راهنمای بازی Tomb Raider - Underworld (قسمت دوم)

unR3aL

کاربر سایت
Apr 20, 2008
861
نام
اويس
Mexico

The Stone Jaguar Head


Trunder Mexico Map

trunder_mexico_guide.jpg

لباس و اسلحه مورد نظر را انتخاب کرده و دمو را مشاهده کنید. سپس با موتور به جلو رفته و دمو را مشاهده کنید. حال ابتدا باید خود را به بالای ساختمان سنگی روبرو برسانید، سپس از سنگی که در (تصویر 1) نشان داده شده بالا رفته و در ادامه خود را به پنجره سمت چپ برسانید.

1 copy.jpg

به داخل رفته و با استفاده از قلاب اهرم را به سمت خود بکشید. همان طور که می‌بینید اهرم حالت زمانی دارد و دربی که در بیرون از پنجره (نکته : دقیقاً در پایین و سمت راست) قرار گرفته است را برای لحظاتی باز می‌کند. پس زمانی که قلاب را متصل نموده اید اهرم را به سمت خود کشیده و به سمت درب بروید و به داخل اتاق بروید. حال به جلو رفته و سر سنگی جگوار را بردارید. سپس به سمت راست و انتهای اتاق رفته و به وسیله ی فاصله ی بین 2 دیوار به بالا بروید. سپس از طریق پنجره از اتاق خارج شوید و به پایین بروید. حال 2 جگواری که به شما حمله می‌کنند را از پای درآورید، سپس منطقه را جستجو کرده و آیتم های موجود را جمع آوری کنید.


The Stone Head
The Calendar Wheels

حالا پس از جستجو به سمت موتور رفته و سوار آن شوید و در مرحله ی بعد به سمت پله هایی که در سمت راست بنای سنگی قرار دارد رفته (تصویر 2)

2 copy.jpg

و بعد به سمت جلو حرکت کنید تا به بنای سنگی بعدی برسید. از موتور پیاده شده و از زیر درب رد شوید و به جلو بروید. دمو را مشاهده کرده و بعد سر جگوار را بر روی مجسمه ی سمت راست قرار دهید. در این مرحله شما باید 4 شکلی که در روی دایره های سنگی کنارتان وجود دارد را در یک راستا قرار دهید. (تصویر 3)

3 copy.jpg

برای این کار ابتدا مجسمه ی جگوار را برخلاف عقربه های ساعت تکان داده تا دقیقاً پشت سر شکل در دایره بزرگ قرار گیرد. (تصویر 4)

4 copy.jpg

سپس به طرف مجسمه ای که در بالای آن سر اسکلتی طلایی هست رفته و آنرا بگیرید. حال تا حد ممکن بر خلاف عقربه های ساعت مجسمه را حرکت دهید، سپس به سمت مجسمه ی جگوار برگشته و دسته مجسمه را موافق علامت عقربه های ساعت حرکت دهید تا شکل در پشت سر شکل دوم قرار گیرد. (نکته : در این حالت 3 طرح پشت سر هم و در یک ردیف قرار می‌گیرند) (تصویر 5)

5 copy.jpg

حال به سمت مجسمه اسکلت طلایی‌ بازگشته و آنرا به محلی که اول در آنجا قرار داشت حرکت دهید و دمو را مشاهده کنید. از این محل خارج شده و به بیرون بروید، حال 2 جگواری که به شما حمله می‌کنند را از پای در آورید و سپس سوار موتور شده و از راه سمت راست شروع به حرکت کنید. در ابتدای مسیر از روی الوار ها با سرعت عبور کنید و سپس مسیر را از سمت چپ پیگیری کنید. مسیر را ادامه دهید تا به 3 راهی برسید، حال از راه سمت چپ مسیر را ادامه دهید تا به محلی برسید که دیگر امکان اینکه مسیر را با موتور ادامه دهید را نداشته باشید. حال از موتور پیاده شده و خود مسیر را ادمه دهید تا به محل مورد نظر برسید. در این محل تعدادی جگوار و تعدادی انسان وجود دارد که ابتدا باید آنها را از پای درآورید. پس از، از بین بردن دشمنان از سمت راست پله ها پتک را برداشته و به بالای پله و به جلو بروید و در انتها در ستونی که در تصویر شماره 6 مشخص است قرار بدهید.

6 copy.jpg

حال با استفاده از آن از لبه ی ستون گرفته و مسیر را تا روی دیوار ادمه دهید، سپس به سمت راست رفته و بعد به پشت سر و روی تیغه بپرید. حال جلو رفته و با استفاده از Ctrl از سمت راست لبه ی تیغه بگیرید، سپس به پشت سر خود بپرید و مسیر را آنچنان ادامه دهید تا به انتهای راه برسید. پس از پایین آمدن از لبه ها یک ستون در سمت راست خود مشاهده می‌کنید. از میله ای که در روی آن قرار داده شده بالا رفته و خود را به بالاترین نقطه برسانید. حال جلو رفته و بعد به سمت چپ، حال قلاب را به حلقه متصل کرده و به پایین بروید. سپس مسیر را از پشت سر پیگیری کرده و خود را به طرف مقابل و بالا برسانید. حال قلاب را به حلقه وصل کرده و سپس به سمت راست رفته و سیم را به سنگ نزدیک کنید و در انتها دکمه‌ی E را بزنید. پس از واژگون شدن سنگ و باز شدن را خفاشها را از بین برده و به آن محل بروید.
راه ورود به حفره بدین صورت است که از دید لارا زمانیکه که به نزدیکیه حفره می‌رسید، در گوشه ی سمت چپ لبه ای وجود دارد؛ از آن گرفته و سپس Ctrl را بزنید تا به لبه ی دوم برسید. حال دوباره Ctrl را بزنید و بعد از آن سریعاً دکمه‌ی E که زده تا لارا از سنگ های روی دیوار کمک بگیرد. سپس به روی ستون پشت سر پریده و به پایین بروید. حال به محل سر اسکلت رفته و آنرا بردارید، سپس عنکبوت ها را از بین برده و در انتها از سمت راست، راه را به سمت بالا پیش بگیرید. (نکته : از روی ستون شکسته شده) حال از بالای دری که نیمی از آن شکسته شده به طرف دیگر بروید، سپس به جلو رفته و دشمنان را از پای درآورید و بعد مسیر را چنان به سمت جلو پیگیری کنید تا به موتور برسید. حال سوار موتور شده تا به 3 راهی برسید، سپس به سمت چپ رفته تا به بنای بعدی برسید.
حال دشمنان را نابود کرده و به انتهای راه موجود بروید. از موتور پیاده شده و به سمت راست بروید تا به بالای پله ها برسید. حال به سمت راست رفته و سنگ را به زیر محل اهرم بکشید، سپس پتک را که روی زمین است برداشته و به بالای سنگ بروید. (نکته : سنگ را طوری قرار دهید که پس از گذاشتن اهرم لارا با آن کاملاً به پایین بیاید، زیرا اگر سنگ را کاملاً به دیوار تکیه داده باشید نمی‌توانید به پایین بیایید و در کل زمان بسیار کمی برای این کار دارید) سپس در محل تعبیه شده قرار دهید، حال با توجه به این که درب سمت چپ بر حسب زمان تنظیم شده است، از آن عبور کنید. پس از عبور از درب سر اسکلت را در محل تعبیه شده قرار دهید. (نکته : روی زمین، محلی که اسکلت قبلی قرار داشت) حال با استفاده از اهرم و مجسمه سر جگوار طرح روی دايره دوم را به پشت طرح دايره اول ببريد. (نكته : اهرم را بر خلاف جهت عقربه هاي ساعت بچرخانيد، همانند تصوير) (نکته مهم : قبل از تکمیل دایره ها این نکته رو بیاد داشته باشید که پس از تکمیل تنها 1 دقیقه فرصت دارید تا خود را به محل مربوطه برسانید، در غیر این صورت یا باید خود را کشته و دوباره جایگذاری کنید و یا از چک پوینت (Check Point) قبلی استفاده کنید) سپس به محل اهرم سر اسكلت رفته و آنرا تا حد ممكن موافق با جهت عقربه هاي ساعت پیش ببرید تا به محل مناسب برسید، سپس دمو را مشاهده کنید. حال از محل اهرم کنار رفته و از حفره سمت چپ خارج شوید و خود را به موتور برسانید. سپس مسیر را پیش گیرید تا به 3 راهی برسید، بعد به سمت چپ رفته و در انتها به درون مقبره بروید.

Four Thrones

دمو را مشاهده کرده و سپس با موتور به سمت چپ بروید و مسیر را طی کنید تا به صندلی های سنگی برسید. (نکته : که افرادی سنگی هم روی آنها نشسته اند)

- اگر در میان راه برای برداشتن آیتمی توقف کردید و ناگهان پلهای چوبی به پایین رفتند، با استفاده از میله های اطراف خود، از دیواری که حالت اهرم دارد گرفته و آنرا به پایین هدایت کنید تا پل آماده برای عبور شود.
پس از رسیدن به محل یاد شده دمو را مشاهده کنید. حال سالن را جستجو کرده و آیتم های موجود را جمع آوری کنید. در بین مجسمه ها 2 مجسمه بدون نیزه می‌باشد. در جلو یکی از مجسمه ها یکی از نیزه ها وجود دارد که باید آنرا جایگذاری کنید و نیزه دیگر در بالای پله هایی است که در سمت راست وجود دارد. پس از جایگذاری به سراغ مجسمه ای که در پشت سر آن پلکان قرار دارد رفته و آنرا از سمت راست بچرخانید.

The Crusher Room

پس از باز شدن درب به بالا رفته و از میان سنگ ها عبور کنید تا در انتها آیتم Rattling House Key را بردارید. حال جلو رفته و در فاصله ای که سنگ ها به هم وصل نیستند قلاب را به حلقه وصل کرده و به طرف پایین بکشید. این کار را آنقدر انجام دهید تا سنگ فقط در بین 2 سنگ اولی را قرار بگیرد. (تصویر 7)

7 copy.jpg

سپس به بالای سنگ رفته و به روی سنگ هایی که بسته می‌شوند بروید و در انتها از آنجا خارج شوید، حال قطعه ای را که برداشته اید به روی میز 4 رنگ در سر جای خود قرار دهید. (نکته : به کنار رنگ مورد نظر رفته و با دکمه‌ی E قرار دهید)

The Empty Room

حال حلقه ی روی دیوار را پیدا کرده (سمت چپ پله ها) و به کمک آن از دیوار بالا رفته و سپس
به سمت چپ بروید تا به قطعه دوم دست پیدا کنید.

The Fire Room

برای پیدا کردن قطعه ی بعدی کافیست به محلی که در (تصویر 8) نشان داده است رفته

8 copy.jpg

و سپس از فاصله ی بین 2 دیوار برای بالا رفتن استفاده کنید تا در انتها به قطعه ی سوم برسید، حال بازگشته و عنکبوت ها را نابود کرده و در انتها قطعه را در سر جای مشخص شده قرار دهید.

The
Blade Room

برای قطعه ی آخر به روی پلکان بروید. (نکته : پله هایی که برای قطعه ی اول طی کردید) در سمت راست پلکان به روی تیغه ی افقی پریده و راه را ادامه دهید تا در انتها قطعه ی آخر را هم بردارید. حال به طرف میز سنگی بازگشته و آخرین قطعه را هم جایگذاری کنید.


The Round Table

سپس به طرف 4 صندلی سنگی رفته و آنها را به جلو برانید و بعد به محلی که موتور قرار دارد
رفته و روی یکی از پایه های جلوی ورودی خود ایستاده و روی یک پایه دیگر موتور را قرار دهید. (تصویر 9)

9 copy.jpg

دمو را مشاهده کرده و با موتور به طرف راه باز شده حرکت کنید. مسیر را ادامه داده تا به سر جگوار برسید، پس از برداشتن سر جگوار از داخل حفره عبور کرده و مسیر را ادامه دهید تا دمو را مشاهده کنید. حال مستقیم به جلو رفته و منتظر بمانید، سپس به سمت آب رفته و دمویی دیگر را مشاهده کنید.

Poison Pool - Upper Serpent Head

حال مسیر را از سمت راست ادامه داده تا به انتهای مسیر برسید. (نکته : در میان راه موجوداتی وجود دارند که باید پس از اتمام جان آنها با استفاده از دکمه‌ی E به زندگی آنها خاتمه دهید، پیشنهاد می‌شود که از شات گان استفاده نمایید) سپس به روی دسته ی سمت راست پریده تا آب به پایین برود. (تصویر 10)

10 copy.jpg

حال مسیر را بازگردید تا به محل ورود این محل برسید. حال از منطقه ای که در (تصویر 11)

11 copy.jpg

مشخص است پایین بروید و قبل از رفتن چند نکته رو مد نظر داشته باشید :

1 – 2 لبه‌ی پایین پس از لحظاتی تخریب می‌شوند.

2 – حرکتهای لازم را باید به سرعت انجام دهید تا قبل از تخریب لبه شما از آنجا دور شده باشید.

3
– پس از رسیدن به لبه ی آخر، سریعاً به سمت راست حرکت کرده تا جایی که دیگر از لبه ای نگرفته باشید.

حال به بالای سنگ رفته، از تیغه سنگی بالای سر خود گرفته و مسیر را ادامه دهید. (نکته : تیغه های میانی تخریب می‌شوند)

Poison Pool - Lower Serpent Head

پس از رسیدن به پایین به سمت راست رفته و موجودات را نابود کنید. حال مسیر را از روی ستون پیگیری کرده و پس از رسیدن به محلی که در (تصویر 12) نشان داده شده است با استفاده از قلاب سنگ را به طرف خود بکشید.

12 copy.jpg

از لبه ی روی آن گرفته و مسیر را ادامه دهید. پس از رسیدن به محلی که آب از دهان مار جاری است (در سمت راست) به روی دسته آن پریده و سپس از روی دسته به عقب بازگشته و پس از رسیدن به محل و سنگ مورد نظر، از محلی که در (تصویر 13) مشخص است به پایین رفته و موجودات رو نابود کنید.

13 copy.jpg

Artifact and Escape

در وسط این مکان جسمی را می‌بینید که در 2 سوی آن حلقه وجود دارد، این جسم پیچ عظیم الجثه ای است. حال آنرا با استفاده از دکمه ی Q و E بچرخانید و سپس دمو را مشاهده کنید. حال از ستون سمت راستی مجسمه بالا رفته و خود را به محل مورد نظر برسانید. سپس به پایین آمده و مستقیم به جلو بروید و ستون آبی رنگ را به جلو هدایت کنید تا در انتها دیگر نتوانید جای آنرا تغییر دهید. حال به طرف پیچ رفته و آنرا به حالت ابتدایی درآورید و دمو را مشاهده کنید و بعد از ستون سمت راست بالا بروید. سپس با توجه به تصویر 14 از حلقه گرفته و خود را به لبه های روبرو برسانید.

14 copy.jpg

سپس به سمت چپ رفته تا از لبه ها جدا شوید، حال به سمت راست بروید تا به لبه ها در روی دیوار برسید.

Mexico Relic

به سمت راست رفته و مسیر را ادامه دهید تا به محلی که در تصویر مشخص است برسید. حال به روی ستون پریده و راه را از روی ستون ها ادامه دهید تا به چشم مجسمه برسید. (تصویر 15)

15 copy.jpg


Another Century’s Secret Escape

آنرا برداشته و از حلقه سمت چپ و بالا گرفته و سپس به بالا بروید، حال به سمت راست رفته
و از غار خارج شوید و به موتور برسید. تا جایی که امکان دارد مسیر را با موتور طی کنید، پس از آنکه به محلی رسیدید که راه مسدود شده بود (تصویر 16)

16 copy.jpg

از موتور پیاده شده و جسم سنگی سمت چپ را از مسیر خارج کنید (به جلو هدایت کنید) و سپس با استفاده از موتور راه را ادامه داده تا به محلی که در (تصویر 17) مشخص است برسید.

17 copy.jpg

از موتور پیاده شده و سر مجسمه جگوار را قرار دهید، سپس دسته را به پایین هدایت کرده و از
غار خارج شوید و در انتها دمو را مشاهده کنید.
Jan Mayen Island

Tower and Maze

لباس و اسلحه دوم لارا را انتخاب کرده و دمو را مشاهده کنید. حال با موتور راه را ادامه دهید و چند نکته را مد نظر داشته باشید :
1 - در میانه های راه قسمت هایی تخریب شده است که حالتی مانند پرتگاه به وجود آورده است.
2 - دشمنانی هم در میان راه وجود دارند که مزاحمت ایجاد کنند.
پس از رسیدن به انتهای راه مارپیچ دمو را مشاهده کنید. پس از نابود کردن دشمنان آیتم های این منطقه راجمع آوری کرده و سپس 3 جسمی که در روی زمین قرار دارند را بر روی حفره هایی که در داخل دیوار تعبیه شده قرار دهید. حال دمو را مشاهده کنید.

Tower and Valhöll Gate

ماموریت شما در این مکان این است که به 4 ایستگاه ساختمان مرکزی این منطقه رفته و سنگ هایی که با استفاده از دستبند ها می‌توانید حرکت دهید را جا به جا کرده تا توسط دموهایی به شما نورهایی را نشان دهد و در انتها قفل های درب اصلی باز شود. پس از آزاد کردن آخرین نور ایستگاه به پایین آمده و به طرف درب بروید و آنرا باز کنید. (تصویر 18)

18 copy.jpg

سپس راه را با موتور ادامه داده و دشمنانی که در میان راه مزاحم می‌شوند را نابود کنید. با توجه به نقشه قرار داده شده به سمت Exit حرکت کنید.

Jan Mayen Island Map

18.jpg

قبل از رسیدن به Exit همانطور که در (تصاویر 19 و 20)

19 copy.jpg
20 copy.jpg

مشخص است به آن محل رفته و دسته های 2 طرف ورودی را با استفاده از سنگ و دسته اضافی به پایین بکشید. هر کدام از این دسته ها دربی را باز می‌کنند که در پشت آن آیتم های با ارزشی قرار دارد. دسته اول (سمت راست خروجی) دربی را در سمت راست باز می‌کند که می‌توان با موتور و با داشتن عکس العمل مناسب قبل از بسته شدن درب به آنجا رسید. دسته دوم (سمت چپ خروجی) دربی را که در سمت چپ ورودی قرار داشت را باز می‌کند.
(نکته کمکی : برای سرعت بیشتر ابتدا پس از سوار شدن به موتور و سپس گاز را بگیرید تا موتور تیک آف بزند و سپس گاز را بگیرید تا با سرعت بیشتری به سمت جلو حرکت کنید) پس از دریافت آیتم ها به طرف خروجی حرکت کرده و مسیر را ادامه دهید و در انتها دمو را مشاهده کنید. (نکته : سریعاً پس از پایان دمو دکمه‌ی پریدن را زده تا از لبه ی دیوار بگیرید)
سپس به سرعت به سمت چپ رفته و بعد به روی میله زیرین، مسیر را ادامه دهید تا در انتها به محلی که در (تصویر 21) مشخص است برسید.

21 copy.jpg

حال از سمت راست و از روی لبه دیوار راه را ادامه دهید تا به 2 دیوار موازی هم برسید که در (تصویر 22) مشخص است.

22 copy.jpg


Hammer Time

سپس با استفاده از فاصله ی بین آنها خود را به بالا رسانده و بعد از سمت راست به بالای سکو بروید. حال به سمت چپ رفته تا به چرخ دنده ها برسید، در میان راه موجودات را نابود کرده و سپس با استفاده از لبه ی وزنه ها به بالا بروید و بعد به پشت سر و روی میله ها پریده و در انتها از زنجیر بالای سر خود گرفته تا به انتهای مسیر برسید. حال راه را از خروجی ادامه داده تا به لبه ی سنگ برسید، سپس به جلو رفته و پس از نابود کردن خفاشها به سمت راست سنگ رفته و پس از رسیدن سنگ به انتهای مسیر به روی لبه ی سمت راست دیوار پریده و ازآن بگیرید. مسیر را از سمت راست ادامه دهید و پس از رسیدن به انتهای راه به سمت چپ بروید. حال مسیر را ادامه داده تا به پایین برسید، سپس سنگ کنار چرخ دنده را برداشته تا آنها شروع به حرکت کنند. حال سنگ را حرکت داده تا به نزدیکیه خروجی برسید. سپس بالا رفته و مسیر را ادامه دهید و از انتهای راه آیتم را بردارید. حال به محل چرخ دنده ها بازگشته و سنگ را حرکت دهید و بعد به زیر یکی از وزنه ها برسانید. (تصویر 23)

23 copy.jpg

حال خود را به بالا رسانیده و مسیر را ادامه دهید، سپس به انتهای راه رفته و از لبه ی سنگ بگیرید. حال به سمت راست آن رفته و بعد از لبه ی دیوار بگیرید، سپس جلو رفته و خفاشها را از بین ببرید. حال قلاب را به حلقه متصل کرده و کمی با قلاب به پایین بروید، سپس با استفاده از حرکت کردن به چپ و راست خود را به لبه ی سمت راست برسانید.
حال به سمت راست حرکت کرده و با استفاده از لبه ها خود را به آیتم ها برسانید، سپس عنکبوت را از بین برده و به طرف مقابل بروید. مسیر را ادامه داده تا به لبه ی روبروی خود برسید. (تصویر 24)

24 copy.jpg

از آن گرفته و مسیر را تا انتها ادامه دهید تا به محلی که در (تصویر 25) مشخص است برسید.

25 copy.jpg

سپس به سمت چپ رفته و در انتهای مسیر از حلقه بگیرید، حال با استفاده از حلقه به سمت چپ رفته و خود را به روی لبه ی سمت چپ برسانید.

پس از رسیدن به روی لبه دوم به بالا رفته (تصویر 26)

26 copy.jpg

و از طرف دیگر آیتم را کسب کرده و به همین مکان بازگردید. سپس به سمت چپ رفته و خود را به پایین برسانید. حال به طرف جلو حرکت کرده و از حلقه ی سمت چپ این مکان بگیرید، سپس به روی سکوی سمت راست رفته و به پشت سر خود حرکت کنید. حال مسیر را به طرف جلو حرکت کرده تا به غول زامبی شکل برسید، سپس دمو را مشاهده کنید. حال با استفاده از شات گان و به کمک بسته های جان و یا با استفاده از 3 نارنجک! غول را از بین ببرید.
حالا به بالا رفته و از زنجیر بگیرید و راه را ادامه بدهید. (نکته : در حالت عادی نمی‌توانید زودتر از سرعت بازگشت زنجیر خود را به روبرو برسانید. با استفاده از دکمه‌ی E و دکمه‌ی جهت نمای جلو خود را به محل مورد نظر برسانید و سپس مسیر را ادامه دهید تا به چکش سنگی برسید. حال از لبه ی آن گرفته و پس از رسیدن به میانه ی مسیر به روی سنگی پریده و سریعاً به جلو بروید. (نکته : راه فرو می‌ریزد) دمو را مشاهده کنید.

Amanda’s Big Boat - Second One

لباس و اسلحه را انتخاب کرده و دمو را مشاهده کنید. حال اسلحه ها را عوض کرده (دکمه-ی R) و چکش را انتخاب کنید. دقیقاً مسیر دفعه ی پیشین را ادامه داده تا به مکان موردنظر برسید. سپس دمو را مشاهده کنید.
- برای ایتفاده از چکش کافیست دکمه‌ی سمت راست موس را گرفته و با دکمه‌ی سمت چپ دشمنان را هدف قرار دهید.
- تنها موردی که با دفعه ی پیشین تفاوت دارد طریقه ی رسیدن به بالای کانتینرهاست که اگر این بار از پلکان سمت چپ ابتدای بازی به پایین بروید، باید به بالای جهبه های سمت راست خود رفته و سپس لارا را به بالی نزدیک ترین کانتینر برسانید و بعد ادامه ی راه. (تصویر 27)

27 copy.jpg

(نکته : کانتینری که بالای آن بسته ی خون وجود دارد)
Arctic Sea

Road to Helheim

لباس و اسلحه لارا را انتخاب کرده و دمو را مشاهده کنید. مسیر را به طرف پایین و سپس به جلو ادامه دهید تا به مجسمه ها برسید. حال از بین مجسمه ها عبور کرده تا در فاصله ی بین 2 مجسمه انتهایی در سمت راست چرخ دنده هایی که در کف دریا افتاده اند را ببینید. (تصویر 28)

28 copy.jpg

آنها را برداشته و در کنار سایر چرخ دنده ها قرار دهید. (تصویر 29)

29 copy.jpg

سپس به سمت چپ رفته و بعد به سمت راست تا به این ورودی برسید. (تصویر 30)

30 copy.jpg

حال به داخل رفته و سپس به بالا تا به آیتم برسید، بعد به پایین بازگشته و راه را از سمت راست ادامه داده تا به Helheim Power Stone برسید. حال آیتم را برداشته و بازگردید تا به ورودی برسید.
پس از خروج به سمت چپ بروید و از کنار سنگ آیتم Helheim Power Stone را بردارید. (تصویر 31)

31 copy.jpg

حال 2 قطعه از سنگ ها را به داخل 2 جایگاه قرار دهید، سپس به سمت راست رفته تا به محلی دیگر دقیقاً همانند ساختمان قبلی با همین مشخصات که در سمت دیگر است برسید. (تصویر 32)

32 copy.jpg

به داخل رفته و خود را به بالا برسانید و سپس قطعه ای دیگر به نام Hel Heim Power Stone را بردارید. حال خود را به پایین رسانده و 2 قطعه دیگر را جایگذاری کنید.
اکنون رگه هایی قرمز از جلوی جایگاه ها نمایان می‌شوند. (تصویر 33)

33 copy.jpg

سپس به پشت سر بازگشته و به بالای سر هر مجسمه ای که شمشیری در داخل سنگ فرو کرده رفته (تصویر 34)

34 copy.jpg

و اهرم پشت سر آنها را بکشید. پس از انجام این کار به جلوی ساختمانی که در میان 2 ساختمان دیگر قرار دارد رفته و اهرم روی آنرا بکشید و بعد دمو را مشاهده کنید.

Tunnel to Helheim

حال مسیر را از راه باز شده ادامه داده تا به 2 راهی برسید، سپس راه را ادامه داده تا به پلکان برسید و دمو را مشاهده کنید.

Arctic Sea Relic

حالا به روی اژده های سمت راست ورودی کلیک کرده (تصویر 35)

35 copy.jpg

و بعد به جلو رفته و با استفاده از پتک موجودات رو از بین ببرید. سپس از لبه ی روبروی خود گرفته و به پایین بروید، حال از روی ستونی که در سمت چپ ورودی آب قرار دارد خود را به سکو برسانید و بعد روی دیوار و طرح کلیک کنید. (نکته : اگر در میان راه به هر طریقی جان خود را از دست دادید باید تمامی راه را از ابتدا شروع کرده و به محل هر علامت رفته و روی آن کلیک کنید)
سپس به جایگاه ابتدایی بازگشته و روی میله روبروی خود بپرید. حال از لبه ی سمت راست گرفته و به سمت چپ حرکت کنید. حال به روی میله پریده و به بالا بروید، سپس به روی سکوی سمت راست خود پریده و خود را به طرح بعدی رسانده و روی آن کلیک کنید. سپس خود را به روی میله ی سمت چپ رسانده و بعد به بالا بروید. دمو را مشاهده کرده و در پایان روی طرح انتهایی که در سمت چپ خروجی قرار دارد کلیک کنید. حال پتک را فعال کرده و با استفاده از آن به انتهای مسیر بروید و در میان راه موجودات را نابود کنید و بعد دمو را مشاهده کنید.

Jormungandr

دوباره در مسیری قرار داده شده اید، به انتهای آن بروید تا بدین مکان برسید و در انتها دمو را مشاهده کنید. (تصویر 36)

36 copy.jpg

به سمت راست رفته و از لبه ی دیوار مسیر را ادامه دهید. (نکته : مراقب ضربه های Natla باشید، پس از گرفتن از سنگ های روی دیوار از لبه ی بالایی بگیرید) پس از رسیدن به بالا (تصویر 37)

37 copy.jpg

موجودات را از بین برده و به جلو حرکت کنید، مسیر را ادامه دهید تا به انتهای راه برسید و بعد به سمت چپ رفته و سنگ را به انتها هدایت کنید. (تصویر 38)

38 copy.jpg

پس از بردن سنگ به انتها به عقب بازگشته و به روی این راه بپرید. (تصویر 39)

39 copy.jpg

حال پس از رسیدن به پایین به سمت راست رفته و سنگهایی که (تصویر 40) در این منطقه قرار دارند را به عقب هدایت کنید.

40 copy.jpg

Getting Back Upstairs

سپس خود را به این محل رسانده (تصویر 41)

41 copy.jpg

و از فاصله ی بین 2 دیوار برای بالا رفتن استفاده کنید، حال وقتیکه به بالا رسیدید به سمت راست رفته و خود را به پشت قفل برسانید. حال با استفاده از دکمه ی E قفل را نابود کنید تا یکی دیگر از اتصالات از بین برود. (تصویر 42)

42 copy.jpg

حالا به سمت راست بروید. اگر مسافتی را به سمت یاد شده بروید روی دیوار یک لبه و تعدادی برجستگی سنگ وجود دارد. (تصویر 43)

43 copy.jpg

شما باید لارا را به آنجا هدایت کنید. حال از بلوکه های سنگی سمت چپ بگیرید و خود را تا 2 مرحله ی دیگر به سنگی که ارتفاع بلندتری دارد رسانده و در انتها پس از رسیدن به محل مورد نظر با استفاده از سرعت از لبه بگیرید و مسیر را از سمت راست به طرف بالا ادامه دهید. (تصویر 44)

44 copy.jpg

حال به جلو رفته تا به حلقه برسید، قلاب را به آن وصل کرده و سپس خود را به بالا برسانید.
حال به سمت چپ رفته و نزدیک لبه بروید. (تصویر 45)

45 copy.jpg

سپس به روی نزدیکترین بلوکه که از روبرویتان عبور می‌کند پریده و در انتها پس از رسیدن به قفل بعدی به روی سکو پریده و آنرا هم نابود کرده و دمو را مشاهده کنید. حال به روی بلوکه ها پریده و خود را با استفاده از آنها به ساختمان مرکزی برسانید و از آن بالا بروید. پس از اینکه به بالا رسیدید Natla در موقعیتی با استفاده از گلوله های آتشین به شما حمله می‌کند، بهترین عکس العمل در این زمان این است که دکمه‌ی Ctrl را بزنید. پس از رفتن Natla به بالا رفته و اجازه دهید تا دایره مرکزی بچرخد تا در زمان مناسب به روی اتصال بعدی برسید، حال به روی آن پریده تا توسط شیب آن به پایین بروید. حال قفل را نابود ساخته و دموی پایانی بازی را مشاهده کنید.

با دانلود پیوست های این پست می توانید این راهنما را به صورت PDF هم داشته باشید البته با طراحیه زیباتری!

 

Attachments

  • Tomb Raider - Underworld (Part 2).part01.rar
    1.4 MB · مشاهده: 151
  • Tomb Raider - Underworld (Part 2).part02.rar
    1.4 MB · مشاهده: 157
  • Tomb Raider - Underworld (Part 2).part03.rar
    1.4 MB · مشاهده: 54
  • Tomb Raider - Underworld (Part 2).part04.rar
    1.4 MB · مشاهده: 50
  • Tomb Raider - Underworld (Part 2).part05.rar
    1.4 MB · مشاهده: 53
  • Tomb Raider - Underworld (Part 2).part06.rar
    1.4 MB · مشاهده: 54
  • Tomb Raider - Underworld (Part 2).part07.rar
    1.4 MB · مشاهده: 45
  • Tomb Raider - Underworld (Part 2).part08.rar
    1.4 MB · مشاهده: 44
  • Tomb Raider - Underworld (Part 2).part09.rar
    1.4 MB · مشاهده: 53
  • Tomb Raider - Underworld (Part 2).part10.rar
    1 MB · مشاهده: 68

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
خیلی ممنون ممنونم :smile:
فقط من یجاش گیر کردم اما باز هم هرچی خوندم نفهمیدم من توی همون مرحله مجسمه جگوار هستم .
اونی که سر مجسمه را میذاری و میچرخونی ( همونی که از زیر در رد میشی یه دمو نشون میده اون و جا انداختم و دمو بعدشم دیدم ) . اما روبرویمو هرکار میکنم باز درست نمیشه ( اونجا چیزی باید بذارم . هر طوری کردم نشد . اگه میشه یکی بگه اینجارو باید چطور باید درست کنم )
با تشکر . :smile:
 

unR3aL

کاربر سایت
Apr 20, 2008
861
نام
اويس
خیلی ممنون ممنونم :smile:
فقط من یجاش گیر کردم اما باز هم هرچی خوندم نفهمیدم من توی همون مرحله مجسمه جگوار هستم .
اونی که سر مجسمه را میذاری و میچرخونی ( همونی که از زیر در رد میشی یه دمو نشون میده اون و جا انداختم و دمو بعدشم دیدم ) . اما روبرویمو هرکار میکنم باز درست نمیشه ( اونجا چیزی باید بذارم . هر طوری کردم نشد . اگه میشه یکی بگه اینجارو باید چطور باید درست کنم )
با تشکر . :smile:
من نمیدونم شما اول کدوم مسیر رو از 3 راهی انتخاب کردی، ولی اگر با توجه به چیزی که گفتم بری حتماً به جواب می رسی، فقط سعی کن خودتو گیج نکنی.:smile:
 

unR3aL

کاربر سایت
Apr 20, 2008
861
نام
اويس
میشه فایل ها رو یه جای دیگه هم بزارید . نمی شه دانلود کرد فعلا /
مشکلی برای دانلود نداشت که!:smile: رو سرور سایت آپلود شده و لینک مستقیمه! (همچنین قسمت اول)
 

unR3aL

کاربر سایت
Apr 20, 2008
861
نام
اويس
سلام
الان عکسها برا من لود نمیشه
سلام
چون تعدادش یکم زیاده باید یکم صبر کنید تا لود بشن.
و فایلهای pdf رو دانلود میکنم اکستراکت نمیشه
شاید یکی از فایل ها رو ناقص دانلود کردید، ولی امکان نداره فایل ناقص باشه
 

hasti900311941

کاربر سایت
Aug 23, 2012
1
نام
هستی
سلام باراهنماییهای خوبتون تونستم بازی روتموم کنم اما نفهمیدم آخرش چیشد. مادرش چیشدآخر؟:-??مادرش مرده بود؟آخرشو بد تموم کردن:dالبته آخراین قسمتشو
 

_عرفان_

کاربر سایت
Mar 16, 2012
490
سلام باراهنماییهای خوبتون تونستم بازی روتموم کنم اما نفهمیدم آخرش چیشد. مادرش چیشدآخر؟:-??مادرش مرده بود؟آخرشو بد تموم کردن:dالبته آخراین قسمتشو​

منم از آخرش سر در نیووووردم؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر