در بخش پایانی مستند Grounded 2: Making The Last of Us Part 2 که به پروسه ساخت عنوان مذکور میپردازد و ساعاتی پیش از چنل رسمی یوتیوب استودیو ناتیداگ پخش شد، نیل دراکمن به صورت سورپرایزکنندهای خبر از احتمال ساخت نسخه سوم این مجموعه داد.
نیل دراکمن مدیر استودیو ناتیداگ در بخشهای پایانی مستند ساخت نسخه دوم The Last of Us ابتدا به این موضوع اشاره کرد که پیش از این در یک مصاحبه به این موضوع اشاره کرده بود که داستان کوتاهی با تمرکز روی تامی نوشته شده بود که پس از اتفاقات The Last of Us part 2 دنبال میشد. همین موضوع سبب شد بسیاری از خبرگزاریها از آن به عنوان نسخه سوم یاد کنند که چنین موضوعی صحت ندارد. به منظور رسیدگی به اولویتهای دیگر نظیر ایجاد تعادل بین زندگی شخصی و کاری اعضای استودیو و کاهش حداکثری کرانچ که به یکی از معضلات اصلی استودیو تبدیل شده، این داستان کنار گذاشته شد. با این حال احتمال دارد روزی به آن پرداخته شود. اما پس از آن دراکمن به خط فکری مشخصی که بین نسخه اول و دوم این مجموعه وجود دارد اشاره کرد و صحبتهای خود را با این نکته به اتمام رساند که به تازگی طرحی برای نسخه سوم یافته و بنابراین احتمال دارد شاهد یک بخش دیگر برای این مجموعه باشیم.
نیل دراکمن مدیر استودیو ناتیداگ در بخشهای پایانی مستند ساخت نسخه دوم The Last of Us ابتدا به این موضوع اشاره کرد که پیش از این در یک مصاحبه به این موضوع اشاره کرده بود که داستان کوتاهی با تمرکز روی تامی نوشته شده بود که پس از اتفاقات The Last of Us part 2 دنبال میشد. همین موضوع سبب شد بسیاری از خبرگزاریها از آن به عنوان نسخه سوم یاد کنند که چنین موضوعی صحت ندارد. به منظور رسیدگی به اولویتهای دیگر نظیر ایجاد تعادل بین زندگی شخصی و کاری اعضای استودیو و کاهش حداکثری کرانچ که به یکی از معضلات اصلی استودیو تبدیل شده، این داستان کنار گذاشته شد. با این حال احتمال دارد روزی به آن پرداخته شود. اما پس از آن دراکمن به خط فکری مشخصی که بین نسخه اول و دوم این مجموعه وجود دارد اشاره کرد و صحبتهای خود را با این نکته به اتمام رساند که به تازگی طرحی برای نسخه سوم یافته و بنابراین احتمال دارد شاهد یک بخش دیگر برای این مجموعه باشیم.
بازی اول در مورد عشق بی قید و بندی بود که والدین برای فرزند خود احساس میکنند. بازی دوم وقتی ایده آن نهایی شد در مورد اجرای عدالتی بود که باید به هر قیمت ممکن صورت بگیرد. عدالتی که باید در حق کسانی که عزیزانتان هستند انجام دهید. در این زمان احساس کردیم که این کانسپت واضح در بازی وجود دارد که راه خود را از نسخه اول به درون نسخه دوم پیدا کرده است و آن عشق بود. اگر قرار باشد هرگز نسخه دیگری ساخته نشود میتوان گفت این داستان در نسخه دوم در نقطه مناسبی به پایان رسیده است.
بهترین موضوع در مورد کار کردن در ناتیداگ این است که ما مجبور به انجام کاری نیستیم. همیشه چنین افکاری داریم که "از ساخت و داشتن یک نسخه دیگر از The Last of Us" استقبال میکنیم. اما اگر افراد استودیو مشتاق ایده و ساخت اثر دیگری باشند، ما از آن پشتیبانی میکنیم.
این جایگاه بسیار ممتاز و ویژهای است که در آن قرار دارم و همیشه قدر آن را میدانم. چنین افکاری همواره با من همراه بوده که "آیا طرحی برای نسخه دیگری از این مجموعه وجود دارد؟" و برای سالها جواب این سوال منفی بود و نمیتوانستم چنین طرحی را پیدا نمایم. اما اخیرا این موضوع تغییر پیدا کرده است. در حال حاضر داستان کاملی در اختیار ندارم اما طرحی برای آن در ذهن دارم که به اندازه نسخه اول و نسخه دوم هیجانبرانگیز است. طرحی که روی پای خود میایستد و در عین حال خط فکری مشخصی را برای هر سه بخش دنبال میکند. بنابراین میتوان چنین احساس کرد که احتمالا یک بخش دیگری برای این داستان در کار خواهد بود.
منبع
آخرین ویرایش: