رئیس استودیو ایکس‌باکس می‌گوید که به بازی‌های کوچک‌تر نیاز دارد که به ما اعتبار و جوایز بدهند

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,695
نام
alireza
hifirush.jpg

به گزارش The Verge، یک روز پس از بسته شدن توسعه دهنده Hi-Fi Rush، استودیو Tango Gameworks، رئیس استودیوهای ایکس باکس آقای Matt Booty به کارکنان گفته است که این شرکت به بازی‌های کوچک‌تری نیاز دارد که به ما اعتبار و جوایز بدهند. در حالی که باید دید تعریف خود مایکروسافت از (بازی‌ها کوچک) چیست، مایکروسافت در گذشته Hi-Fi Rush را یکی از بازی‌های کوچک‌ خود توصیف کرده بود.

Hi-Fi Rush جایزه بهترین صدا CEDEC 2023، جایزه بهترین طراحی صوتی 2023 Game Award، جایزه Tin Pan Alley برای بهترین موسیقی the New York Game Awards، جایزه GDC برای بهترین صدا و جایزه بهترین انیمیشن BAFTA را گرفته بود.

Hi-Fi Rush امتیاز متاکریتیک 87 را در Xbox Series X و امتیاز 90 را در رایانه شخصی، به دست آورده بود و در Open Critic بیش از 96٪ از منتقدان این بازی را پسندیدند. Hi-Fi Rush آخرین بازی استودیو Tango قبل از خروج آقای Mikami بود.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,612
نام
محمد
رئیس استودیو ایکس‌باکس می‌گوید که به بازی‌های کوچک‌تر نیاز دارد که به ما اعتبار و جوایز بدهند و سپس ما در استودیو را تخته می‌کنیم و به ریش طرفداران آن بازی و استودیو می‌خندیم!
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,293
این مت بوتی اگه بیاد ایران، قشنگ میتونه بره تو رده کله قارچی های EA و کلی هم موفقیت کسب کنه:D تو روز روشن در استودیو رو تخته میکنه پشت بندش با وقاحت تمام میگه ما از این بازیا بیشتر لازم داریم!
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,065
نام
سهند
این میشه جواب حمایت ها و بولد کردن اکوسیستمی که به نفع هیچکس نبود. البته امیدوارم حداقل این اتفاقات اخیر برای توسعه دهنده ها درس عبرت بشه و نرن تو بغل مایکروسافت
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر