راهنمای بازی محبوب WOW

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
خب اول از همه یه خسته نباشید به همه گیمرهای عزیز بگم و اگر در هر مرحله پرسشی بود و یا کار دیگه ای داشتید Battle Tag من رو ادد کنید .

در این تاپیک سعی شده از بهترین روش ها برای level up کردن و شروع به بازی World Of Warcraft (wow) گرفته تا راهنمایی در مورد تمام کلاس ها و به نوعی آموزش اون ها و خلاصه تمام چیزهایی که نیاز هست بدونید بصورت پست های جداگانه قرار بدیم و این بازی رو تا حالت ممکن ساده کنیم (البته اگر مشکل باشه )
این بازی نیازی به معرفی نداره (ولی برای دوستانی که میخوان بیشتر بدونند میتونند یه سر به اینجا بزنند و یا کتاب های WORLD OF WARCRAFT رو بخونند ) پس مستقیم میریم سراغ چگونگی ساخت اکانت و شروع کردن بازی :

اول از همه شما نیاز دارین که کلاینت بازی رو داشته باشید که میتونید از طریق دوستانی که بازی رو دارند تهیه کنید و یا از طریق سایت ها (دقت کنید حتما با آخرین پچ ریلیز شده بلیزار همخوانی داشته باشه تا نیازی به آپدیت نباشه ) و یا از اینجا دانلود کنید اما من پیشنهاد میکنم شما اپلیکیشن Battle.net رو دانلود کنید ( جدای از چگونگی تهیه کلاینت بازی ) که مزایایی خودش رو داره .
بعد از تهیه بازی نیاز به ساخت اکانت دارید که اینجا میتونید اکانت خودتون رو بسازید اما پیشنهاد من این هست که تا آخر این پست رو بخونید بعد تصمیم بگیرید (بهتر هست از RAF استفاده کنید و از لینکی که داخل ایمیل براتون میاد استفاده کنید ) . اما دقت کنید که اطلاعاتی که هنگام ساخت اکانت استفاده میکند خیلی مهم هست و به سادگی قابل تغییر نیست .

حالا میرسیم به اینکه چه SERVER / REALM / FACTION / RACE / CLASS رو بازی کنیم که خب در مرحله اول سلیقه مهم هست و علاقه خودتون اما این سایت میتونه اطلاعاتی آماری در مورد جمعیت پلیر ها بده که شاید بتونه در مورد انتخاب کمکتون بکنه اما در مورد آشنایی با RACE ها و CLASS ها میتونید به لینک های خود بلیزارد ( که گذاشته شده ) و یا در پست های پایین تر بصورت خلاصه و مفید بصورت کلی آشنا بشید .

خب دیگه قسمت سخت کار انجام شده حالا میرسیم به قسمت آسون کار که لول آپ کردن کاراکترهای عزیز هست :D

چند راه هست که میتونید برای لول آپ کردن ازش استفاده کنید :

Questing : به این صورت که شما سرزمین به سرزمین ماموریت ها و کوئست ها رو انجام میدید، این راه کمی زمان بر هست و بیشتر برای کسانی که هیلر و یا تانک نیستند بکار میره اما لذت زیادی داره بخصوص برای کسانی که سیر داستانی بازی رو دوست دارند (به نظر من هرکسی باید یکبار هم که شده این راه رو بره بخصوص The Loremaster که دیگه عالی هست) .

Dungeon Queue : در این روش تنها کافی هست که یک جا منتظر بمونید و روی Find Group کلیک کنید (بیشتر برای تانک و هیلر مناسب هست در غیر این صورت مدت زمان طولانی در صف منتظر میمونید) و برای یکبار هم تجربه کردنش لذتبخش هست و هم اچیومنت داره .

بهترین راه استفاده از Recruit A Friend هست که برای دیدن مزایا و طریقه کارکرد میتونید اینجا رو بخونید :

در این روش بعد از لینک شدن دو اکانت با همدیگر ( برای چک کردن لینک کافیست دو کاراکتر داخل بازی داشته باشید و اضافه شدن گزینه هایی مثل Summon Friend و Grant level رو چک کنید) شما میتونید با شرط فاصله کمتر از 100 یارد و اختلاف لول کمتر از 4 (که البته مثل اینکه این باگ هایی هم داره که با اختلاف بیشتر همچنان کار میکنه )از مزایای زیر تا رسیدن به لول 90 (در واقع مکس لول اکسپنشن قبل) استفاده بکنید :

: Summon Friend که هر 30 دقیقه میشه ازش استفاده کرد به اینصورت که هرکدوم میتونید هرجاکه هستید دوستتون رو sum کنید و خیلی کارآمد هست و خلاصه دیگه از شر پورتال و fly master و .... راحت میشید و خیلی راحت هرجا خواستید دوستتون میتونه شما رو تلپورت(یا همون (sum کنه .
Experience and Reputation Boost : هم که دیگه گل سر سبد هست و یه جورایی لول آپ رو فان کرده با 3 برابر xp که میگیرید و خیلی راحت میتونید کاراکترها رو آپ کنید و rep خوبی هم میده 10% بیشتر که برای خودش دیپلماسی حساب میشه .

Level Granting : این چندان به کار پلیر جدید نمیخوره آخه خودش نمیتونه لول بگیره و برای کسی هست که ریکوئست میفرسته ( پلیر قدیمی تر) و زیاد توضیح نمیدم فقط خیلی خلاصه به ازای هر دوتا لول که بگیری میتونی به دوستت یک لول بدی .
خب این ها خوبی هایی لول آپ با raf هست و یه خوبی دیگه که در این نهفته هست اینه که پلیر ها هیچوقت از رست restدر نمیاند و xp bar همیشه براشون آبی هست و این یعنی شما دقیقا 4 برابر xp میگیرید ( 400% مواقعی که بدون دوستت لول آپ کنی یا که اصلا raf نباشی ) پس خلاصه بلیزارد کاری کرده که هیچ انسان عاقلی که میخواد بازی رو شروع کنه تنهایی بازی نکنه :D .

Hairlooms Items : مجموعه ای از Armor / Weapon هست که با داشتن هر آرمور 10% xp بیشتری میگیری که در مجموع 45% و هست (انگشتر رو خیلی کم پیش میاد کسی داشته باشه پس حساب نمی کنیم) .

و در آخر نتیجه میگیریم که بهترین راه برای لول آپ کردن استفاده از همین گزینه RAF + Hairlooms هست که به نسبت یک فرد عادی شما 445% بیشتر XP میگیرید .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Adroit
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر