دو چهره کلیدی برای رهبری و توسعه هیلو اینفینیت به استودیو 343 پیوستند

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
جوزف استاتن ، یکی از اعضای سابق هیلو و افراد مهم و کلیدی در توسعه و موفقیت هیلو های ساخته شده توسط بانجی بود. حال او پس از غیبتی طولانی، به استودیو 343 Industries پیوسته تا به گفته مایکروسافت: «در توسعه و به بازگشت بازی Halo Infinite به مسیر مناسبش کمک کند.» با تازه ترین اخبار بازی ها با ما همراه باشید.
ساعاتی قبل گزارشی از سایت بلومبرگ مبنی بر اضافه شدن یک فرد کلیدی به استودیو ۳۴۳ منتشر شد. در متن این خبر آمده بود که در روز آینده مایکروسافت فرد مهمی را به عنوان یک فرد با تجربه برای کمک به توسعه هیلو اینفینت به استودیو ۳۴۳ اضافه خواهد کرد.
اما سر انجام بعد از گذشت تنها چند ساعت از اعلام این خبر، استودیو 343 Industries و مایکروسافت به صورت رسمی این خبر را تایید کردند. همچنین استودیو ۳۴۳ در متن تایید بازگشت جوزف استاتن به توسعه هیلو گفته است: «او بعد از مدتی به...

Continue reading...
 

Attachments

  • jo.jpg
    jo.jpg
    11.2 KB · مشاهده: 297
Last edited by a moderator:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
هرچقدر تاخییر لازم باش با اتفاقات مثبتی که داره میوفته بنظرم لازمه و در نهایت به بهتر شدن بازی کمک میکنه
مهم اینکه هرچقدر هم که شرایط بد پیش رفته باش هر روز داره بهتر و بهتر میشه
 
  • Like
Reactions: dark souls

erfan zero

کاربر سایت
Jul 20, 2015
208
نام
Erfan
اینا الان به تیمی پیوستند که کمتر از چهار ماه دیگه قرار بود بازیشون منتشر بشه
دو نقطه از اینجا تا ردموند پرانتز :)
 

MehdiAhmadi

کاربر سایت
Jul 26, 2020
176
کار درستی کردند استاتن میشه گفت یک فرد کلیدی بوده در توسعه Halo های مختلف و حضورش باعث میشه بیشتر از این کمپین بازی احتمالا موفقیتش تضمین شده باشه این دو نفر قطعا میتونن کمک زیادی بکنن و ماکروسافت با این اخبار نشون میده دنبال تضمین موفقیت Halo infinite هست
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
۵ سال ۵۰۰ میلیون دلار و با این تغییر و تحولات پروژه ی ساخت بازی انگار تازه از الان رسما کلید خورده. نمونه ای از مدیریت بینظیر اسپنسر و تیمش روی مهم ترین آیپیه برند Xbox :)) امیدوارم همچین بلایی رو سر نینجا و بقیه استدیوهایی که این چند وقت گرفتن نیارن و کلا با این سبک مدیریت مشخصه میان میگن فروش کنسول برای ما مهم نیست. ۳۴۳ ای که الان به این روز افتاده که خودشونم نمیدونن بازیشون تو چه مرحله ای از ساخته یه موقعه ای از پر امید ترین استدیوهای صنعت بود و قرار بود به درجه های خیلی بالایی برسه...
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,387
نام
محمد
نویسنده Halo 3 و Reach ... درواقع نویسنده بهترین کمپین های سری هیلو!
حالا میتونم تا 2022 هم صبر کنم ... چون با وجود استتن میشه به Infinite امیدوار بود!
والا اینقدر دیر به پروژه پیوسته که انگار تازه میخوان بازی رو بسازن.|
 

MehdiAhmadi

کاربر سایت
Jul 26, 2020
176
خیلی دیره واسه پیوستن به پروژه.

بازی آماده بود واسه انتشار.
کجا آماده بود از همون نمایش بازی معلوم بود بازی اصلا آماده نیست اینا قطعا تاخیر میزدن چون محال بود مولتی و کمپین بازی بتونن به ۲۰۲۰ برسونن مگر بازی تیکه تیکه میکردن حتی کمپین رو الان اینا میتونن نظارت کنند رو کمپین و مولتی
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
کجا آماده بود از همون نمایش بازی معلوم بود بازی اصلا آماده نیست اینا قطعا تاخیر میزدن چون محال بود مولتی و کمپین بازی بتونن به ۲۰۲۰ برسونن مگر بازی تیکه تیکه میکردن حتی کمپین رو الان اینا میتونن نظارت کنند رو کمپین و مولتی
یعنی الان حرف شما رو به سازنده ترجیح بدم :D
 
  • Sad
Reactions: MehdiAhmadi

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,006
نام
آریا
نه به همین چند وقت پیش که قرار بود بازی پاییز امسال بیاد، نه به الآن که تازه یه سری افراد درست حسابی دارن برای بخش‌های مهم اضافه میشن! :D
یعنی واقعاً مسئولین مایکروسافت باید اعضای بقیه استودیوها رو یه جا جمع کنن و مدیرهای 343 رو جلوی اینا شلاق بزنن تا درس عبرتی بشه برای آیندگان! رسماً انگار نحوه مدیریت مسئولین یه کشور خاص رو الگوی خودشون قرار دادن! :D
ولی به هر حال همین که تأخیر خورد و تاریخ رسمی هم ندادن و می‌تونن تا جای ممکن روش کار کنن، خیلی بهتر از اینه که به زور برای اینکه سر حرفشون بمونن بازی رو منتشر می‌کردن و یه چیز ناقصی از آب درمی‌اومد. وقتی ۵ سال فاصله افتاده با نسخه‌ی قبلی، حالا این ۵ سال بشه ۶ یا حتی ۷ سال هم عیبی نداره و به جاش یه Halo خفن تحویل بدن و اون نسخه X1 رو هم بندازن دور دیگه.
من واقعاً نمی‌دونم این همه اصرار برای انتشار اون نسخه چیه! بیشتر بهش می‌خوره یه جور ژست احترام به مشتری باشه، در حالی که به نظرم هرچی زودتر ولش کنن و رسماً بگن اون نسخه تعطیل شد، به نفع خودشون و بازی هست.
 

Kiarash_united7

کاربر سایت
Jan 6, 2020
1,692
نه به همین چند وقت پیش که قرار بود بازی پاییز امسال بیاد، نه به الآن که تازه یه سری افراد درست حسابی دارن برای بخش‌های مهم اضافه میشن! :D
یعنی واقعاً مسئولین مایکروسافت باید اعضای بقیه استودیوها رو یه جا جمع کنن و مدیرهای 343 رو جلوی اینا شلاق بزنن تا درس عبرتی بشه برای آیندگان! رسماً انگار نحوه مدیریت مسئولین یه کشور خاص رو الگوی خودشون قرار دادن! :D
ولی به هر حال همین که تأخیر خورد و تاریخ رسمی هم ندادن و می‌تونن تا جای ممکن روش کار کنن، خیلی بهتر از اینه که به زور برای اینکه سر حرفشون بمونن بازی رو منتشر می‌کردن و یه چیز ناقصی از آب درمی‌اومد. وقتی ۵ سال فاصله افتاده با نسخه‌ی قبلی، حالا این ۵ سال بشه ۶ یا حتی ۷ سال هم عیبی نداره و به جاش یه Halo خفن تحویل بدن و اون نسخه X1 رو هم بندازن دور دیگه.
من واقعاً نمی‌دونم این همه اصرار برای انتشار اون نسخه چیه! بیشتر بهش می‌خوره یه جور ژست احترام به مشتری باشه، در حالی که به نظرم هرچی زودتر ولش کنن و رسماً بگن اون نسخه تعطیل شد، به نفع خودشون و بازی هست.
ما كه با همون گيم پلي كه از هيلو نشون دادن ساك روگذاشتيم دم در با عمو فيل و رفقاش روبروسي كرديم و با ي باي :D

واقعا رفتار ماكرو با فنهاش تحقير كننده است
اناگار كميته امداده كه ميخواد كمك بلاعوض كنه
بجاي گيم پس يه دلاري چهار تا اي پي درستتو بهشون برس
الان هيلو كولاك نسل ٧ و هيلو ٤ كه هنوزم تو fps تو گرافيك و گيم پلي همين الانشم شو كيسه بايد اينجوري بشه؟

والا تحريم ماكرو و سرويسهاش بهترين كاره اگه تغيير رويه دادن كه ادم برميگرده اگر نه هم خودشون بمونن با اين بازيها و مسخره بازيهاشون
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
وقتی ۵ سال فاصله افتاده با نسخه‌ی قبلی، حالا این ۵ سال بشه ۶ یا حتی ۷ سال هم عیبی نداره و به جاش یه Halo خفن تحویل بدن و اون نسخه X1 رو هم بندازن دور دیگه.
من واقعاً نمی‌دونم این همه اصرار برای انتشار اون نسخه چیه! بیشتر بهش می‌خوره یه جور ژست احترام به مشتری باشه، در حالی که به نظرم هرچی زودتر ولش کنن و رسماً بگن اون نسخه تعطیل شد، به نفع خودشون و بازی هست.
آریا منم اول همین فکرو میکردم، ولی تو این ویدیو طرف به صورت تکنیکی بازی رو بررسی کرده و توضیح میده که یک سال قبل از عرضه، کنسل کردن نسخه Xbox One دیگه عملا بی فایدست چون هسته بازی شکل گرفته. ویدیوش هم برای یک هفته پیشه و اون موقع هنوز شایعات کنسل شدن نسخه وان وجود داشت و تکذیب نشده بود. در نهایت میگه بهترین کار اینه که نسخه وان رو 30 فریم بکنن تا دستشون برای پیشرفت خیلی بازتر بشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر