دیوید فینچر و روایتی 120 ثانیه‌ای از مسترچیف

sami_19

کاربر سایت
May 1, 2008
708
نام
SaMaN
روز گذشته اطلاعات اولیه‌ای از حضور کارگردان پرآوازه‌ی سینما، دیوید فینچر در نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی لانچ تریلر عنوان هیلو4 منتشر شد. سایت IGN با دریافت اطلاعات اولیه و نخستین عکس این لانچ تریلر از سوی مایکروسافت، طرفداران هیلو را به وجد آورد. با هم نگاهی به خبر IGN در رابطه با این موضوع می‌اندازیم.

05bg7w84ip79l5wbvak.jpg


دیوید فینچر(David Fincher) و تیم میلر( Tim Miller) در ساخت و تهیه‌ی لانچ تریلر عنوان هیلو4 مشارکت خواهند داشت. طبق اعلام رسمی مایکروسافت، فینچر کارگردان مشهور عناوینی چون Fight Club , The Social Network , The Girls With The Dragon Tattoo , Zodiak و Seven، به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و میلر با سابقه‌ی کار در زمینه‌ی جلوه‌های ویژه‌ی عناوینی چون Planet of Apes , Night at the Museum و X-Men به عنوان کارگردان، لانچ تریلر عنوان هیلو4 را خواهند ساخت. بنا به گزارش مایکروسافت " فینچر و میلر وظیفه‌ی ارائه‌ی روایتی تاثیر‌گذار از پیشینه‌ی شخصیت مسترچیف را بر عهده خواهند داشت."

این تریلر که Scanned نامیده شده است، نگاهی به پیشینه‌ی مسترچیف و موضوعات جدیدی که وی در هیلو4 با آن‌ها مواجه است خواهد انداخت. Scanned در شهر پراگ جمهوری چک فیلمبرداری شده و دو دقیقه است. این تریلر بنابر توضیح شخص فینچر، تلفیقی از لایو‌اکشن و CGI خواهد بود و برای اولین بار در برنامه Late Night With Jimmy Fallon در روز 18 اکتبر(پنج‌شنبه2ی هفته‌ی آینده) پخش خواهد شد.

تیم میلر در رابطه با این تریلر می‌گوید: " هیلو دارای یکی از به یادماندنی‌ترین دنیاهای علمی‌تخیلی است که به دلیل عمق زیادش، اجازه‌ی خلق صحنه‌های سینمایی و داستان‌های عاطفی شگفت‌انگیز را می‌دهد. شانس روایت داستانی که به جنبه‌هایی از شخصیت و سرگذشت چیف که تا به حال به آن پرداخته نشده‌ بپردازد یک افتخار است. هدف ما، خلق یک لایو‌اکشن با استانداردهای هالیوودی است که سطح لایو‌اکشن‌های سری هیلو را بالاتر از حد فعلی برده و طرفداران هیلو را نیز برای بازگشت مسترچیف بی‌تاب کند."

متن اصلی خبر را می‌توانید از طریق این لینک در سایت IGN دنبال کنید.
 
آخرین ویرایش:

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
لانچ تریلر در اصل آخرین تیر هر سازنده ای هست برای هایپ و تبلیغ بازیش. و انصافا تاثیر خیلی زیادی هم داره.

مثلا من پارسال با BF3 اصلا حال نمیکردم ولی لانچ تریلرش رو دیدم بد هایپم کرد. از اونور لانچ تریلر MW3 که طرفدارش بودم اونقدرا قوی کار نشده بود به نظرم.

این حرکت هم از ماکروسافت اصلا بعید نیست چون همیشه رو تبلیغ و مارکتینگ بازیاش قوی عمل کرده.
 

sami_19

کاربر سایت
May 1, 2008
708
نام
SaMaN
دیگه اینقدر رفتم تو جو خود بازی داشت لایو اکشن امشب رو یادم می‌رفت :D یه حساب کتاب کنیم ببینیم دقیقا چه ساعتی پخش میشه به وقت ایران Jimmy Fallon.

00:37 Eastern
23:37 Central
 

mmk2008

کاربر سایت
May 5, 2009
272
نام
ℳostaan
با این ویدئو الآن Pre-Order سر به فلک میزنه....

---------- نوشته در 11:16 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:47 AM ارسال شده بود ----------

آقا چی شد الآن متوجه نشدم... اون یارو که نشون دادن مسترچیف بود؟ یعنی چهرشو نشون دادن؟؟
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
ببینید میشه از این لینک دانلودش کرد یا نه:

http://cyber-tube.ir/dl/Halo_4__Scanned__Trailer-[b7dqtgkSWeQ][f22]_cyber-tube.ir.mp4

720p ـه.
از این لینک نمی شه دانلود کرد، ولی دوستان می تونن برن تو همین سایت cyber-tube.ir ، بعدش لینک یو تیوب زیر که یکی از دوستان زحمتش را کشیدن، copy ، انتقال و ....
در انتها دانلود کنن.
Halo 4 "Scanned" Trailer - YouTube
 

sad but true

Beckon the sick winds of pestilence
کاربر سایت
Apr 29, 2007
696
نام
آرش
عالی بود، البته اگه نمی گفتند که قراره دیوید فینچر بسازدش عمرا می شد حدس زد کارشه. اسم فینچر باعث شد همه گیمرا برا 2 دقیقه و 20 ثانیه اختلاف هارو کنار بذارن و از دیدن یه تریلر زیبا کیفور بشن :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر