رئیس Insomniac از Fuse می گوید

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
درود...

23902808915358040154.jpg


آقای Ted Price رئیس استودیوی بازیسازی Insomniac چند دقیقه ای با Barry White به گفتگو درباره بازی جدیدشان Fuse پرداخته که می توانید در زیر متن این مصاحبه را بخوانید. این مصاحبه اطلاعات جدیدی از مولتی پلیر بازی و همچنین دلیل عدم انتشار آن بر روی کنسول WiiU را به دست می دهد.
آقای پرایس سخنانش را این گونه آغاز می کند:
"فیوز، یکی از بازیهای جدیدیست که در سال آتی میلادی به بازار عرضه خواهد شد."
به گفته ایشان بازی یک شوتر 4 نفره است که می تواند بصورت انفرادی (Solo) نیز بازی شود. بازی دارای حالت های داستانی تک نفره (کمپین) به علاوه حالت جدیدی از چند نفره است. این حالت جدید "co-petitive" که "Echelon" نامیده می شود ترکیبیست از حالت سنتی co-operative و حالت رقابتی که در نوع خود بسیار جالب است. از آن جهت co-operative بوده که بازیکنان به کمک هم سعی به نابودی دشمنان می کنند و از آن جهت رقابتسیت که هر یک از افراد بایستی سعی کنند تا امتیاز بیشتری نسبت به یاران دیگر کسب نمایند.
آقای Price سخنانش را بدین ترتیب ادامه می دهد:
"Echelon" تنها یکی از مدهای چند نفره بازیست؛ این عنوان دارای یک سناریوی تک نفره داستان محور خواهد بود که بسیاری از گیمرها به آن روی خواهند آورد. داستان بازی در یک دنیای ساختگی و خیالی که ما در Insomniac آن را خلق کرده ایم رخ می دهد."
داستان بازی در مورد یک ماده عجیب و غریب بنام "Fuse" (فیوز) بوده که در واقع ماده اصلی هر یک از سلاح های شخصیت های بازیست. به قول خود آقای پرایس، ساخت و خلق سلاح های دیوانه وار و عجیب و غریب در DNA استودیوی Insomniac است!
وی سخنانش را این گونه ادامه می دهد:
"در بازی فیوز، در واقع ما می خواستیم پا را فراتر گذاشته و اسلحه هایی را خلق کنیم، که تا کنون در یک بازی شوتر آن را تجربه نکرده باشید، اما اسلحه هایی که در حالت Co-op هم به خوبی و با بالانس بالا قابل استفاده باشند. زیرا ما نمیخواستیم Co-op بازی این گونه باشد که شخصیت ها با سلاح هایشان به سمت یک دشمن شلیک میکنند. بلکه چیزی که مطلوب ما بود، یک تیر اندازی هدفمند و با استراتژی به سمت دشمنان بازیست."
بهار 2013 زمانیست که انتظار می رود Fuse برای XBOX 360 و PlayStation 3 منتشر گردد. خبری هم از نسخه WiiU بازی نیست و به نظر می رسد آقای پرایس دلیل قانع کننده ای برای آن دارد:

"زمانی که WiiU معرفی شد، ما در اواسط کار ساخت Fuse بودیم، این بود که بازی را بر روی همین دو پلتفرم PS3 و X360 توسعه دادیم و فرصت و موقعت مناسبی برای ساخت نسخه WiiU نداشتیم."

موسسه ESRB نیز، هنوز درجه سنی بازی را مشخص نکرده است.

[منبع]
 

Kevingamer441

کاربر سایت
Jan 7, 2010
928
نام
امید:دی
"زمانی که WiiU معرفی شد، ما در اواسط کار ساخت Fuse بودیم، این بود که بازی را بر روی همین دو پلتفرم PS3 و X360 توسعه دادیم و فرصت و موقعت مناسبی برای ساخت نسخه WiiU نداشتیم."
حالا باز یه سری میان میگن Wii U سی پی یوش ضعیفه:))
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
ویدیو های گیم پلیش که دست کمی از فاجعه نداشت! نمیدونم سازنده Resistance چطوری میتونه همچین چیز فاجعه ای رو بسازه بده!
 

SOAP MACTAVISH

کاربر سایت
May 7, 2010
2,173
نام
امیر
"زمانی که WiiU معرفی شد، ما در اواسط کار ساخت Fuse بودیم، این بود که بازی را بر روی همین دو پلتفرم PS3 و X360 توسعه دادیم و فرصت و موقعت مناسبی برای ساخت نسخه WiiU نداشتیم."
حالا باز یه سری میان میگن Wii U سی پی یوش ضعیفه:))
نه بابا اینا شایعه س wii u سی پی یوش 25 هسته ای ه ;;)
 

KRATUS

کاربر سایت
Aug 17, 2008
360
نام
Ashkan
نمیدونم چرا اکثر سازنده ها از ساختن یا حتی پورت بازیشون روی Wii U طفره میرن!!!
من مطمئنم یه داستانی هست!
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
اقا جان یارو می گه وسط ساختش بودیم چه ربطی به cpu داره از خودتون حرف در نیارید
این حرفی هم که این دوستمون می گه چرا این سازنده ها پرت نمی کنن بازیشون رو برای wii u ربطی به این ها نداره اگر اینطور بود قرار نیست که همه ی بازی ها روی wii u بیاد
 

DeanAmbrose

کاربر سایت
Nov 9, 2010
2,939
نام
Scott
Insomniac تو خلق سلاح واقعا حرف نداره! رو دست نداره
تنوع فوق العاده ی سلاح ها تو Resistance و Ratchet and clank و هیچوقت یادم نمیره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر