمولی سوئیچ کنید تا وقتی که سمبل محدود شود. قطعه ی باقی مانده از Four را بردارید.


downpourfoursymbol.jpg




3) Shadow Symbol: Healing

به سمت Pearl Creek بروید و در گوشه خیابان Lansdale و Cook، درون جعبه ای در جنوب غربی شما :

Healing

به دست می آورید.

بعد از بدست آوردن این آیتم، به سمت پایین خیابان بروید و به دست چپ دروازه بپیچید. سپس وارد کوچه شوید و بیسی را می یابید. دوباره نیاز دارید که سمبل را چپ و راست کنید تا سمبل کامل شود. به عکس زیر مراجعه کنید اگر مشکلی پیدا کردید.



downpourhealingsymbol.jpg


به محض محدود کردن سایه، توکن را پیدا می کنید.


4) Shadow Symbol: Enlightenment

هنوز در همین منطقعه، ساختمانی را مشخص کنید. بین خیابان Laymond و lansdale، آن را می بابید بر روی زمین :

Enlightenment

به بلوک قبلی برگردید و در زیرزمین Pearl Creek در خیابان LAymon، جایی که ساید کوئست بی خانمان را انجام دادید. از میان یه سری تخت چوب بگذرید و بیسی را کنار دیوار می یابید. قطعات را بر روی بیس بگذارید و از فلش لایت خود استفاده کنید و توکن آخری را بدست آورید : همه ی ما چهار مرحله ی فیزیکی را داریم و می توانیم به پنجمین آن دست یابیم . "



downpourenlightenment.jpg



5) Shadow Symbol: Harmony

آخرین نماد، نیاز به دوقطعه دارد. به منطقه ی رودخانه در بالای خیابان King بروید. وارد برج کنترل در دست چپ شوید، درست قبل از پل متحرک. از نردبان بالا بروید و قطعه ای از بالای جعبه بردارید. حالا پل را به سمت پایین بیاورید. از نردبان پایین بروید و از برج کنترل خارج شوید. پایین بروید و از کنار بیس بگذرید ( بر روی یک سری آشغال قرار دارید.) از کنار میدان بگذرید و از میان چندین در و جزء دیگر را در داخل جعبه ای که روی زمین است بردارید.

در اینونتوری خود این دو را می یابید.

Harmony, 1st Part
Also a sign of health and the marriage of heaven and earth.

Harmony, 2nd part
Used as a protective emblem among alchemists and magicians alike


به بیس بروید. اولین قطعه را درون آن بگذارید و بچرخانید. از نور چراغ قوه استفاده کنید. سپس قطعه ی دوم را قرار دهید. باید یک ستاره را درست کنید. به دست راست بچرخانید و چراغ قوه را روشن کنید. سپس به دست دیگر بچرخانید و دوباره فلش لایت را استفاده کنید. توکن هارمونی را در نهایت بدست می آورید.


shadowsymbolharmony.jpg


بعد از اینکه 5 توکن را بدست آوریدید به اتاقی برگردید که ساید کوئست در آن شروع شده است، توکن ها را بر روی نقشه قرار دهید و آنها را بر سر جای خود قرار دهید.




downpourshadowplaymap.jpg


تروفی زیر را باز می کنید.

What's Your Sign?
Completed the "Shadow Play" Side Quest.

به عنوان جایزه در این مرحله بر روی میز یک مجسمه ی شیطانی ظاهر می شود، که می توانید آن را بردارید و به عنوان اسلحه استفاده کنید.
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت سی و یکم :
[h=1]St. Maria's Monastery[/h]بعد از آنکه منطقه ی Chastain Heights را بررسی کردید و همه ی ساید کوئست ها را انجام دادید حالا می توانید داستان اصلی را دنبال کنید و به صومعه بروید. ورودی صومعه درون دورازه ای در غرب فروشگاه سخت افزار است.
وقتی که به در صومعه رسیدید. سکانسی آغاز می شود. مورفی در می زند و یک راهبه می گوید که آیا می تواند کمکی بکند یا نه. مورفی اسمش را به او می گوید و اظهار می دارد که نامه ای را امروز دریافت کرده ولی فکر می کند که اشتباهی رخ داده است. راهبه می گوید که انتظار مورفی را می کشیده و او تنها خانواده ایست که می توانستند پیدا کنند. او شما را داخل دعوت می کند.

او می گوید که می فهمد مورفی گیج شده است. آنها نوارها را به طور دقیق چک کرده اند. هیچ اشتباهی رخ نداده است. پرستار دری را باز می کند و از مورفی می خواهد داخل شود. وارد صومعه می شوید و پرستار به مورفی می گوید که او با آرامش مرد و حالا در صلح به سر می برد. او چیزی از خودش به جای نگذاشت فقط یک سری وسایل که مربوط به مورفی می شود. مورفی از او می پرسد که اینجا چه اتفاقی افتاده و آیا زمین لرزه شده ؟ او می گوید که شما را در سردخانه خواهد دید و هر زمان که آماده شدید به سمت شرق ساختمان بیاید. در این میان از مورفی می خواهد تا آزادانه به اطراف سرک بکشد.

شما در صومعه بازی را در دست می گیرید. یک بیلبورد آنجا وجود دارد که زیاد مهم نیست. دری را باز کنید و وارد لابی بزرگی شوید. نقشه ی صومعه را بر روی دیوار دست چپ بردارید. یک اتاق کوچک در جنوب وجود دارد که در آن جعبه ی کمکهای اولیه قرار دارد. آن را بردارید و از طریق شکاف روی دیوار داخل شوید. اشعه ی یو وی را روشن کنید تا ردپایی را بیابید. کمد لباسی را برای بدست آوردن خشاب بگردید.

یک قفسه ی کتاب کنار دیوار است آن را تکان دهید. یک راه مخفی برای شما باز می شود که به نظر شبیه به زندان است. به انتهای راهرو بروید. یک سری پرده ی قرمز را می بینید و سایه ای بر پشت آن کسی را به قتل می رساند. پرده ی قرمز باز می شود و روی زمین پر از خون است و تبری روی زمین افتاده است. تبر را از درون جسد بیرون بکشید. همزمان یک سری عروسک سایه ای به شما حمله می کند. به خاطر تعداد زیاد دشمنان می توانید به عقب برگردید. بعد از رسیدن به لابی اصلی، اگر بخواهید دوباره به راهرو بازگردید می بیند که بسته شده و یک تبر آتشنشانی کنار ورودی راهرو قرار دارد.

یک در که چند تخته چوب راه آن را بسته می بینید. از تبر استفاده کنید تا راه باز شود. یک سکانس کوچک از بالا آمدن هیولایی از درون گودال را می بینید. وارد در شوید و در را از پشت ببندید. یک سکانس دیگر می بینید. کودکی که با یک اسباب بازی پشت یک سری نرده باز می کند. مورفی از او می پرسد که آیا همینجا زندگی می کند و او می گوید که خواهر از او خواسته تا با غریبه ها حرف نزند. مورفی از او می پرسد که آیا می تواند در را باز کند ولی کودک بی محلی می کند. مورفی می گوید ماشینی که با آن بازی می کند جالب است و از او می پرسد که آیا ماشین ها را دوست دارد. مورفی همچنین می گوید که پسر خودش هم علاقه ی زیادی به ماشین ها داشت و کودک او را یاد پسرش می اندازد.


downpourstmariamonastery.jpg



کودک می پرسد آیا پسر تو مرده و مورفی پاسخ مثبت می دهد. کودک می پرسد آیا او کسیست که پسرک را به قتل رسانده و مورفی فورا پاسخ می دهد که چرا این سوال را می پرسی. پسر می گوید که " آن زن " گفته که او یک هیولاست. شما صدای کودکی را می شنوید که گریه می کند. مورفی می پرسد که چرا او گریه می کند. پسر جواب می دهد که نمی داند و آن دختر غمگین است. ولیا و چیزهایی را می داند. مورفی باز هم سوال می پرسد و پسر پاسخ می دهد که او چیزهایی در مورد هیولا می داند.


مورفی به بچه می گوید که او هرگز دروغ نمی گوید و بزرگترها به بچه ها می گوید هیولاها وجود ندارند ولی او هیولاها را دیده است و این احساس را دارد که آن کودک هم آنها را دیده است. سپس اظهار می دارد که خودش هیولا نیست و پیشنهاد می کند که همه ی آنها از اینجا بیرون بروند. پسر می پرسد که آیا ورد را بلدی، وردی که هیولاها را دور می کند. اگر آن ورد را سریع زمزمه کنی هیولا به تو آسیبی نمی زند. مورفی می گوید که ورد را نمی داند ولی اگر وردی وجود داشته باشد دوست دارد که یاد بگیرد. کودک فکر می کند که مورفی هیولاست. مورفی می گوید من هیولا نیستم پسرک پاسخ می دهد : هنوز نه!

مأموریت شما پیدا کردن ورد برای دفع کردن هیولاست.
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت سی و دوم :
[h=1]Learn the Bogeyman Rhyme[/h]بعد از صحبت با کودک، دری که شیشه ی شکسته دارد را در سمت چپ خود باز کنید. وارد اتاق شوید و آن را بگردید، یک جعبه ی کمکهای اولیه بر روی قفسه های قرار دارد. از آن خارج شوید. یک سری پله به سمت پایین می رود که به جایی ختم نمی شود. یک در نیز در دست چپ شماست که قفل است. به دست راست بروید و یک در باز را بیابید که به سمت داخل برج زنگ دار می رود. وارد شوید و درون راهرو بروید تا به راه پله برسید. یک راه دیگر در سمت چپ است که به طرف شکاف عمیقی ختم می شود.

از پله ها بالا بروید. یک دختر کوچولو که فرار می کند را می بینید. در را باز کنید و از روی تخته چوب بگذرید. ساختمان شروع به لرزیدن می کند ولی شما همچنان عبور کنید. از پله ها پایین بروید و یک جعبه ی کمک های اولیه نزدیک در را بردارید. سپس به طرف محراب بروید. یک محراب آن طرف دروازه ی دو دهنه است. همچنان که نزدیک می شوید سکانسی را می بینید. ورد در داخل دروازه است. باید راهی پیدا کنید تا دروازه را باز کنید.

downpourmonasteryrhymebook.jpg



زمین دوباره می لرزد و لوستر بزرگی از سقف پایین می افتد. آن را بررسی کنید. یک طناب آن حوالیست. اینونتوری خود را باز کنید و از فندک خود بر روی طناب استفاده کنید. لوستری می افتاد و شروع به تکان تکان خوردن می کند. به طرف لوستر بروید و چند بار آن را جلو و عقب هل بدهید تا دروازه در هم بشکند. ورد را از محراب بردارید.

قطعه ی اول :
استیون اسکلتر بیچاره
حتی کشیش هم تو رو نمی بخشه
برای همیشه دروغ میگه، با گریه التماس می کنه
اما سوزی می دونه که تو حسش می کنی

دو صفحه از ورد گم شده و پاره شده است. یک در دست راست شما باز می شود. در آن مسیر بروید و از پله ها بالا بروید تا به زمین بازی بچه ها برسید. کنار چرخ فلک شخصی را می بینید که خود را به دار آوریخته است. وقتی که برگردید دیگر کسی آنجا نیست و به جای آن یک تاب می بینید.

وارد در شوید و وارد یتیم خانه شوید. طبقه ی اول را بگردید. یک در به سمت آشپزخانه می روید که یک هیولا در آن است. آن را بکشید. منطقه را بگردید در کافه تریا یک اهرم است که می توانید به جای اسلحه استفاده کنید. در اتاق دیگر، یک جعبه خشاب می یابید. وقتی که در شرقی رو به پله ها را باز می کنید یک هیولا به شما نزدیک می شود و همزمان دیوار را خراش می دهد. وقتی که آن کشتید. منطقه ی کلاسهای درسی را بگردید و آیتم عجیبی را پیدا می کنید :

مامان و بابای عزیز
میشه بیام خونه ؟ اینجا بده و من دوستش ندارم. مردم اینجا با بدجنسی با من رفتار می کنند. اونا منو اذیت می کنن و داروهایی بهم می دن که بیشتر اوقات فکر کنم مریضم. من می ترسم. خواهش می کنم بیاین و منو ببرین.

قابل توجه همه ی کارکنان :
در آینده هر نوع مکاتبه با مریضها، چه اونایی که از بیرون می آین یا از داخل، باید زیر نظر من انجام بشه. هیچ استثنایی هم وجود نداره. ممنون. باربارا بلاچ مدیر عامل

نزدیک یک سری قفسه، یک قلاب به دیوار اتاق تکیه داده شده است. آن را بردارید. یک در در شمال راهرو قرار دارد که دفتریست که با خون رنگی شده است. آنجا یک کلت پیدا می کنید. بعد از جستجوی کلاسها، وارد راهرو شوید و به سمت شمال بروید در را باز کنید و وارد یک سالن تئاتر شوید.
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت سی و سوم :
[h=1]Monastery Theater Cue Lights Puzzle Solution[/h]تئاتر را بگردید. متوجه یک نردبان کشویی می شوید. اگر قلاب ندارید به یکی از کلاسها برگردید و کنار قفسه ی کتاب قلاب را بردارید. در غیر این صورت از قلاب استفاده کنید و نردبان را پایین بکشید. از دست راست در تبر آتش نشانی را بردارید، در را باز کنید و داخل شوید.

شما به دو آیتم زیر نیاز دارید :

اهرم- بالا کشیدن پرده تئاتر

درجه آسان : اهرم آن طرف در است.
درجه نرمال : قفسه ها را بگردید و آیتم را بیابید.
درجه سخت : اهرم در طبقه ی اول تئاتر است، بر روی یک سری قفسه های در هم ریخته روی صحنه.

نوار گرامافون- یک نوار قدیمی که خش دار است. آن را در کشوی میز می یابید.

از اتاق خارج شوید و وارد محوطه ی کنترل، بر روی بالکونی و اسپات لایت شوید. روی یک میز کوچک با لامپ، یک نوشته را می یابید و نمایشنامه ی هانسل و گرتل را پیدا می کنید، این در حقیقت یه پازل است.

downpourcuelights.jpg



Hansel and Gretel Cue Lights Puzzle Solution

7 چراغ وجود دارد که با شماره از 1 تا 7 مشخص شده اند. زیر هر کدام یک تگ قرار دارد. فقط بعضی از تگها واضح و قابل خواندن هستند. هر چه قدر درجه ی پازل سخت تر باشه، تگها کمتر پیدا هستند. بر روی آسان، سه تگ مشخص هستند ( تگ 1-چراق،تگ 2- موزیک، تگ 3- نورافکن) بر روی نرمال فقط تگ موزیک و نورافکن پیدا هستند و بر روی سخت تگ نورافکن پیداست.

باید طبق دستورالعمل هر کدام را راه بیندازید. وقتی که اکشن درست را انجام دهید، چراغها برای مرحله ی بعد روشن می شوند. نوار را در گرامافون قرار دهید و هندل در نورافکن سمت راست. نکات ریزی که در دستور عمل وجود دارد را می بینید. در درجه ی سختی دشوار، دستورالعمل زیاد واضح نیست :


Cue #1: THE LIGHTS DIM

یک کلید اصلی وجود دارد، نزدیک نردبان. آن را بزنید تا چراغها خاموش شود.


Cue #2: MELODY BEINGS TO PLAY

به طرف گرامافون بروید و هندل را بچرخانید تا موسیقی پخش شود.


Cue #3: LIGHTS ON CENTER STAGE

نور افکن را روشن کنید و آن در وسط صحنه تنظیم کنید. صدای تشویق حضار را می شنوید.


Cue #4: DARK FOREST

در نورافکن سمت چپ، کلیدی را بزنید تا جنگلی بر روی استیج نمایان شود.


Cue #5: STRANGE HOUSE

دسته ی سمت راست را بزنید تا خانه ای بر روی استیج قرار گیرد و حالا صداهایی را می شنوید.


Cue #6: RAIN

یک غلتک چوبی را می بینید که برای تشکیل باران است.

Cue #7: THE STORM WORSENS

یک دسته ی آهنی را می یابید که برای رعد و برق است.

طبق دستور العمل بالا عمل کنید. در صورت اشتباه انجام دادن موارد بالا، پازل ریست می شود.وقتی که پازل را کامل کردید، بازی آغاز می شود.
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
قسمت سی و چهارم :
[h=1]Monastery House Picture Box Puzzle Solution[/h]
پس از حل پازل و آماده سازی صحنه ی نمایش هانسل و گریتل، از نردبان پایین بروید و منطقه را بگردید. به طرف جنگل بروید و تا کلبه ی چوبی به راه بیفتید. وقتی که به کلبه می رسید متوجه پازلی می شوید.
پازل از چندین قطعه تشکیل شده که برای حل معمای آن کافیست که آنها را جا به جا کنید.

بر روی درجه سختی های متفاوت، قطعات پازل فرق دارد. و زیاد شدن درجه ی سختی و دشوار شدن آن، قطعات پازل تعداد بیشتری پیدا می کنند. هر بلوک سه راه برای حرکت و تکان خوردن دارد.

راه حل پازل :
گوشه ی سمت چپ بالایی، قطعه ی شنی و قاشقک می باشد.
گوشه ی راست بالایی، قایق جوبی قرار دارد.
در وسط سمت راست، توپ ساحلی است.
بیشتر قطعات مرکزی پازل، دختریست که لباس قرمز پوشیده و عروسکی با لباس سبز دارد.

اگر در حل پازل های اینچنین مشکل دارید، به تصویر زیر مراجعه کنید :

downpourcottagehousechest.jpg



در کمد که باز می شود شما دو آتیم را بدست می آورید :

تخته پاک کن و یک قطعه از ورد دور کردن هیولا :


هیچ جایی برای فرار نیست
همه ی تقصیرات در درون تو خوابیده
زمانیکه هیولا خوش باشد

به محض بستن ژورنال، یک سری هیولا در اطراف شما جمع می شوند. از در فرار کنید و از استیج خارج شوید. صحنه ی نمایش پشت سر شما از هم می پاشد. از تئاتر خارج شوید و به راه پله بازگردید و از پله ها به طبقه ی دوم یتیم خانه بالا بروید.
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
نوشتن این راهنما رو من از 6-7 ماه پیش شروع کردم و برای ادامه ش نیاز به یه همکار داشتم! دوستان اگر این بازی رو تموم کردند یا زبان انگلیسی خوبی دارند، در ادامه ش منو کمک کنن چون من دست تنهام الان هم خیلی سرم شلوغه نمی تونم راهنما رو تموم کنم! اگر بتونیم راهنما رو به صورت پی دی اف کامل کنیم و روی سایت قرار بدیم، خیلی عالی میشه
سپس از شما
 

ahuraism

کاربر سایت
Nov 10, 2011
176
نوشتن این راهنما رو من از 6-7 ماه پیش شروع کردم و برای ادامه ش نیاز به یه همکار داشتم! دوستان اگر این بازی رو تموم کردند یا زبان انگلیسی خوبی دارند، در ادامه ش منو کمک کنن چون من دست تنهام الان هم خیلی سرم شلوغه نمی تونم راهنما رو تموم کنم! اگر بتونیم راهنما رو به صورت پی دی اف کامل کنیم و روی سایت قرار بدیم، خیلی عالی میشه
سپس از شما

من بازی رو خیلی وقت پیش پلات کردم اگه کسی سوالی داره در خدمتم فقط نمیدونم چطوری باید راهنما نوشت
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
نه به صورت سوال جواب تاپیک بهم می ریزه! چون یه زمانی هم قرار بود کسی اینجا پست نده! فعلا یکی از دوستان اعلام آمادگی کرده ! بازم اگه کسی هست برای من پیام خصوصی بفرسته
 

Emperor visari

کاربر سایت
Jan 5, 2011
1,553
قسمت سی و پنجم
یتیم خانه (Orphanage)




بعد از این که از پله ها بالا رفته و به یتیم خانه مریم مقدس رسیدید به چپ بپیچید،دختری پشت میله ها ایستاده و شعر عنکبوت بازیگوش را می خواند.نزدیک دروازه شوید.دختر می خندد،می دود و ناپدید می شود دختر را تعقیب کرده و وارد کلاس واقع در جنوب نقشه شوید.وسایل خود را نگاه کنید،باید یک تخته پاک کن(Blackboard Eraser) داشته باشید تخته را که شکل زنجیر بر آن نقش بسته پاک کنید.تصویر جدیدی روی تخته ظاهر می شود،نمایه ای پخش می شود و بعد از آن دوباره در کلاس هستید.

downpourorphanage.jpg


بر روی یکی از نیمکت ها یک شی سایلنت هیلی Silent Hill Artifact(کیسه ی کرباسی)(Canvas Sack) قرار دارد. صدای بسته شدن در و نخودی خندیدن دختری را خواهید شنید،دری که از آن وارد کلاس شدید اکنون قفل است،از در دیگر بیرون روید و بر روی میز بلند شی یادداشتی از دکتر زین را بردارید. به طرف در سمت غرب رفته و وارد اتاق بازی کودکان شوید،از در شمالی خارج شده و وارد دفتری کوچک در شرق شوید جعبه کمک های اولیه روی قفسه را یادتان نرود بردارید. میزی در کنار قفسه ی کتابی است،کشوی آن را باز کنید و یادداشت را بردارید.

به غرب رفته و وارد اتاق اصلی شوید،تبر را از گوشه ی شمال شرق اتاق بردارید.مراقب جیغ کشی که در گوشه ی اتاق هست باشید. به در مسدود شده ی واقع در ضلع غربی رفته و با کمک تبر خود آن را بشکنید به مریضخانه رفته و به طرف غرب راهتان را ادامه دهید تا در مقابلتان سه در بیابید وارد در جنوبی که با پرده ی قرمز رنگ مشخص شده شوید و در اتاقی بزرگ با تلویزیون خواهید بود.روی یکی از میزهای کوچک کنار کاناپه یادداشت دیگری از دکتر زین قرار دارد.نامه را بردارید تا وارد یادداشتهایتان شود.
 

Emperor visari

کاربر سایت
Jan 5, 2011
1,553
قسمت سی و ششم : معمای اشعه X

کامیون اسباب بازی که یک Silent Hill Artifact محسوب می شود را بردارید. به سمت غرب بروید و از روی پیشخوان به داخل آشپزخانه بپرید.از در شمالی آشپزخانه خارج شده و Screamer ای را سر راحتان بکشید.از شکاف دیوار عبور کرده،در را باز کنید و وارد اتاق جراحی شوید.از اتاق خارج شده و به هال بروید.به شمال وسپس شرق رفته و وارد دفتر دکتر Zane شوید. روی میز یادداشتیست که در آن توصیه شده یک عمل لوبوتومی کامل بر بیمار انجام شود(عملی برای درمان بیماران روانی که در آن قسمتی از بافت عصبی مغز را تخریب می کنند ) first aid kit درون کشو را فراموش نکنید.

از دفتر بیرون بروید و به غرب رفته تا به اتاق عملی سه تخته با سه
Screamer برسید. یادداشتی گوشه اتاق است که در آن Roberta Bloch مدیر اتاق عمل نوشته که در غربی حیاط قفل مانده چرا که یکی از بیماران روانی آن را بلعیده.پس در این جا مشخص می شود که باید در بین این سه Screamer به دنبال کلید بگردید. هرگز آنها را چک نکنید وگرنه باید یک دور هم با او مبارزه کنید. تخت ها را یک به یک به داخل اشعه X هل داده و اسکن کنید سپس در عکس گرفته شده به دنبال کلید بگردید.(در صورت وجود کلید به شکلی مانند زیر بر خواهید خورد)

xraypuzzledownpour.jpg


وقتی
Screamer حاوی کلید را یافتید. او را چک کنید.مورفی دستش را به داخل دل و روده او برده و دنبال کلید می گردد. جوی استیک را حرکت دهید،هر جا لرزش دسته بیشتر شود به کلید نزدیک تر شده اید. اگر دسته تان شوکی نیست به واکنش Screamer دقت کنید هر جا نزدیک تر شدید بیشتر سر و صدا می کند و وقتی دستتان به کلید رسید جیغ های بنفش می کشد و وقتش است که دستتان را بیرون بکشید.
کلیدی به همراه قسمت سوم و نهایی ورد به دست آورده اید.
حال که ورد کامل را دارید پیش کودک خواهید برگشت که ببینید راهتان می دهد یا نه،لذا اتاق را ترک کنید. چراغ قوه ی ماورا بنفش (UV) تان را روشن کرده و به دنبال نشانه هایی که به پله ها ختم می شود بروید و به طبقه اول بازگردید.







 
آخرین ویرایش:

spd

کاربر سایت
Jul 21, 2013
4
نام
سجاد
Devil-Girlسلام پس چرا ادامه نمیدی خیلی قشنگ نوشتی با اینکه من این بازی رو نکردم اما این مقاله رو می خواندم :book:صندوق پستی شما هم پر بود نشد پیام بدم مجبور شدم اینجا بگم ببخشید دیگه اگه اسپیم شد @};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-:bighug:
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
Devil-Girlسلام پس چرا ادامه نمیدی خیلی قشنگ نوشتی با اینکه من این بازی رو نکردم اما این مقاله رو می خواندم :book:صندوق پستی شما هم پر بود نشد پیام بدم مجبور شدم اینجا بگم ببخشید دیگه اگه اسپیم شد @};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-:bighug:

یکی از دوستانم داره ادامه میده
این فقط گاید لاین بازیه دوست عزیزم، خواهش می کنم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر