
استودیو Santa Monica از ساخت یک نسخه دیگر از بازی God of War: Ascension برای کنسول PS4 استقبال کرده و از پردازنده این کنسول و قابلیت هایی که در زمینه ارتباطات اجتماعی دارد پشتیبانی کرده اما افزوده است بعد از گذشت 8 سال از عرضه PS3 این کنسول باز هم توانایی های کشف نشده ای دارد.

رهبر تیم طراحی بازی God of War: Ascension آقای Mark Simon در گفتگویی با Official PlayStation Magazine اعلام کردند : PS4 یک ماشین قدرتمند است، مشخصات و مقدار حافظه PS4 من را هیجان زده می کند و این دستگاه ما را قادر می سازد که ارتباطات را بیشتر کنیم.
آقای Mark Simon در پافشاری به موضع خود درباره گنجاندن بخش چندنفره به بازی ، هدف از این کار را تغییر عنوان کرده و افزودند :
در نسخه های قبلی سری God of War ما خیلی دیر با طرفداران ارتباط برقرار می کردیم اما در نسخه فعلی بواسطه بخش مولتی ما توانستیم با سرعت بیشتری با دوستداران و بازی کنندگان ارتباط داشته باشیم.
هم اکنون ما در حال گسترش بازی و بیشتر کردن سطح اتصال بین بازیکنان هستیم .
نحوه ارتباط و اتصال بین بازیکنان بسیار مهم است و ما می توانیم بوسیله بازی که مانند یک جامعه هست آنها را به هم مرتبط سازیم ، از این طریق افراد می توانند با هم صحبت کنند ، بازی کنند و لذت ببرند.

همچنین رهبر تیم طراحی مبارزه بازی God of War: Ascension آقای Jason McDonald گفته اند : هنوز هم جا برای کار کشیدن و فشار آوردن به PS3 هست و به نظرم PS3 مثل یک حیوان وحشی است! یعنی اینکه هربار که ما بخواهیم می توانیم کار بیشتری از آن بکشیم و بدون شک در آینده بازی هایی ساخته خواهند شد که نشان می دهد هنوز زندگی در PS3 جریان دارد.
آقای Mark Simon در تأیید صحبت های همکارشان افزودند: بازی های بزرگی مانند The Last of Usو Beyond: Two Souls بیانگر این است که PS3 هنوز هم قابلیت های بسیاری دارد و به عنوان دارنده PS3 خوشحالم که بهترین بازی ها در این مدت برای PS3 ساخته شده است.
منبع
منبع