رئیس CD Projekt: اگر Witcher 4 نسازیم در حق طرفداران کم لطفی کرده‌ایم

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین

ANySA.jpg



با اینکه «The Witcher 3: Wild Hunt» پایان داستان «گرالت» بود اما برخی از سازندگان بازی قبل از این گفته بودند که شاید ویچر3 آخرین شماره از این سری نباشد. اکنون آقای «Adam Kicinski» رئیس استودیو «CD Projekt Red» اعلام کرد که ادامه ندادن سری بازی‌های ویچر کم لطفی به طرفداران بازی است حتی اگر عرضه‌ی آن در آینده‌ای نزدیک نباشد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.


آقای Kicinski طی مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی در لهستان به این شکل ادامه داد: « هنوز برای حرف زدن در مورد ویچر بسیار زود است اما ما فراموش کردن این عنوان را کم لطفی در حق طرفداران می‌دانیم. ما حدود 12 سال است که مشغول بازی‌سازی در دنیای ویچر هستیم و این پایان راه نخواهد بود. »

ویچر3 در ماه «مه» عرضه شد و با واکنش بسیار مثبت از طرف منتقدان روبرو شد و با فروش 6 میلیون نسخه تاکنون و همچنین برنده شدن جایزه «بهترین بازی سال» و «بهترین استودیو» از مراسم «TGA 2015» یکی از موفق‌ترین عناوین نسل هشتم را رقم زد. با در نظر گرفتن این موارد، ادامه دادن سری ویچر اصلا دور از انتظار نیست.

در آگست سال 2015 میلادی نیز آقای «Iwinski» از CD Projekt توضیح داده بود که در حال حاضر ایده‌ای برای چگونگی ادامه یافتن سری ویچر نداریم. ویچر جهان بزرگی دارد و داستان‌های زیادی می‌توان از آن تعریف کرد اما سری بازی ویچر نیاز به کمی استراحت دارد و احتمالا شخصیت اصلی در بازی‌های آینده کسی غیر از گرالت خواهد بود.

آخرین بسته اضافه شونده‌ی ویچر3 بنام «Blood and Wine» که تقریبا دارای 20 ساعت گیمپلی خواهد بود، در اوایل سال 2016 میلادی عرضه خواهد شد.


=====
منبع
 
آخرین ویرایش:

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
آخه داستان ویچر توی کتاب‌ها کلاً بر محوریت گرالته! مگر این که Spin Off بدن مثلاً برای دوران قبل از بازی اول.(که حوادث خیلی مهمی هم داشته اتفاقاً.:D)
 

MaTrix PouYa

! The Berserker
کاربر سایت
Jul 27, 2008
3,276
نام
Pouya
با اینکه طرفدار سر سخت ویچرم شماره ی ۳ پایانی بر داستان گرالت دیدم به نظرم اگه رو یه دنیای جدید نقش افرینی کار کنند بهتر هست و سه گانه ویچر یه پایان خوش سالها در ذهن طرفدار هاش باقی میمونه
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
انصافا خیلی ناجوره اگه ادامه ندنش سری ویچر الان دقیقا مث tes بتزدا یه سری بازی مهم و تاثیر گذار تو سبک نقش افرینیه که کاملا جا افتاده تو بازارو ثبات پیدا کرده انقدم دنیای ویچر بزرگ و جذاب هست که بشه با شخصیتا و داستانای دیگه ادامش داد حتی اگه نخوان از حضرت گرالت:x استفاده کنن هرچند پایان نسخه ی سوم جوری بود که راحت میشه نسخه ی بعدیرم با حضور حضرت گرالت بسازن:d در کل بعد سایبر منتظر ویچر 4 هستیم:bighug:
 

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
:d
کتاب های ویچر رو نخوندم ولی فکر میکنم اگه بخوان داستان رو ادامه بدن و گرلت شخصیت اصلی نباشه، بهترین گزینه سیری باشه که اتفاقا پتانسیل بسیار زیادی هم داره.
 

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
آخه داستان ویچر توی کتاب‌ها کلاً بر محوریت گرالته! مگر این که Spin Off بدن مثلاً برای دوران قبل از بازی اول.(که حوادث خیلی مهمی هم داشته اتفاقاً.
:biggrin1:
)
ویتچر 1 بعد از پایان کتاب آخر از مجموعه ویتچر شروع میشه. وقتی بازی بخواد کلی زمینه چینی کنه که آخرش گرالت بمیره ولی همه بدونن که تو بازی ویتچر 1 گرالت نمرده کلا داستان لوس میشه.
بهتره که راه خودشونو ادامه بدن و اصلا سراق کتابها نرن. همینکه از کتابها الهام میگیرن کافیه به نظر من.
اگه بخوان برگردن به دوران کتابها به نظرم بهترین گزینه ها last wish و sword of destiny هستن که مجموعه داستان کوتاهن. ولی اونا هم بیشتر برا کوئست فرغی خوبن تا داستان اصلی.
 

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
کلا اینا مجبورن حرف بزنن ؟ ac , gow, witcher و ... قرار بود ۳ گانه بشن .. خوب شما که هی میسازید چرا میگید ۳ گانس :D
مجبورن. میفهمی؟؟ :d:d
خوب ip ی که 6 میلیون فروخته ول کنن برن چی بسازن؟
به خصوص این جوری که 3 ظاهر شد فکر کنم 4 بیاد 12 میلیون نسخه بفروشه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر