دومین شماره مجله (PG-E-Magazine 2)

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
همه ی قسمت های مجله یک طرف قسمت God of War یک طرف ! واقعا من الآن فهمیدم داستان بازی چیه ! خداییش خیلی زحمت کشیده بودین برای این قسمت ! دست همتون درد نکنه ! انشالله که مجلتون کارش بگیره و بتونید به چاپ برسونینش ! :love:
 

ahmads

کاربر سایت
May 20, 2006
13
نام
احمد
سلام دوستان

این متن فراخوانی هست که در سایت اصلی منتشر شده، همینطوری که میدوید تعداد صفحات این مجله بالاست ، برای مثال فقط پرونده ویژه شماره دوم 4 برابر تعداد صفحات مجلات مشابه هست، از اونجایی که کاری سخت پیش رو داریم نیاز به همکاری همه دوستانی داریم که انگیزه ای برای همکاری در این کارها دارند، از اونجایی هم که این شماره واقعا استقبال خیلی خوبی داشت امید این هست که به سرعت شماره های آتی با ارتقاء کیفیتشون جایگاه ویژه ای رو داشته باشن ، هرچند اگه اسپانسر هم پیدا بشه شاید مجله به چاپ هم برسه، دور از انتظار نیست به هرحال خواستن توانسته

ممنون
فراخوان برای مجله


سلام خدمت دوستان.
همانطور که مستحضر هستید تا کنون به لطف خدا و یاری تعدادی از دوستان موفق شده ایم دو شماره از مجله PG-E-Magazine را با تمامی محدودیت ها ، کمبود ها ، سختی ها و مشکلات خدمت شما عزیزان و علاقمندان عرصه گیم ، عرضه کنیم و این امر میسر نمی شد مگر با عشق و علاقه فراوان ما نسبت به این مقوله و قدم نهادن به راهی نسبتا جدید که همانا انجام یک کار فرهنگی و اموزشی در این زمینه است .
مقصود از عرایض بالا چیزی نبود جز دعوت شما دوستان و عزیزان برای کمک به ما در شماره های اتی مجله .
بنابر مشورتی که بین تیم مدیریتی سایت PG صورت گرفت تصمیم گرفتیم تا فراخوانی به منظور ملحق شدن شما عزیزان و طرفداران به تیم تحریریه مجله منتشر کنیم و شما را نیز در این حرکت فرهنگی و جدید سهیم کنیم .
خوشبختانه شماره های پیشین مجله با استقبال و بازدید بسیار خوبی مواجه شد و این امر چراغی بود برای روشن کردن ادامه راه و اینکه امیدوار باشیم به سطوح بالاتر و موفقیت های چشمگیری خواهیم رسید .
همچنین می توانیم با جمع کردن یک تیم تحریریه منسجم و دائم و یک اسپانسر که دور از ذهن و دسترس هم نیست مجله را به چاپ برسانیم و به معنای واقعی کلمه به همگان اثبات کنیم که خواستن ، توانستن است .
اکنون هر کدام از شما دوستان یا اطرافیانتان که میتوانید در هر زمینه ای و اهم از پیش نمایش ، نقد ، اخبار ، نرم افزار ، سخت افزار و............... به هر نحوی به پیشبرد مجله کمک کنید ، امادگی خود را اعلام کنید و مطمئن باشید راهی روشن و اینده دار پیش رویتان خواهد بود.

برای ملحق شدن به ما و اعلام امادگی خود میتوانید توسط ایمیل های
کد:
reza_-_kratos@att.net و harryazizi@yahoo.com

با ما تماس بگیرید
البته راحت ترین روش پر کردن تماس با ما در لینک زیر است
http://pgforum.ir/form
با تشکر از حسن توجه شما
سردبیر مجله Reza
 

Barney

کاربر سایت
Apr 9, 2010
25
تاریخچه Gow عالی بود. همچین کارهایی ماندگار میشن.
و به اندازه صد تا مجله پولی می ارزن.

واقعا دستتون درد نکنه و خسته نباشید
 

Gamerlast

کاربر سایت
Sep 15, 2008
201
نقل قول از رضا سردبیـر مجله :

شماره سوم مجله به زودی
logo.png

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه ی شما دوستان عزیز .
همانطور که مستحضر هستید تا کنون به لطف خدا و تلاش دوستان عزیزمان موفق شده ایم 2 شماره از مجله PG-E-Magazine را به نحوی مطلوب خدمت شما عزیزان و علاقمندان ارائه کنیم و خدا را شاکر هستیم که با امکاناتی بسیار کم موفق شده ایم رضایت خاطر مخطبانمان را تا حد بسیار زیادی جلب کنیم .

اکنون امده ایم به اطلاع شما برسانیم شماره سوم مجله به زودی در دسترس شما دوستداران قرار خواهد گرفت .
سعی کرده ایم مطالب این شماره نسبت به شماره های گذشته به روز تر باشد تا همچنان روند صعودی خود را در این مسیر حفظ کنیم و قابل ذکر است است بگویم در همین راستا زمان عرضه مجله بین شماره 2 تا 3 نسبت به 1 تا 2 پیشرفت بسیار خوبی داشته است و کمتر شده است و مطمئا باشید به امید خدا و یاری شما عزیزان در شماره های اتی این زمان کمتر خواهد شد .

شما در این شماره مطالبی از بازی های روز حال حاضر صنعت گیم مانند
Alan wake , Gears of war 3 , Crysis 2 Special Preview , splinter cell : conviction و بسیاری از مطالب متنوع و جذاب دیگر را خواهید خواند .

به امید رشد و تعالی روز افزون تمامی فعالان و فرهنگ سازان صنعت گیم در کشور عزیزمان ایران .

موفق باشید .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر